2025-06-26, 22:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Är det inte den här https://www.rightmove.co.uk/properties/127871195#/?channel=OVERSEAS? Eller det kanske finns flera i samma stil?
Japp det där är Mästarnas Mästare huset som Sveriges television hyr dagtid, också tar bachelorgänget vid kvällstid eller vice versa, massa kondomer, läskpapper & tompavor drällandes i poolen har bachelor deltagarna anmält till konsumentverket efter att svt varit där och tävlat på riktigt!

Jag tror inte att det där är rätt place, för det var ju andra tagna flygbilder i Bachelor som såg ut som Höga berget i Bamse med också en enda byggnad som mer såg ut som jäkla nunnekloster, jag såg ett uppånervänt kors på taket, men jag vet inte vilket avsnitt tyvärr, det var tidigt.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 22:11.
Citera
2025-06-26, 22:07
Medlem
Hur gick casting till? Kunde tjejerna ansöka? Eller stod TV4 på Stureplan och raggade tjejer?

Vet någon hur ekonomin är, får tjejerna någon vettig ersättning?
Citera
2025-06-26, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Att dom som inte har fått tid me killarna åker ut. Att dom som killarna känner inte passar dom åker ut. Som Felicia. Dom va ju natt och dag hon o Cristopher

Varför detta rassesnack
Citera
2025-06-26, 22:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Varför detta rassesnack
Nu ska vi inte vara bokstavstrogna här Expo redaktionen det var en freudian kan jag gå i god för å hans vägnar

Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Ni ba surrar om polski ni, Miranda Berg har överlägset mest sex appeal.
Aha, då har jag fått lära mig vad sex appeal betyder äntligen då jag förstår vad du ser, aldrig försent att bli upplyst....det betyder att Monica Zetterlund hade appeal sex (med Tage) enligt gregor

Fnitterfest efter basketdejten!
Det sägs att mannen och kvinnans tjocka pålar till armar ska vara ådriga också för att dessa lemmar då ska påminna om någonting annat, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 22:30.
Citera
2025-06-26, 22:28
Medlem
TaxenSixtens avatar
Alla läppfyllerskor förstår ni inte hur det skriker dåligt självförtroende om er. WT.
Citera
2025-06-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kvinnor utan trosor kallas FF i vissa kretsar
Jaha, och i mina kretsar kallas de för "älskling". Olika så'nt där.
Citera
2025-06-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Måste kännas surt för dem som inte får nån alls när vissa, i onödan då, får två.
Vad hände med Kamilas "jag vet inte ens om jag vill ha någon ros från Christopher..." Förbyttes väldigt snabbt till "ja tack, jättegärna!"
Har det hänt att någon tjej tackat nej till en ros, och därmed skickar ut sig själv ur programmet?
Ja förra året när Rasmus Allard och Stephane var Bachelors var det en hel hop med tjejer som tackade för sig på Roscermonin så det slutade med att killarna valde att avbryta Roscermonin. 🙄
Citera
2025-06-26, 22:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kamila är en kaninkokerska, sådana tjejer ska man akta sig för.
Japp, såg du vad hon gjorde mot Malin, när Malin inte förstår att hon borde vara lika vred
på Christoffers upp-över-mina-öron-övergrepp som förnedrade Kamila så mycket, så kidnappar Kamila istället henne & agerar wingman i ett försök att grooma in Malin hos Gabbe.

Malin får alltså en Benny Hill klapp på huvudet för att jag inte kan prata dig till rätta att förstå hur du ska bli behandlad av en karl...förlåt min ex karl!, så jag visar nu istället din kropp Gabriel då den har större förstånd än ditt huvud. Kamilas lömska hämnd på Christoffer är att lämna honom barkskrapat på smarta blondiner.

Malins huvud är faktiskt mycket trevligt om man tänker bort en sak på ansiktet (håret?)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 22:58.
Citera
2025-06-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kvinnor utan trosor kallas FF i vissa kretsar och ingen vill ha något seriöst med någon som bjuder ut sig till alla.
Åja, som certifierad "cuck" så måste jag komma med en invändning.
Det var ju inte bara Mallan Brallan som inte hade några trosor på sig på getdejten utan även Jozzan. Och efter att ha hört henne berätta om sitt flängande och farande kring jordens alla hörn så måste jag säga att blotta tanken på att sitta fastbunden vid en stol och titta på när en så snygg och sexig (och religiös!) kvinna som Jozephine blir tagen hårt av två-tre välutrustade västafrikanska män samtidigt som hon hånar mig för att vara otillräcklig som älskare jämfört med dem som just förlustar sig med henne, ja, den skulle få mig att gå ner på knä och fria direkt.
Tänk vilka vackra barn vi skulle få!
Senast redigerad av GregersWerle 2025-06-26 kl. 23:15.
Citera
2025-06-26, 23:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Åja, som certifierad "cuck" så måste jag komma med en invändning.
Det var ju inte bara Mallan Brallan som inte hade några trosor på sig på getdejten utan även Jozzan. Och efter att ha hört henne berätta om sitt flängande och farande kring jordens alla hörn så måste jag säga att blotta tanken på att sitta fastbunden vid en stol och titta på när en så snygg och sexig (och religiös!) kvinna som Jozephine blir tagen hårt av två-tre välutrustade västafrikanska män samtidigt som hon hånar mig för att vara otillräcklig som älskare jämfört med dem som just förlustar sig med henne, ja, den skulle få mig att gå ner på knä och fria direkt.
Tänk vilka vackra barn vi skulle få!

Jo jag skrev att det var flera som inte hade några trosor.
Jozephine Grape var en av dem.

Ja hon hade varit i Afrika många gånger och om hon gillar dig så kan ni säkert gifta er i ditt hemland Afrika!
Nu är det ju inte säkert att hon vill ha sex med flera samtidigt, det sa hon inget om i programmet.
Minns inte heller om hon ville ha barn men nu är hon ute ur programmet så det är bara att skicka DM, lycka till!
Citera
2025-06-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Återigen, så oseriöst av killarna att ge Delice, Utter och Felicia rosor när de så uppenbart är noll intresserade av dem. Lucinda som tyvärr skickades hem var mer värd dessa rosor.

Maja och Natalia skulle höja sig några skönhetspoänger om de gick ner 5-7 kilo.

Kamilla verkar ha fått storhetsvansinne när hon talar i jag-form istället för vi-form när hon berättar om Christoffer "Hur kunde han göra så framför mig, det var så respektlöst mot mig". Jävla kärring, du stod inte där ensam när det skedde och då kan du inte uttrycka jag jag jag istället för vi.

Det är tydligt att killarna inte tänder på färgade och överviktiga, men de verkar tro att de inte kan skicka dom hem direkt.

Jag tycker att det är bra att Kamilla bara talar för sig själv. Jag gillar inte att man talar om "vi" när man inte ens vet vad de andra tjejerna tyckte om Christoffers beteende. Kan hända att ngn annan tyckte att det var upphetsande när han slickade ngn annans öra inför henne. Alla skall tala för sig själva, tycker jag.
Citera
2025-06-27, 11:08
Medlem
Utseendet spelar roll, men alla har olika smak. Ingen är vacker i allas ögon och alla har ngn som tycker att man är vacker.

Jag tycker att det är fel att man tränger sig på ngn som inte tycker att man är attraktiv med t ex övervikt. Acceptera att alla har olika smak. Tuva behöver inte gå ner i vikt, hon behöver hitta ngn som gillar kvinnor med hennes vikt. Hon har ett vackert ansikte, vackra egna färger som hudfärg, ögonfärg och färgen på läppar, fin hud. Det finns säkert killar som tycker att hon är den vackraste i världen. Hon bör söka sig till dom om hon vill ha en kille som gillar hennes yttre.

Det finns även vita killar som tänder på svarta kvinnor, medan för ngn annan är den mörka hudfärgen en big no. Man behöver inte vara en rasist om man inte tänder på en svart kvinna. Vissa gillar blondiner, andra brunetter eller svarthåriga. Vissa gillar stora pattar och andra små. Vissa vill ha en kvinna med stor rumpa, en annan vill ha en kvinna med en pojkes kropp. Ngn vill ha en liten kvinna och ngn annan tänder på en stor. Låt alla ha sin smak. Släpp tanken på att alla killar måste tycka att just du är attraktiv och sök till dom som verkligen uppskattar dig och dina former och färger. Det räcker att en tycker att du är den finaste.

Även kvinnor tänder på olika manskroppar. Vissa gillar muskulösa killar, andra föredrar en nallebjörn och pappa kroppen med mage. En del vill ha en lång kille och ngn annan en kort. Vissa vill ha en mörk kille och ngn annan en "Kalles kaviar" o c v. Varför kallas man inte rasist om man inte gillar en väldigt ljus kille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in