2025-06-22, 16:04
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Just ja. Hon ville inte flytta in i den lägenheten då den behövde saneras.

Olivia flyttade i vilket fall till Norrköping 30/4 2024.

Hur hade Olivia råd med en hyra som var högre än hennes lön?
Citera
2025-06-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Just ja. Hon ville inte flytta in i den lägenheten då den behövde saneras.

Olivia flyttade i vilket fall till Norrköping 30/4 2024.
Varför ljuger du om att lägenheten behövde saneras?

Menar du att Olivia begick folkbokföringsbrott? Bodde hon mest Jocke och Jonnas soffa eller hemma hos S?
Citera
2025-06-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur hade Olivia råd med en hyra som var högre än hennes lön?
Vad kostade Chrippas lägenhet som Olivia skulle flytta in i som betalande hyresgäst? Jag vill minnas att det var 12k.

Fick Olivia stå för hyran?

Hon var ju hemlös länge och bodde på soffan hos bekanta och Jocke och Jonna eller hur?

Jonna ordnade lägenheten till Chrippa för hon kände hyresvärden, hur kommer det sig att dom inte kunde ordna ett kontrakt med Olivia? Hade dom problem med hyresvärden?
Senast redigerad av Pallal 2025-06-22 kl. 16:32.
Citera
2025-06-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad skulle ha hänt? Och varför skulle jag följa Jocke? Han håller på med familjecontent riktat för barn, det är inget för mig. Det är som om jag skulle följa familjen Wahlgren som gör vad? Jag uppfattar att den här typen av content bygger på att göra människor avundsjuka. Det finns ingenting dom gör som inte jag också skulle kunna göra. Men jag gör det utan kamera och behöver inte tjäna pengar på det,

Att jag råkar veta saker om Jocke kan ju bero på något helt annat som inte har med hans offentliga liv att göra

Oj du som brukar digga Chrippas familjevloggar när dom är utomlands osv, så intresse verkar du ju ha.

Vad vet du om Jocke då? berätta eller blir det svårt denna gång också att svara på frågan?
Citera
2025-06-22, 18:53
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vet du vad Pallal du vet så mycket om Jocke och hans familj samt vänner det känns verkligen som du stalkar honom.
Kan det vara så att du även skriver om Jocke på andra ställen?

Du kommer inte åt Jocke så nu är det Olivia du ger dig på istället.
Ingen har gett sig på Olivia. Det är era lögner som inte går ihop och det är det folk ifrågasätter.
Senast redigerad av Menethil 2025-06-22 kl. 18:59.
Citera
2025-06-22, 19:02
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Oj du som brukar digga Chrippas familjevloggar när dom är utomlands osv, så intresse verkar du ju ha.

Vad vet du om Jocke då? berätta eller blir det svårt denna gång också att svara på frågan?
Om man vet privata saker om Jocke, som Jocke inte själv gått ut med offentligt, då tycker jag det är respektlöst att sprida sånt.
Och att du ber folk sprida sånt är respektlöst av dig.
Citera
2025-06-22, 19:05
Medlem
Citat:
Vet du vad Pallal du vet så mycket om Jocke och hans familj samt vänner det känns verkligen som du stalkar honom.
Kan det vara så att du även skriver om Jocke på andra ställen?

Du kommer inte åt Jocke så nu är det Olivia du ger dig på istället.
Tack för att du erkännandet. Jag följer inte ens Joakim, men jag vet hur han är och han glappar mycket med käften till många och företagets ekonomi kan vem som helst söka fram.

Ska ni orcher hjälpa Joakim att leta efter mig på andra ställen?

Har det slagit dig hur många personer Joakim har stalkat genom åren? Chrippa och Linnea kommer bli dom sista han tillåts förfölja och ljuga om.

Det var väl väntat att du skulle byta av 400Ben. Jag har inte alls gett mig på Olivia.

Det är 400Ben som kommer med alla möjliga klandervärda påståenden om Olivia, att hon begår folkbokföringsbrott, att hon knappt jobbat hos Jocke och Jonna och att hon låter Skattebetalare betala hennes semester.

Du greppar efter halmstrån.

#rättvislönförolivia
Senast redigerad av Pallal 2025-06-22 kl. 19:26.
Citera
2025-06-22, 20:54
Medlem
Jonna har skrivits ut från sjukhuset och är hemma

https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=fec0d240-fe08-4060-84b8-732584ec2403
Citera
2025-06-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Ingen har gett sig på Olivia. Det är era lögner som inte går ihop och det är det folk ifrågasätter.

Vilken lögn har jag sagt? att Olivia inte missköter sig? jag skrev att hon gör rätt för sig och jag tycker absolut inte att hon är en slavarbetare.
Låt henne vara.
Citera
2025-06-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Om man vet privata saker om Jocke, som Jocke inte själv gått ut med offentligt, då tycker jag det är respektlöst att sprida sånt.
Och att du ber folk sprida sånt är respektlöst av dig.

Saken är den att Golden har påstått saker i över 1 år men ingenting verkar stämma och ofta är det bara hintar om saker.
Va ärlig istället, Jocke hit & Jocke dit men kom med ordentlig fakta istället.
Citera
2025-06-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tack för att du erkännandet. Jag följer inte ens Joakim, men jag vet hur han är och han glappar mycket med käften till många och företagets ekonomi kan vem som helst söka fram.

Ska ni orcher hjälpa Joakim att leta efter mig på andra ställen?

Har det slagit dig hur många personer Joakim har stalkat genom åren? Chrippa och Linnea kommer bli dom sista han tillåts förfölja och ljuga om.

Det var väl väntat att du skulle byta av 400Ben. Jag har inte alls gett mig på Olivia.

Det är 400Ben som kommer med alla möjliga klandervärda påståenden om Olivia, att hon begår folkbokföringsbrott, att hon knappt jobbat hos Jocke och Jonna och att hon låter Skattebetalare betala hennes semester.

Du greppar efter halmstrån.

#rättvislönförolivia

Vilket erkännande?
Hur är han?
Vet du jag behöver inte hjälpa Jocke han klarar sig själv mycket väl.
Hahah det är ganska roligt att du & Golden hela tiden skriver att Jocke ska åka dit, lycka till säger jag bara.
Men sluta skriv om Oliva då så dör det ut.
Citera
2025-06-23, 00:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Verkar ha blivit knepigt med anknytningen till sista bebisen som Olivia verkar ha tagit hand om på heltid medans Jonna legat inne och Joakim knappt förmådde att ta hand om sina två äldre barn.
I senaste videon ser man hur J och J undviker bebisen och hur Olivia är den som bär/rullar/gosar/tar kontakt med den lilla i bakgrunden.
Hoppas det bara är högst tillfälligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in