2025-06-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du sitter med alla papper så länka beslutet där han förlorar vårdnaden. Det finns inget beslut där något tar ifrån honom vårdnaden.

Står ingenstans i Banals inlägg han förlorade vårdnaden via dom. Men det fattar inte du.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-23 kl. 12:01.
Citera
2025-06-23, 11:54
Medlem
Citat:
Jag tycker att människor som hotar att kniva andra och försöker skada andra bara för att dom inte får som dom vill är mycket värre människor.

Ja och Hitler var värre än Chrippa också. Dåså. Allt är lugnt.

Härlig logik...

Men ja Linnea är hemsk.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-23 kl. 12:00.
Citera
2025-06-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Som Linnea då? Som ville hugga skuldrådgivaren 6 ggr i halsen.

Det var nog Linnéa det syftades på ja.
Citera
2025-06-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Står ingenstans i Banals inlägg han förlorade vårdnaden via dom. Men det fattar inte du.
Vad tycker du att det står i det här då

postat av banal
Soc och rätten anser att denna hans prioriteringar är oroande och problematisk, och han förlorade vårdnaden p g a detta. Så, ja, det är uppenbarligen ett missbruk.
Citera
2025-06-23, 12:09
Medlem
Citat:
Det är ju något han erbjuder Julia för att det inte ska bli LVU han var ju villig att betala månadslön till Julia.
Men det kan finnas dokument också är dock inte säker på det.
Ja han gör det och han blir inte fråntagen vårdnaden utan det är något han själv har valt att göra.
Citera
2025-06-23, 12:30
Medlem
Citat:
Vad tycker du att det står i det här då

postat av banal
Soc och rätten anser att denna hans prioriteringar är oroande och problematisk, och han förlorade vårdnaden p g a detta. Så, ja, det är uppenbarligen ett missbruk.

Ja han förlorade vårdnaden när han skrev över enskild vårdnad till Julia då han visste han skulle förlora den annars ändå.
Citera
2025-06-23, 12:55
Medlem
Citat:
Nej inte som Linnea som privat säger något till Chrippa privat. Den idioten jag hade i tankarna har attackerat socialtjänstemän och är dömd för det. Linnea har inte attackerat någon vad jag vet och det finns inga domar för något sånt heller.
Jag kan länka till domarna jag menar om du vill.

Spelar väl ingen roll hon har ju ändå sagt det, det visar ju bara vilka tankar som går runt i deras huvuden.
Citera
2025-06-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ja han gör det och han blir inte fråntagen vårdnaden utan det är något han själv har valt att göra.

Hur man nu kan välja bort sitt barn?
Och sen att inte ens dyka upp på en förhandling utan dra iväg istället det säger ganska mycket.
Väldigt bra att Julia fick ensam vårdnad.
Citera
2025-06-23, 13:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag ifrågasätter inte det som stod i domen 2023, det positiva testet 2024 och det som stod gällande LVU 2025.

Jag ifrågasätter hur man inte kollar upp fakta, hur man tar det som skrivs av en okänd användare i en flashbacktråd och sprider det som sanningen, hur man saknar förmågan att läsa dokumenten och saknar förståelsen för källkritik.

Men du är ju rätt selektiv beroende av vilken användare det gäller.
Påstår "fel" användare något ska det bevisas.
När "rätt" användare ifrågasätts av "fel" användare ska "fel" användare bevisa hur "rätt" användare kan ifrågasättas.
Kommer "extremt rätt" användare med uppenbara påhitt är det sanning och ska icke ifrågasättas.

Fel=kritiserar Chrippa handlingar.
Rätt=håller på Chrippa.
Citera
2025-06-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja han förlorade vårdnaden när han skrev över enskild vårdnad till Julia då han visste han skulle förlora den annars ändå.
Nej han förlorade den inte han gav den till Julia det är en jäkligt stor skillnad på det.
Citera
2025-06-23, 13:41
Medlem
Citat:
Spelar väl ingen roll hon har ju ändå sagt det, det visar ju bara vilka tankar som går runt i deras huvuden.
Du får säga vad du vill privat i ditt hem så det sjuka är att någon spelade in och gav det till någon och inte vad hon sagt.
Citera
2025-06-23, 13:42
Medlem
Citat:
Hur man nu kan välja bort sitt barn?
Och sen att inte ens dyka upp på en förhandling utan dra iväg istället det säger ganska mycket.
Väldigt bra att Julia fick ensam vårdnad.
Om han inte hade vårdnaden så hade han inget på förhandlingen att göra, han är då en utomstående och inte part.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in