Citat:
Jävligt bra skrivet som vanligt. Alla dessa tips som dumpen agerar på. Jag tänker framförallt på ett tips, det var någon som sett en 16-årig grabb hoppa in i bilden med Pappi Putte Sjöberg. Detta ”tips” avhandlades i nån podd, vet tyvärr inte vilken, men den hade inget med Dumpens snusktema att göra. I vilket fall som helst hade Fru Prutti blivit jäkligt upprörd och hört av sig till podden och sagt att de inte fick prata så om Pappi Långburk.
Är du stolt över det du gör? Ställer du dig bakom journalisten Patrik Sjöberg? Era upprunkare drar igång människor och får dom att göra det värsta.
Nånstans kan man förstå Patrik och Sara mm men dom drar igång sån där jävla skit där byfånen Svullo 82 målas ut som fittmagnet på äldre dar (?) för Dumpen raggar i sexchatten. Senaste Pölsan i Piteå kallade Dumpen "snygg", ingen riktig fjortis hade skrivit så till honom, finns inte. Apan kom till mötesplatsen för att Dumpen tjatade på honom. "Kom in via tips" - jo tjena!
Jävlar mycket "tips" det kommer in till Dumpens redaktion och våra vänner journalisterna vet hur det skall förvaltas.
Jag stoppade blommor under kudden och drömde om Sara men det blev inget tyvärr.
Torrbollen Bertil, var är hen?
Nånstans kan man förstå Patrik och Sara mm men dom drar igång sån där jävla skit där byfånen Svullo 82 målas ut som fittmagnet på äldre dar (?) för Dumpen raggar i sexchatten. Senaste Pölsan i Piteå kallade Dumpen "snygg", ingen riktig fjortis hade skrivit så till honom, finns inte. Apan kom till mötesplatsen för att Dumpen tjatade på honom. "Kom in via tips" - jo tjena!
Jävlar mycket "tips" det kommer in till Dumpens redaktion och våra vänner journalisterna vet hur det skall förvaltas.
Jag stoppade blommor under kudden och drömde om Sara men det blev inget tyvärr.
Torrbollen Bertil, var är hen?
Något säger mig att Deep State såg till att detta illasinnade rykte slutade snurra runt så Pappi 7.2 kunde fortsätta med sitt arbete i lugn o ro.
Det här med tips är ju en stor grej för Dumpen och kom ihåg - ingen rök utan eld. Eller som Pappi brukar säga - ingen öl utan näsa.