Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Det är jättebra att du bekräftar att ni sverigedemokrater kommer att fortsätta med den ohämmade rasismen mot muslimer, du gör hela min poäng åt mig.
jaja, jag tar inte baited du måste va autist eller något.
Jag skrev precis att det finns en beviljad kritik mot islam och islamering när ens land går sönder.
Efter skrev jag att det finns olika människor i världen, andra blir rabiata och andra inte.
Hat mot muslimer kommer alltid finnas i Sverige från dom som är rabiata med tanke på Islamisering mot Sverige. Det man ska hata i sånna fall är sånna som islamerar samhället, t.ex. dig själv.
Jag skrev just detta också att du kommer ju få det väldigt jobbigt själv i framtiden o hävda dig när folk som är av den rabitata sorten får för sig att rensa ut alla de människor som förstört deras land.
Vare sig du vill eller inte kommer folk alltid hata muslimer i det här landet för det finns olika sorters människor, vissa kan urskilja mellan muslimer och islamister och andra inte.
Det Jomshof och kompani kritiserar är islamisering, men ni vill alltid fultolka det som att man hackar på alla muslimer.
Det är ju även så att ju mer vänstern hackar och försöker skruva upp sin kulturella krigsföring, desto mer kommer SD skruva upp sin retorik bara för att bevisa för er idioter att det inte spelar någon roll om de lägger det på ett eller annat sätt.
Folk kommer ändå fortsätta rösta på dom, för det är tillräckligt många som förstår grundproblemet. Vilket är islamisering, läs: Ej muslimer.
Det är detta SD har byggt sin politik utifrån och man tar stora krafttag mot Islamisering av Sverige just nu, Jomshof retorik kan du glömma den är bara till för idioter som dig för att bevisa att SD inte är rädda för att säga vad dom tycker.