Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Vi har väldigt olika människosyn och det speglar väl motsättningarna i denna tråden. Jag är glad och trygg i min människosyn iaf.
Er människosyn leder till att barn lider, gängkriminella får intäkter osv.
Ni står säkert också bakom:
Testo I röven framför ungen
Våld
Borsta tänderna på barn med redbull
Bra att ni är öppna med er människosyn 🙂
Din människosyn är ett skämt.
Du vill se folk du ogillar lida och fara illa.
Du skiter ifall ett oskyldigt barn far illa, om det även skadar personen du ogillar.
Du är totalt ointresserad av rättvisa och att låta domstolen avgöra. Om Chrippa slapp fängelse skulle du bli skit arg, eftersom det enda du vill se är Chrippa bakom lås och bom, oavsett om det är rätt eller ej.
Du firade när Chrippa skrev över vårdnaden till Julia, inte för att du bryr dig om barnet, eftersom hon träffar fortfarande chrippa. Du firade eftersom chrippa mådde dåligt av det och det fick dig att må bra.
Din historik visar tydligt din skeva och vidriga människosyn.
Hur du kritiserar människor du inte gillar. Men när människor du gillar gör samma sak så tycker du "det är väl inte så farligt"