2025-06-23, 22:44
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Nog rätt att anmäla. Helt rätt tarmen. Oron ökar ju.. har hört från andra håll att hon gärna tidigare iallafall tog ett glas vin på en lunchrestaurang i midsommarkransen. Hon var där senast i slutet av maj bekräftat iaf.
2025-06-23, 22:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det här är en riktig ickenyhet men hon är iaf inte ute och fjantar runt i området just ikväll (cyklat runt där ett par varv, och stället är lika tragiskt som vanligt). Men Pia håller sig säkert på rummet.

Vill man se henne live så tror jag att man ska hänga utanför systembolaget i Västberga mellan 10-11 (kortare att gå dit än Liljeholmen). Finns en tiggare där utanför som säkert känner igen henne om man visar kort (och ger någon 20-lapp).

Kan ta en repa förbi Lilla Wien i helgen, då har dom levande musik. På vardagar är det helt dött förutom ett par trötta alkisar.
Man behöver som tur var inte gå in för att stället ligger helt öppet med servering i pendelgången upp till Medis.

Vore ju skönt att bara se henne så alla kan släppa oron och veta att hon lever. Sen får hon vara ifred hur mycket hon än vill.

Precis. Hon får vara ifred hur mycket hon vill. Hon kan hålla sig borta från TT.
Finns så många andra idioter man kan titta på
Det handlar inte om att man hittar på skit. När man inget vet så börjar man spekulera.
Det blir så.
Bästa hade varit om hon öppet sagt att hon tar paus en tid.
2025-06-23, 22:45
Medlem
Citat:
Det här är en riktig ickenyhet men hon är iaf inte ute och fjantar runt i området just ikväll (cyklat runt där ett par varv, och stället är lika tragiskt som vanligt). Men Pia håller sig säkert på rummet.

Vill man se henne live så tror jag att man ska hänga utanför systembolaget i Västberga mellan 10-11 (kortare att gå dit än Liljeholmen). Finns en tiggare där utanför som säkert känner igen henne om man visar kort (och ger någon 20-lapp).

Kan ta en repa förbi Lilla Wien i helgen, då har dom levande musik. På vardagar är det helt dött förutom ett par trötta alkisar.
Man behöver som tur var inte gå in för att stället ligger helt öppet med servering i pendelgången upp till Medis.

Vore ju skönt att bara se henne så alla kan släppa oron och veta att hon lever. Sen får hon vara ifred hur mycket hon än vill.

Denna kommentar borde fästas ifall den funktionen fanns på detta forum.
2025-06-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Precis. Hon får vara ifred hur mycket hon vill. Hon kan hålla sig borta från TT.
Finns så många andra idioter man kan titta på
Det handlar inte om att man hittar på skit. När man inget vet så börjar man spekulera.
Det blir så.
Bästa hade varit om hon öppet sagt att hon tar paus en tid.

Ja men verkligen, jag är ingen stalker men rör mig i området så har lika bra koll på henne som alla andra "grannar".

Pia har ändå ett följe som bryr sig om henne, så hade hon bara pallat säga "jag behöver ett sommarlov utan sociala medier" så hade allt varit piano.
2025-06-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Mycket möjligt. Han har definitivt varit väldigt kontrollerande. Det var så länge sedan hon sände live nu så minns dåligt, men misstänker starkt att var han som fick henne att sluta med det. Nån som minns om hon sagt nått om det?

Vore det inte för hennes bästa då?
Med tanke på att hon har förstört hela sitt liv tack vare hennes närvaro på sociala medier. Har ingen tänkt att han kanske vill henne väl? Han hade trots allt en taxerad inkomst förra året tillskillnad från henne.
Trots att han var en asylsökande.
2025-06-23, 22:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Alla som har följt gräddis sen starten vet att hon inte delar med sig av koder till bankkort eller pengar. Hon är desperat efter kärlek men snålhet går alltid före.
Ni inbillar er att hon är ruinerad av en svartbuskig syrier.
Troligtvis så har hon snarare tagit livet av honom och lever på flykt nu för att skydda sin kappsäck med pengar.
Kom ner på jorden människor.
Gräddis är inte född i farstun hur galen hon än må framstå för gemene Svensson.

Det är ingen riktig kärlek mellan dom 2.
Litar inte på den där.. Kebab Jesus.
Det är bra att hon är snål och håller i bankkortet.
Nej hon är inget mähä. Det tror jag inte.
2025-06-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ja men verkligen, jag är ingen stalker men rör mig i området så har lika bra koll på henne som alla andra "grannar".

Pia har ändå ett följe som bryr sig om henne, så hade hon bara pallat säga "jag behöver ett sommarlov utan sociala medier" så hade allt varit piano.

Pia är inte typen som bryr sig om sitt följe. Pia stör sig på att folk vill veta vad hon har för sig.
2025-06-23, 22:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vore det inte för hennes bästa då?
Med tanke på att hon har förstört hela sitt liv tack vare hennes närvaro på sociala medier. Har ingen tänkt att han kanske vill henne väl? Han hade trots allt en taxerad inkomst förra året tillskillnad från henne.
Trots att han var en asylsökande.

Inkomst? Det där är väl bidrag?
2025-06-23, 22:57
Medlem
Citat:
Det är ingen riktig kärlek mellan dom 2.
Litar inte på den där.. Kebab Jesus.
Det är bra att hon är snål och håller i bankkortet.
Nej hon är inget mähä. Det tror jag inte.

Nej det är sant. Vi litar på gräddis istället
Superbra idé!
Och nej hon är inget mähä när det kommer till kappsäcken.
Alla fittor ska bara låta henne vara ifred liksom såah.
Hon är tjär. I sin killeeee.
Alla är avundsjuka för att alla är feta och fula. Så liksom.

Kärringen dyker snart upp ska vi se.

Längtar tills att jag får säga ”vad var det jag sa”.
2025-06-23, 22:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej det är sant. Vi litar på gräddis istället
Superbra idé!
Och nej hon är inget mähä när det kommer till kappsäcken.
Alla fittor ska bara låta henne vara ifred liksom såah.
Hon är tjär. I sin killeeee.
Alla är avundsjuka för att alla är feta och fula. Så liksom.

Kärringen dyker snart upp ska vi se.

Längtar tills att jag får säga ”vad var det jag sa”.

Ja hon får passa sig.. Jag kanske tar han..
2025-06-23, 22:59
Medlem
Citat:
Inkomst? Det där är väl bidrag?

Spelar det någon roll? Hon lyckades inte ens med att fixa bidrag på två år för att hon inte orkade fylla i en blankett då hon var konstant dyngrak. Istället sålde hon ut sitt liv på internet och förlorade vårdnaden om sina barn samt sin brf. Vilket är värst?
2025-06-23, 23:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Spelar det någon roll? Hon lyckades inte ens med att fixa bidrag på två år för att hon inte orkade fylla i en blankett då hon var konstant dyngrak. Istället sålde hon ut sitt liv på internet och förlorade vårdnaden om sina barn samt sin brf. Vilket är värst?

Lika barn leka bäst kanske?
Naja,, Vi får se..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in