2025-06-26, 13:13
Medlem
baggebo1s avatar
Det kan ju vara så också att SD verkligen gillar folkmord. De var nazister så länge "förintelsen" var ett etablerat faktum. Sen tar man avstånd från nazismen och väljer istället att omfamna judarna i samma veva som förintelsen mer och mer ifrågasätts samtidigt som judarna genomför ett riktigt folkmord. SD älskar nog bara folkmord rent generellt, och kräver att det ska ske på riktigt!
Citera
2025-06-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Fru Andersson i (s)-kampartiet tycker ursäkten är hyckleri… Hon är ju själv värsta hycklaren som finansierar en del av sin ersättning med pengar från bedragna äldre i ett brottsligt lotteri. Och försvarar det. Har haft illegal arbetskraft hemma, osv. Hon är Hamaskramare!!!

Hon har ingen uppfattning om demokratiska regler utan föreslår att Åkesson ska avsätta en riksdagsman!!! Hon beter sig som en svensk Trump. Hon kan ju föreslå sin eget parti att avsätta Baudin som förfarit bedrägligt. Något som går att göra.
En riktig jävla skithög är hon. En lögnerska.
Hur kan HON uttala sig i frågan?

Därför att hon har rätt! Björn Söders uttalande om att judar inte är svenskar, gör honom till en belastning!
Citera
2025-06-26, 13:20
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Juste. Våra politiker. Ska dom byta din blöja också?

Så jävla lamt att låtsas att det här är ett problem "för alla andra" samtidigt som man antingen ställer upp i demokratin eller låter den fortsätta.

En riktig svensk är rojalist förövrigt.

Du menar att jag inte borde klaga på politikerna så länge jag inte själv står vid gränsen med mitt jaktgevär för att stoppa massinvandringen, eller vad var annars din poäng?

Kungahuset har inte gjort ett skit för att stoppa förstörelsen av Sverige, vilket gör rojalism till ett dåligt skämt.
Citera
2025-06-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Åkesson: Jag ber om ursäkt till judar i Sverige

Jimmie Åkesson har tagit del av Sverigedemokraternas vitbok.

I sitt tal i Almedalen beklagar partiledaren den antisemitism som tidigare funnits i partiet.

– Jag ber om ursäkt för att mitt parti på den tiden kunde uppfattas som hotfullt och skrämmande för judar i Sverige.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...udar-i-sverige

Han ber om ursäkt personligen och å sverigedemokraternas vägnar att det fanns en tid då mitt parti huserade antisemitiska värderingar. Och beklagar djupast och ber om ursäkt att mitt parti på den tiden kunde uppfattas som hotfullt och skrämmande hos judar i Sverige.

Han får rungande applåder av alla sverigedemokrater i publiken.

Är det rätt av honom att be om ursäkt? Bör judarna godta ursäkten?
Mycket bra gjort av Jimmie/SD.
Citera
2025-06-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonkonformist
Åkesson och hans parti är duktiga goyim, de har inte och kommer inte begränsa migrationen till Sverige. Ingen politisk lösning existerar.
Man får väl då välja det minst dåliga. Och det är SD.
Citera
2025-06-26, 13:32
Medlem
Kul att så många flashbackare röstat fram en judelover var det inte det som en järnrörsSDare skrek till den han ville slå ner?
Citera
2025-06-26, 13:47
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jämför med tyska Nazi partiet.
Hade nytta av SA i början. Men ville bli rumsrena så dom kvittade sig med SA.
Men judevänner blev dom aldrig.

Men ville locka skötsamma borgare, som SD.

Jag för min del har sett det som att SD väljer mellan två onda. Muslimer och judar och väljer det minst onda 😏.
Sen att judar gillar att döda muslimer ger dom ett plus.

Minst onda? Du förstår verkligen inte vad dessa zionister som anammat judendomen är för någonting. Att tro att de är ett bättre alternativ till Islam för oss kristna är humor på högsta nivå.

Förövrigt är hela det här ämnet en parodi. Svenska politiker är helt OK med muslimhatet inom SD, men judar är heligt skyddade. Jag säger varken bu eller bä gällande rasism, tror i stort alla människor bär på den, speciellt med tanke på hur Sverige ser ut. Men att våra politiker så öppet är OK med hat mot muslimer, men smälter av lite antisemitism är vedervärdigt. Köpta/manipulerade/utpressade jävla landsförrädande äckel hela gänget.
Citera
2025-06-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Kul att så många flashbackare röstat fram en judelover var det inte det som en järnrörsSDare skrek till den han ville slå ner?

Det var väl juden Ekroth som svingade järnrör?
Citera
2025-06-26, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Om nu Åkesson menar vad han säger , varför kommer ursäkten först nu, och inte tex 2010 när SD kom in i riksdagen första gången?

Troligen för att Israel med alla idiotiska tilltag senaste åren gjort så att nu vet alla vilka som ligger bakom all skit. Sionismen har liksom skitit i det blå skåpet, folk vet nu vilken hänsynslös grupp det är och de ligger exempelvis bakom våra invandringsproblem.

Åkesson är falsk, att det fortfarande invandrar sexsiffriga tal till Sverige trots SD vid makten visar väl det.

Varför var det SD som ville ha hårdast åtgärder mot påhittet covid?
Citera
2025-06-26, 14:01
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
SD har flera invandrare som företräder partiet, inom kommuner, regioner och även i riksdagen.

SD är det andre eller tredje största partiet hos väljargruppen med utländsk bakgrund.

Är det självhatande invandrare som röstar på SD måhända?

Mer korkade faktisk!

Såg en nyhet om en kvinna som röstade på SD inför valet 2018 men som bodde ihop men en invandrare!

Enligt SDs partiprogram skulle han åka ut omgående och utan att passera gå!

Kan man inte få ihop 1+1 = 2 blir det jobbigt!
Citera
2025-06-26, 14:04
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, inte hon heller. Afs hade kunnat rädda Sverige ifall folk inte tänkte i termer om "bortkastade röster". Annars skulle jag säga att endast en statskupp kan rädda Sverige.

Om vi nu låtsas att så många som en fjärdedel av SD:s väljare egentligen vill ha AFS politik och att de hade kunnat komma in i riksdagen ifall det inte varit för "bortkastade röster"-tänket, måste ju AFS ändå ha 51% av rösterna för att driva igenom sin politik fullt ut. Inte 5,1%.

Vad statskupp beträffar är det knappast aktuellt i dagsläget. Och om det skulle bli den enda utvägen i framtiden, blir det ingen statskupp av att några tusen jätteförbannade svenskar anfaller riksdagen med jaktgevär och molotovcocktails, om inte samtidigt ett stort antal individer i samhällets topp (särskilt militären och polisen) är beredda att antingen gå över på upprorsmakarnas sida, eller ta över efter de avrättade riksdagspolitikerna och leda landet i en bättre riktning. Det hade åtminstone potentiellt kunnat ske ifall SD växer sig så stora att de övriga partierna inte ser någon annan utväg än att förbjuda partiet.

Om en statskupp skulle bli den sista utvägen i framtiden, gör SD oavsiktligt långt mycket mer för att bereda marken för den än de som inte lyckats skapa ett gångbart politiskt alternativ, exempelvis AfS. Det är bara den objektiva verkligheten.

AfS har gjort en del bra saker genom att driva återvandring som begrepp långt innan SD (och numera t.o.m. moderater) vågade göra det. Jag hade gärna haft dem som blåslampa i röven på SD om inte annat, men tyvärr tycks de ha gått och blivit ryssvänliga och därmed dömt sig själva till ett liv under fyraprocentsspärren.
Citera
2025-06-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Det var väl juden Ekroth som svingade järnrör?

Det var Erik Almqvist, Kent Ekeroth och Christian Westling som svingade järnrör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in