2025-05-24, 11:05
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Om vi alla röstar på Liberalerna ska det nog bli stopp på statens inskränkningar i medborgarnas liv

Nope. De är lika korrupta som alla andra
https://www.dn.se/direkt/2025-05-20/riksdagen-klubbar-forbud-av-sexkop-pa-natet/

Alla partier röstade grönt utom Socialdemokraterna. De vill gå längre och helt förbjuda sidor där profiler livesänder eller säljer sexuellt bild- och videomaterial.
Citera
2025-05-27, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Jag har alltid undrat vem som är så knäpp i dagens samhälle som kan tänka sig betala för att se någon på Only fans. I den här tråden finns dom.

Vi hade Ellos katalogen och nu finns det hur mycket sex gratis som helst på nätet och ni är ändå inte nöjda med det.

Är ni porrskadade?
Tror inte du hittar så många i tråden faktiskt, då tråden mer handlar om politikernas moralpanik och storebror ser dig syndromet. Men men politikerna vill väl hellre att gubbar ska dra fram kuken när de åker tåg framför smågossar, det verkar ju vara mycket av den varan i just politikerbranschen.
Citera
2025-05-27, 02:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
https://www.dn.se/direkt/2025-05-20/riksdagen-klubbar-forbud-av-sexkop-pa-natet/

Alla partier röstade grönt utom Socialdemokraterna. De vill gå längre och helt förbjuda sidor där profiler livesänder eller säljer sexuellt bild- och videomaterial.

Jag gillar inte sossarna men att de vill gå längre låter ju inte alls så tokigt.
Citera
2025-05-29, 06:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Tror inte du hittar så många i tråden faktiskt, då tråden mer handlar om politikernas moralpanik och storebror ser dig syndromet. Men men politikerna vill väl hellre att gubbar ska dra fram kuken när de åker tåg framför smågossar, det verkar ju vara mycket av den varan i just politikerbranschen.

Eller hur!! 🤮 Så dessa äckel ska alltså bestämma vad jag får göra med min kropp? 🤣🤣🤣 Tex.. ”Socialdemokraternas lotteri riktar in sig på förvirrade äldre personer, visar en granskning från Dagens Nyheter” Skrattretande.. Så lura äldre och sjuka på pengar går bra, men köpa en tjänst jag erbjuder med samtycke är olagligt?? 😂 Sverige är ett sjukt land..
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-05-29 kl. 06:56.
Citera
2025-05-29, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga

Vad politiker inte förstår är att den här sortens frågor som rör människors privatliv utan att fördenskull vara talking points vid matbordet eftersom de inte anses ”fina nog att lyfta” går direkt in det kollektivt undermedvetna och sår frön av uppgivenhet och politikerhat, åtminstone hos många i befolkningen. Nästa val kommer jag kryssa Linda Skugge (blankröst) på valsedeln.
Citera
2025-06-27, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Första Juli enligt text tv igår.

Jag undrar också hur det är med sådana där dricks sidor, exempelvis sådana sidor som chatturbate, där har ju de som uppträder redan satt ett mål själva vad som ska hända när de som dricksa kommit upp i summan denne person bestämt är det olagligt att dricksa då tro.
Om inte så har ju svenska politiker skjutit sig rejält i foten som vanligt då det är just sådana sidor enligt debatt i utländsk media där folk kan vara utsatta för människohandel tvång etc i länder som rumänien osv.
Den stora frågan är också kommer polisen som vanligt att fokusera på hetero män och som vanligt tillåta bögar och kvinnor som tänder på bbc att härja fritt.
Ja nu behöver jag inte undra längre över dricks sidorna,, läste just att Chatturabate stänger ned dricks möjligheten för svenska brukare sista Juni pga den nya lagen och uppmanar svenskarna som har en pott innestående att använda den innan de stänger ned drickfunktionen för Sverige.
Så att man ger dricks för tjejen att uppnå målet som hon själv satt upp och där den som ger dricksen inte på något sätt påverkar henne om vad hon ska göra är alltså snart olagligt.
Citera
2025-06-27, 14:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag gillar inte sossarna men att de vill gå längre låter ju inte alls så tokigt.

Ja, för censur och förtryck är ju superhäftigt!
Citera
2025-06-27, 14:50
Avslutad
När ska de blir förbjudet att sälja då ?? Det måste ske nån förändring i detta .
Citera
2025-06-27, 14:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpsi
När ska de blir förbjudet att sälja då ?? Det måste ske nån förändring i detta .

Det är ideologiskt och feministiskt manshat som har styrt den här frågan i omkring 50 år. Vid millenieskiftet accelererade hatkarusellen i princip oemotsagd, påeldad av mainstream media. Kvinnornas intåg precis överallt kommer att ödelägga vårt land och vår frihet tyvärr. Det kommer också att göra landet både fattigt och farligt.
Citera
2025-06-27, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av helosanbanan
Vad politiker inte förstår är att den här sortens frågor som rör människors privatliv utan att fördenskull vara talking points vid matbordet eftersom de inte anses ”fina nog att lyfta” går direkt in det kollektivt undermedvetna och sår frön av uppgivenhet och politikerhat, åtminstone hos många i befolkningen. Nästa val kommer jag kryssa Linda Skugge (blankröst) på valsedeln.

Vem är denna Linda Skugge? Jag vet inte alls vad jag ska rösta nästa gång, då jag är besviken på varenda politiskt parti just nu 😭
Citera
2025-06-27, 15:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Vem är denna Linda Skugge? Jag vet inte alls vad jag ska rösta nästa gång, då jag är besviken på varenda politiskt parti just nu 😭

Ironiskt nog var Linda Skugge, som nu finns på OnlyFans där hon gör kink, en av de feminister som introducerade manshatet och sexnegativiteten på bred front i Sverige i slutet av 90-talet, tillsammans med kvällstidningarnas unga kvinnliga krönikörer. Jag minns det mycket väl.
Citera
2025-06-27, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, för censur och förtryck är ju superhäftigt!

Ja vilken dröm.. och tydligen finns det människor som tycker just det 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in