2025-06-23, 17:03
Medlem
Har inte köpt på länge nu men hur ser det ut i Göteborg?
Citera
2025-06-23, 17:03
Medlem
Malawi-Golds avatar
Bättre i Afrika en 10g är max 50 spänn
Citera
2025-06-23, 17:04
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold

Och då är det garanterat inte spice besprutat heller...
Citera
2025-06-23, 17:06
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold

Ok. Ska vi alla åka till afrika nu då eller vad försöker du komma fram till?
Citera
2025-06-23, 17:07
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Ok. Ska vi alla åka till afrika nu då eller vad försöker du komma fram till?

Lika bra... Sverige suger på alla sätt och vis.
Citera
2025-06-23, 17:59
Medlem
Taokers avatar
Perfekt läge att sluta röka. Hände samma sak för några år sen o då jag la av. Känns ju helt värdelöst att spendera en stor del av sin buffert för att sedan sitta där o lacka sönder på kvaliteten.

Ni kan räkna med att haschet blandas ut med bajs, skokräm och oljor av olika slag. Hade det varit hasch från endast cannabisplantor hade ni känt ett ordentligt rus, och det vet ni.
Citera
2025-06-23, 20:01
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1talle
La mousse är en jättehärlig strain och jag hade ärligt inte klagat om det inte var så dåligt kvalité på det, jämfört med priserna. Kranarna försöker liksom inte ens få rökat låta bra heller, de vet själv att det är low grade röka.

Hade till och med en kontakt försöka med 2f5, vilket jag såklart tackade nej till. Efteråt så ändrade han det till 2,5f5

Haha vad menar du?
Du tycker att skithaschet är jättehärligt och du hade inte klagat på kvalitén om du fick mer för samma peng? Du röker lika gärna tio gram skit som att röka fem gram bra, om de kostar lika mycket?
Du förstår väl att det inte är la mousse som säljs här? Hade det varit äkta la mousse hade kvalitén garanterat varit bra.
Citera
2025-06-23, 20:03
Medlem
Ta1talles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Perfekt läge att sluta röka. Hände samma sak för några år sen o då jag la av. Känns ju helt värdelöst att spendera en stor del av sin buffert för att sedan sitta där o lacka sönder på kvaliteten.

Ni kan räkna med att haschet blandas ut med bajs, skokräm och oljor av olika slag. Hade det varit hasch från endast cannabisplantor hade ni känt ett ordentligt rus, och det vet ni.

Jo absolut, jag håller med. Har inte rökt på länge, det hade bara varit skönt med något extra nu på sommaren tänkte jag.

Reagerade bara så starkt på hur lite och hur dålig röka det finns nuförtiden. Iofs har polisen lovat att öka sina insatser.
Citera
2025-06-23, 20:11
Medlem
different_trips avatar
Märkligt.

Visst blir det torka på lite grönt då och då, men la moussen brukar fungera fint.
Köper man lite mängder så har jag inga problem att få 50g för 3500kr.
Citera
2025-06-23, 20:11
Medlem
Ta1talles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Haha vad menar du?
Du tycker att skithaschet är jättehärligt och du hade inte klagat på kvalitén om du fick mer för samma peng? Du röker lika gärna tio gram skit som att röka fem gram bra, om de kostar lika mycket?
Du förstår väl att det inte är la mousse som säljs här? Hade det varit äkta la mousse hade kvalitén garanterat varit bra.

Jag tycker själva strainet la mousse är jättehärligt ja? Det kan finnas både bra och dålig produkt på samma strain.

Visst det är inte optimalt men det jag säger är att jag kan stå ut med 10 gram skit, sålänge jag får den mängden jag betalat för.

Som det ser ut nu så betalar jag 2-3f5 för skitröka, vilket är ungefär mer än dubbelt för vad jag betalar för.
Citera
2025-06-23, 20:16
Medlem
Ta1talles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Märkligt.

Visst blir det torka på lite grönt då och då, men la moussen brukar fungera fint.
Köper man lite mängder så har jag inga problem att få 50g för 3500kr.

Precis. Området jag bor i så var det inte ovanligt med torka på grönt men nu på senaste är det helt tvärtom verkar det som.
Citera
2025-06-23, 21:12
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1talle
Precis. Området jag bor i så var det inte ovanligt med torka på grönt men nu på senaste är det helt tvärtom verkar det som.

Du skulle inte kunna tänka dig testa THCa hasch?

https://himood.se/products/thca-hash-dry-static-30-5g
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-06-23 kl. 21:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in