2025-06-27, 20:48
Medlem
Är det någon som vet hur länge sändningen brukar hålla på innan första laget väljer spelare? Så man vet när man kan kliva upp
Citera
2025-06-27, 21:51
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Är det någon som vet hur länge sändningen brukar hålla på innan första laget väljer spelare? Så man vet när man kan kliva upp

Kl01 senast.
Citera
2025-06-27, 22:09
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
https://www.eliteprospects.com/draft-center

Väldigt tråkig draft, igen. Två tjecker och sen bara svenskar, Kanada och USA. Finland med ännu en värdelös draft. Fjärde eller femte året i rad som Tyskland inte har någon i förstarundan.

Jag skulle säga mer ojämn och sämre årskull än under tidigare år. Det blir så ibland.

Kanske kommer senare rundor,bli något av en bust för vissa GMs. När första rundan toppas av en back,och några vassa forwards här och där så brukar det dyka upp nån liknande sena rundor som Kuemper,Bieksa,Palat.

Svårt att tänka mig en ny Datsyuk,Pavelski,Benn dyka upp som gör makalösa samt långa karriärer men kanske kanske.
Citera
2025-06-27, 22:29
Medlem
Bartman777s avatar
Inför NHL-draften är nu återigen Mustapha Lemieux på tapeten: https://www.eliteprospects.com/player/40878/mustapha-lemieux
Citera
2025-06-27, 23:17
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Inför NHL-draften är nu återigen Mustapha Lemieux på tapeten: https://www.eliteprospects.com/player/40878/mustapha-lemieux

Hahaha. Vad är det där?? Vad har jag missat.
Citera
2025-06-27, 23:21
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Jag skulle säga mer ojämn och sämre årskull än under tidigare år. Det blir så ibland.

Kanske kommer senare rundor,bli något av en bust för vissa GMs. När första rundan toppas av en back,och några vassa forwards här och där så brukar det dyka upp nån liknande sena rundor som Kuemper,Bieksa,Palat.

Svårt att tänka mig en ny Datsyuk,Pavelski,Benn dyka upp som gör makalösa samt långa karriärer men kanske kanske.

Frondell har stigit mycket på de flestas radar då många tycker sig se en ny Barkov i honom. Eftersom det har fallit väl ut med en sån center i Florida blir de lite extra heta.
Tycker toppnamnen ser bra ut. Misa har rent löjligt bra siffror i OHL, måste vara bland de högsta någonsin.
Citera
2025-06-27, 23:23
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Hahaha. Vad är det där?? Vad har jag missat.
Ryktas starkt om att han ska draftas först av Isles inatt. Titta siffrorna liksom!
Så pass starka rykten att de redan skrivit ut det på EP
Citera
2025-06-27, 23:28
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Frondell har stigit mycket på de flestas radar då många tycker sig se en ny Barkov i honom. Eftersom det har fallit väl ut med en sån center i Florida blir de lite extra heta.
Tycker toppnamnen ser bra ut. Misa har rent löjligt bra siffror i OHL, måste vara bland de högsta någonsin.

Tror Chicago/Utah mycket väl kanske väljer mellan Frondell eller Desnoyers då bägge påminner om Barkov.
Citera
2025-06-27, 23:52
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Tror Chicago/Utah mycket väl kanske väljer mellan Frondell eller Desnoyers då bägge påminner om Barkov.

Då hoppas jag nog på Utah. Känns som de lyckats med att distansera sig från dumpster firen Arizona bra och visat att de är nåt annat.
Tycker inte Frondell ska spela andrafiol bakom Bedard.

Blir spännande om det blir någon reach inatt. Alltid brukar det va någon.
Kul att Sascha Boumedienne verkar ha hoppat upp till förstarundan på senare rankingar. Såg otroligt fin ut i u18. Bör väl räknas som kvartsfinne om man skall hårdra det.
Citera
2025-06-28, 00:12
Medlem
Bartman777s avatar
Det enda jag önskar för den här draften är att Gary Bettman håller käften och låter folk drafta ifred.
Citera
2025-06-28, 01:13
Medlem
Bartman777s avatar
Fan vad sexigt med en online-draft
Citera
2025-06-28, 01:16
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det enda jag önskar för den här draften är att Gary Bettman håller käften och låter folk drafta ifred.

Han kommer läsa upp alla spelare lagen väljer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in