Citat:
Ursprungligen postat av
Ta1talle
La mousse är en jättehärlig strain och jag hade ärligt inte klagat om det inte var så dåligt kvalité på det, jämfört med priserna. Kranarna försöker liksom inte ens få rökat låta bra heller, de vet själv att det är low grade röka.
Hade till och med en kontakt försöka med 2f5, vilket jag såklart tackade nej till. Efteråt så ändrade han det till 2,5f5

Okej, då fattar jag. Man har ju läst att det är besprejat t.o.m. idag, vad är det för RC skit? Fattar inte, hur svårt är det att köpa högkvalitativa frön från riktigt bra strains på nätet för dessa yrkeskriminella? Det är ju inte ens olagligt att beställa och inneha! Erkänn det är ett stort hål i denna teorin? Man läser om helt sjukt goa strains på nätet och den bra blandningen mellan THC och CBD i dom och deras effekter på varje enskild strain.
På något sätt så är skitweedet bättre...? hur tänker dom där? Enligt dom ska thc halten va 30 % och CBD 0 %.
Då blir det ett bra weed.
Fint exempel med killen som försökte sälja 2f5 förresten och sen höjer! Typ: Får jag blåsa dig lite allafall då?
Som sagt, ingen logik alls i att yrkeskriminella inte beställer frön lagligt som är de bästa strainsen på jorden man kan få tag på. Ingen logik alls varför detta inte händer faktiskt. Folk borde göra uppror och odla själva för sitt eget bruk! En planta räcker ju då.
Läste en bra tråd här på flashback med en kille som odla en planta i en plasthink upp i ett träd, han maskera hinken först väldigt bra på olika sätt. Verkar va ett dunderbra sätt att få ha plantan ifred. Om varje person gjorde det som köper sitt weed istället så hade ju dessa becknaridioter gått i konkurs tillslut.