2025-06-18, 23:53
Medlem
Ska bli intressant när bolagets bokslut kommer snart. Tippar på nästan 8 siffrig vinst.
Citera
2025-06-19, 10:33
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ska bli intressant när bolagets bokslut kommer snart. Tippar på nästan 8 siffrig vinst.

Är det Joakim själv som har bett dig posta det här eller varför är det så viktigt för dig att göra reklam för denna "dokumentär"...
Du "tippar" på 8-siffrig vinst, kan det vara så att du har fått siffrorna direkt från Joakim... ... för du har väl fortfarande direktkontakt med honom...

O.T. Väntar fortfarande på din kommentar i Chrippatråden...
Citera
2025-06-19, 10:41
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Hur går det för Olivia med att få ut en rimlig lön förresten?
Citera
2025-06-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det kommer bli intressant att se detta program, jag tror Jocke kan vara den rätta killen att få dessa människor på ett annat spår och hitta nya vägar till det bättre.

Lite nyfiken på varför du tror att Joakim kan vara den rätta killen?

Har han en utbildning inom psykologi och är rätt person att hjälpa andra...
Mår han bra själv och har lämnat allt bakom sig dvs. inte håller på och ältar det gamla...
Är "hitta nya vägar till det bättre" lika med att bli känd genom att ranka disney-luder, göra runkbloggar, hänga ut folk/förtala, polisanmäla folk kors och tvärs...
Har han skapat sin framgång själv eller har han haft (har fortfarande) duktiga folk bakom sig...

Tycker du att allt Joakim har gjort, både i dåtid och nutid, är ok?
Personligen tycker jag att Joakim inte är rätt person för denna typ av program och vet du vad, det har jag rätt att tycka så du behöver inte börja "bjäfsa" igen...

Du berömmer andra när de behandlar dig med respekt och inte kallar dig saker men du verkar inte ha några problem med att kalla andra för saker, så vänligen kalla mig inte pucko igen.
Citera
2025-06-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Mår han bra själv och har lämnat allt bakom sig dvs. inte håller på och ältar det gamla...
Är "hitta nya vägar till det bättre" lika med att bli känd genom att ranka disney-luder, göra runkbloggar, hänga ut folk/förtala, polisanmäla folk kors och tvärs...
Har han skapat sin framgång själv eller har han haft (har fortfarande) duktiga folk bakom sig...

Personligen tycker jag att Joakim inte är rätt person för denna typ av program och vet du vad, det har jag rätt att tycka så du behöver inte börja "bjäfsa" igen...

Du berömmer andra när de behandlar dig med respekt och inte kallar dig saker men du verkar inte ha några problem med att kalla andra för saker, så vänligen kalla mig inte pucko igen.

Jag tror han kommer göra detta riktigt bra han har själv haft extrem tuff barndom en ännu jobbigare tonårstid, han varit väldigt ensam tills han träffade Jonna men sedan byggt upp ett helt nytt liv med en fin familj, har otroliga kunskaper i tv/media jag tror detta kommer bli helt rätt för honom.
Om jag tänker tillbaka till kungarna T så har han gjort en enorm resa, dessutom utnyttjades alla i gänget man valde människor som redan mådde extremt dålig.
Jag tror Jocke kan bli ett stöd och ha en förståelse för vad dom går igenom.

Jag stöttar inte Jocke i allt han har gjort absolut inte men jag tycker han har förändrats extremt mycket.
Det som sker nu tycker inte jag påverkar det han ska göra i programmet och uppenbart så tror ju även SVT och andra kanaler på honom.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-06-19 kl. 13:32.
Citera
2025-06-19, 14:27
Medlem
Citat:

Är det Joakim själv som har bett dig posta det här eller varför är det så viktigt för dig att göra reklam för denna "dokumentär"...
Du "tippar" på 8-siffrig vinst, kan det vara så att du har fått siffrorna direkt från Joakim... ... för du har väl fortfarande direktkontakt med honom...

O.T. Väntar fortfarande på din kommentar i Chrippatråden...

Nej Jocke har inte bett mig posta det. Var är logiken i det? Vill han ha ut masa saker på Flashback kan han väl göra det med ett eget anonymt konto? Tycker du inte det är smartare? Än nu se ut att ha en springpojke.

Anledningen till att det är så "viktigt" är för att ett par användare i denna tråd har spridit hur dåligt bolaget går och har fel. Du tycker inte hans bolags ekonomi är väldigt relevant för denna tråden? Eller ska det bara vara negativt?

Jag har inte fått några exakta siffror.

Angående svar på inlägget får du vänta. Jag svarar gärna på det inlägget. Men inlägget är ett uppenbart regelbrott och man ska inte svara på sådana inlägg. Om du formulerar om inlägget så det inte gör sej skyldig till 1.06 så kan du få ett svar på inlägget.

Du ifrågasätter varför jag tycker det är så viktigt med bolagets ekonomi när jag skriver ETT inlägg men de som försvarar hans bror till kräk 24/7 reagerar du inte på. Du tycker inte det är märkligt?

Jag märker att du är intelligent ändå. Det är inte där problemet ligger. Men du säger att du är opartisk något som är väldigt märkligt när du bara kritiserar Jocke för saker och när bolagets ekonomi kommer på tal börjar du gråta. Ser du inte hur motsägelsefullt det är? Ta tag i dina problem mot Jocke istället.
Citera
2025-06-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur går det för Olivia med att få ut en rimlig lön förresten?

Det är nåt mellan henne och bolaget och vi har fri lönesättning i Sverige. Jag vet inte vad hon tjänar men visst kan man tycka att löneökning då är på plats om hon nu tjänar dåligt.
Citera
2025-06-19, 14:48
Medlem
Citat:

Jag tänker att Jocke inte kommer vara psykolog utan mer programledare och att det är bättre att kritisera som du gör efter att man sett det. Nu vet vi ju princip inget och du är redan igång. Sedan kan man så klart ha sina aningar och oroligheter inför programmet. Det ser bara ointelligent ut att kritisera nåt man inte sett.
Citera
2025-06-19, 15:45
Medlem
Citat:
Nej Jocke har inte bett mig posta det. Var är logiken i det? Vill han ha ut masa saker på Flashback kan han väl göra det med ett eget anonymt konto? Tycker du inte det är smartare? Än nu se ut att ha en springpojke.

Anledningen till att det är så "viktigt" är för att ett par användare i denna tråd har spridit hur dåligt bolaget går och har fel. Du tycker inte hans bolags ekonomi är väldigt relevant för denna tråden? Eller ska det bara vara negativt?

Jag har inte fått några exakta siffror.

Angående svar på inlägget får du vänta. Jag svarar gärna på det inlägget. Men inlägget är ett uppenbart regelbrott och man ska inte svara på sådana inlägg. Om du formulerar om inlägget så det inte gör sej skyldig till 1.06 så kan du få ett svar på inlägget.

Du ifrågasätter varför jag tycker det är så viktigt med bolagets ekonomi när jag skriver ETT inlägg men de som försvarar hans bror till kräk 24/7 reagerar du inte på. Du tycker inte det är märkligt?

Jag märker att du är intelligent ändå. Det är inte där problemet ligger. Men du säger att du är opartisk något som är väldigt märkligt när du bara kritiserar Jocke för saker och när bolagets ekonomi kommer på tal börjar du gråta. Ser du inte hur motsägelsefullt det är? Ta tag i dina problem mot Jocke istället.

Denna tråd handlar ju om Jocke så det är ganska rimligt att prata om det eftersom det är aktuellt nu ang dokumentären.
Ett viktigt ämne att prata om, jag tror på det här men vem vet det kanske inte passar mig alls.
Citera
2025-06-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Denna tråd handlar ju om Jocke så det är ganska rimligt att prata om det eftersom det är aktuellt nu ang dokumentären.
Ett viktigt ämne att prata om, jag tror på det här men vem vet det kanske inte passar mig alls.

Enligt vissa hör det bara hemma i tråden om det är negativt. Man märker de gråter över uppenbart positiva saker de inte kan vinkla. Pallal och Dopy har båda pratat om hur dåligt bolaget går ekonomiskt. Men fakta? Nej det hör inte hemma här. Det ska vara negativt och åsikter bara.
Citera
2025-06-19, 16:23
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Enligt vissa hör det bara hemma i tråden om det är negativt. Man märker de gråter över uppenbart positiva saker de inte kan vinkla. Pallal och Dopy har båda pratat om hur dåligt bolaget går ekonomiskt. Men fakta? Nej det hör inte hemma här. Det ska vara negativt och åsikter bara.

Skärp dig och visa ett enda inlägg som säger att endast negativitet får postas i tråden.

Var inte så passivt aggressiv.
Citera
2025-06-19, 18:01
Medlem
Citat:
Det är nåt mellan henne och bolaget och vi har fri lönesättning i Sverige. Jag vet inte vad hon tjänar men visst kan man tycka att löneökning då är på plats om hon nu tjänar dåligt.
Olivia tjänar mindre än ett socialfall.

13k i månaden, dom pissar henne rakt i ansiktet. Är Olivia en barnflicka och projektledare eller en slav?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in