2025-06-28, 01:16
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Han kommer läsa upp alla spelare lagen väljer
Jag insåg precis det
Det dödar ju det hela ännu mer... hur tänker dom? Jag ville ju att Bettman skulle hålla käften.
Citera
2025-06-28, 01:19
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag insåg precis det
Det dödar ju det hela ännu mer... hur tänker dom? Jag ville ju att Bettman skulle hålla käften.
Asså detta är äckligare än coviddraften. Nu får spelaren stå ensam på scen med Bettman och sen gå in i ett rum och prata med en skärm.

Så jävla plastigt och värdelöst. Ingen personlig kontakt. Tillråga på allt världens äckeleko. Jag är förbannad.
Citera
2025-06-28, 01:22
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Asså detta är äckligare än coviddraften. Nu får spelaren stå ensam på scen med Bettman och sen gå in i ett rum och prata med en skärm.

Så jävla plastigt och värdelöst. Ingen personlig kontakt. Tillråga på allt världens äckeleko. Jag är förbannad.
Ja, i feel you... det här är riktigt vidrigt och plastigt. Vem tycker det här är en bra idé?
Magin när alla är på plats och man kan se när telefonerna ringer hos ledarna, allt som händer i rummet, att få gå upp på scen, allt det... det är borta.

Men kan man använda mer teknik och elektronik så är det klart man ska göra det, det blir ju alltid bättre
Citera
2025-06-28, 01:24
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ja, i feel you... det här är riktigt vidrigt och plastigt. Vem tycker det här är en bra idé?
Magin när alla är på plats och man kan se när telefonerna ringer hos ledarna, allt som händer i rummet, att få gå upp på scen, allt det... det är borta.

Men kan man använda mer teknik och elektronik så är det klart man ska göra det, det blir ju alltid bättre

Nu trycker de upp en mikrofon i ansiktet på en 18-åring och börjar fråga om hans döda mamma. Så jäkla amerikanskt. Som svensk gör sånt mig obekväm, inte respektera det privata.
Citera
2025-06-28, 01:26
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Nu trycker de upp en mikrofon i ansiktet på en 18-åring och börjar fråga om hans döda mamma. Så jäkla amerikanskt. Som svensk gör sånt mig obekväm, inte respektera det privata.
Ja, och självklart kommer de köra crystory-kortet kring det där under hela hans karriär sen också. Jag kräks på sådant där.
Citera
2025-06-28, 01:32
Medlem
Citat:
Inför NHL-draften är nu återigen Mustapha Lemieux på tapeten: https://www.eliteprospects.com/player/40878/mustapha-lemieux

Rätt otroligt att han lyckats göra mål med dom där utvisningsminuterna.
Citera
2025-06-28, 01:32
Medlem
Bartman777s avatar
Jävligt skönt med delayen som blir när de ska prata med varandra genom skärmen också.
Var det lagen som var emot att åka dit? varför? För att de skulle släpa på några bord?
Citera
2025-06-28, 01:33
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Rätt otroligt att han lyckats göra mål med dom där utvisningsminuterna.
Han är som en bättre version av Corey Perry under tiden i Ducks. Någon plockar honom nog snart
Citera
2025-06-28, 01:36
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Jävligt skönt med delayen som blir när de ska prata med varandra genom skärmen också.
Var det lagen som var emot att åka dit? varför? För att de skulle släpa på några bord?

Det var en överenskommelse av ligans GMs. Tydligen jobbigt att ta sitt entourage till en stad för lite fest och draft över en helg. Så jättemånga miljoner i årslön har de inte så de ska behöva genomlida sånt.

Hoppas iaf några lag har represententer. Eftersom det hålls i LA skulle jag skämmas om Ducks inte har representanter på plats.
Citera
2025-06-28, 01:40
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Det var en överenskommelse av ligans GMs. Tydligen jobbigt att ta sitt entourage till en stad för lite fest och draft över en helg. Så jättemånga miljoner i årslön har de inte så de ska behöva genomlida sånt.

Hoppas iaf några lag har represententer. Eftersom det hålls i LA skulle jag skämmas om Ducks inte har representanter på plats.
Pinsamt att man inte kan göra det en gång per år för en sådan här happening tycker jag.
Citera
2025-06-28, 01:41
Medlem
Kedoxs avatar
Såklart tar Fittcago Frondell. Försökte be en bön för att den mygelklubben inte skulle få honom. Hjälpte inte.
Citera
2025-06-28, 01:41
Medlem
Bartman777s avatar
Frondell till Hawks som #3.

Jag tycker Hawks är ett jäkla tråkigt lag nuförtiden, de väcker inga känslor för mig, utöver att jag har respekt för dom och deras historia. Jag gillar dom ur den aspekten, men inte mer än så.

Aja, de kanske kan bli ett roligt lag framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in