2025-06-25, 20:53
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesspool
Kronofogden åker ut för att förfölja en människa som inte har något kvar att förlora. What could go wrong?

Ap ap ap! Nu skall vi inte skylla på fogden. Skuldsatta idioter som inte betalar för sig får skylla sig själva om kronolle knackar på.

Sen är det ju roande att GM satte eld på skiten sen bråkade med kniv! Spritfylla och förstörd ekonomi?

Kul att dom skjuter, trevlig film. Synd att han inte dog.
Senast redigerad av citymormor 2025-06-25 kl. 20:55.
Citera
2025-06-25, 22:49
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag tycker verkligen synd om honom, det är bara en verkligt desperat person som kan bete sig så. Personen borde få hjälp istället för att bli våldsamt hanterad av polis.
En varm kopp te hade säkerligen gjort underverk.
Citera
2025-06-26, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Synd att man inte är polis jag hade pepprat på utav helvete . Gärna ett skott i huvudet på gm

Det är just sådana åsikter som gör att du aldrig ens hade fått sätta en fot på polis högskolan.
Citera
2025-06-26, 08:42
Medlem
Lär nog bli vanligare i Stockholm.

Tyvärr var och varannan som skaffar sig en lägenhet för att hyra ut i andrahand omgående. Gärna till vilken person som helst så länge pengar kommer in på något sätt.

Dessa personer är sällan särskilt stabila i psyket, oftast nyanlända. Då kan det gå så här.

Det är nog inte första och sista fallet om man säger så.
Citera
2025-06-26, 09:16
Medlem
Imnshos avatar
Jag kan tänka mig att gärningspersonens bostadskarriär helt plötsligt har fått ett rejält avbräck. Det blir svårt att uppge goda referenser när han efter avtjänat straff ska hyra nytt krypin.
Citera
2025-06-26, 12:19
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Bara att stänga ner skitsätra, misslyckade människor som bor där. Stället är ett tydligt bevis på hur misslyckad mångkulturen är. Magnus af Petersens skulle vända sig i graven ifall han såg förfallet. En skamfläck för Sverige.

Om riks YouTube kanal inte gör en video om brottet då är gärningsmannen en etnisk svensk.🤣🤣
Citera
2025-06-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Om riks YouTube kanal inte gör en video om brottet då är gärningsmannen en etnisk svensk.🤣🤣
Du ser ju på videon att det är en blatte
Citera
2025-06-26, 13:03
Medlem
Avalionns avatar
Citat:

Haha, svårt att erkänna spekulationer så sa svenskarna om Rickard Andersson och det visade sig vara en etnisk svensk.🤣🤣
Citera
2025-06-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Haha, svårt att erkänna spekulationer så sa svenskarna om Rickard Andersson och det visade sig vara en etnisk svensk.🤣🤣

Om du lyssnar på ursprungsfilmen så hör du att det inte är någon etnisk svensk. Det är alltså inga spekulationer.
Citera
2025-06-26, 15:22
Medlem
Citat:
Nja svårt att se, man ser bara att han är mörkhårig
Citera
2025-06-26, 15:48
Medlem
Tortellis avatar
Varför använde inte polisen elchock vapnet istället! Eller är det på extremt korta avstånd? Någon som vet!!
Citera
2025-06-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Varför använde inte polisen elchock vapnet istället! Eller är det på extremt korta avstånd? Någon som vet!!

Jag läste att dom gjorde det först men det hjälpte inte, så då fick dom ta till pistolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in