2025-06-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja hon flyttade ju aldrig in i den andre lägenheten. Det hade vart folkbokföringsbrott. Diskussionen handlade om när Olivia flyttade till Norrköping. Inte exakt vilken lägenhet.
Jag trodde att diskussionen handlade om hur länge dom utnyttjat Olivia till pisslön eller om hon har fått svart betalt utanför det deklarerade.
Citera
2025-06-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vi kan ju diskutera åldern på deras följare. Eller aktiva följare. Räknar med att där finns ett uppsjö av följare som inte kollar på deras videos.

De flesta väljarna är en målgrupp på 28-40 eller nåt.

Alla kanaler har inaktiva följare. Christopher har 155k följare och i snitt ca 20k visningar. JJ har 1.13M och mellan 400k-600k visningar. Klart bättre ratio. Så Christopher har nog mer inaktiva följare. Som ett exempel bara.
Citera
2025-06-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jag trodde att diskussionen handlade om hur länge dom utnyttjat Olivia till pisslön eller om hon har fått svart betalt utanför det deklarerade.

Då missuppfattade du som vanligt. Du är förlåten.
Citera
2025-06-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Känner du till varför Joakim tog in Chrippas pengar i företaget överhuvudtaget, med tanke på att Joakim inte visste om det var lagligt att betala pengarna till Chrippa?

För kanalen låg på NT då de försökte få tillbaka den.
Citera
2025-06-25, 14:00
Medlem
Citat:
Jag tänker att Jocke inte kommer vara psykolog utan mer programledare och att det är bättre att kritisera som du gör efter att man sett det. Nu vet vi ju princip inget och du är redan igång. Sedan kan man så klart ha sina aningar och oroligheter inför programmet. Det ser bara ointelligent ut att kritisera nåt man inte sett.

Ärligt talat så bryr jag mig inte om vad du tänker, min fråga var ställd till en annan användare och inte till dig.

Jag kritiserade inte programmet som Joakim ska vara med i. Jag frågade en annan användare varför denne ansåg att Joakim var rätta killen för programmet. Jag skrev också att jag personligen inte tyckte att Joakim var rätt person för denna typ av program, min åsikt baserar jag på hans beteende.

Läsförståelse, läsförståelse, läsförståelse
Citera
2025-06-25, 14:02
Medlem
Citat:
Då missuppfattade du som vanligt. Du är förlåten.
Nej ditt prat om hur länge hon bott i Norrköping var en kommentar till diskussionen att hon bara deklarerat för 13 000 kronor i månaden. Du har jobbat hårt på att försöka prata bort det faktumet men det är vad diskussionen handlade om. Hon får skitlön eller så betalar dom henne svart.
Citera
2025-06-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej ditt prat om hur länge hon bott i Norrköping var en kommentar till diskussionen att hon bara deklarerat för 13 000 kronor i månaden. Du har jobbat hårt på att försöka prata bort det faktumet men det är vad diskussionen handlade om. Hon får skitlön eller så betalar dom henne svart.

Hon fakturerar jobb.
Citera
2025-06-25, 14:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tills dom hittar sitt hus dom vill köpa?
Kan dom inte leta medans de hyr menar du?
Menar du att de ska flytta till hyreslägenhet för att sen köpa ett hus?

Äh va du som ifrågasatte varför dom skulle hyra ett billigt hus.
Jag ser inget fel i det. Dom hyr ju en lägenhet. Då kan dom lika gärna hyra ett hus ist.
Citera
2025-06-25, 14:05
Medlem
Citat:
Hon fakturerar jobb.
Som hon inte deklarerar menar du? Då är det svart.
Citera
2025-06-25, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Chrippas kanal gick med i ninetone för att försöka få tillbaka hans kanal som de påstod att Linnea raderat.
Men hade Linnea verkligen raderat kanalen hade ninetone snabbt kunnat få tillbaka den, vilket dem inte lyckades med. Så antingen försvann kanalen för att chrippa bröt emot någon youtube regel, eller så försökte inte ninetone få tillbaka kanalen.

Jocke visste om Chrippas skulder i 2024, Jocke visste om Chrippas skulder när Jocke planerade att Chrippas youtube pengar skulle gå igenom hans företag.

Jocke var delaktig i Chrippas plan att fly till Dubai. Finns meddelanden som postats offentligt som bevisar det.

Varför skulle det vara enkelt om Linnea gjorde det?

Jocke uppmanade semester till Dubai inte flytta.
Citera
2025-06-25, 14:13
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
De flesta väljarna är en målgrupp på 28-40 eller nåt.

Alla kanaler har inaktiva följare. Christopher har 155k följare och i snitt ca 20k visningar. JJ har 1.13M och mellan 400k-600k visningar. Klart bättre ratio. Så Christopher har nog mer inaktiva följare. Som ett exempel bara.

Vad har chrippas kanal med detta att göra?
Citera
2025-06-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Är dom.vänner? Om du varit anjo, hade du tagit den skiten då?

Jockibooooi ( så som Olof K säger det) skyller direkt på anjo och tar endast ett litet litet litet ansvar för vara den som redigerat det. " Ja, sen kom ju anjo"
Snacka om vara en syltrygg!

Men du hade alltså ff vara vän med han, om du varit anjo?

De firade midsommar ihop så nog är de vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in