2025-06-22, 11:38
  #77269
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Fast frågan var om han använder inte om han någon gång har gjort det. Då kom svaret att han säger det i domen och det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans och han säger att han inte använt anabola i Sverige. I Spanien är det lagligt att använda och det är inga problem att få recept på det.

En fråga. Det handlar inte om anabola.
Var det som Linnéa (tror jag) lade ut när Chrippa sniffade i sig vitt pulver och hade vitt pulver under näsan i Sverige eller i Spanien?
Citera
2025-06-22, 11:43
  #77270
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Fast frågan var om han använder inte om han någon gång har gjort det. Då kom svaret att han säger det i domen och det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans och han säger att han inte använt anabola i Sverige. I Spanien är det lagligt att använda och det är inga problem att få recept på det.

Det är inte lagligt att använda utan recept i Spanien.
Citera
2025-06-22, 11:48
  #77271
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Det är inte lagligt att använda utan recept i Spanien.

Jag kollade. Det är som du skriver.
Citera
2025-06-22, 11:55
  #77272
Medlem
Älskar att när Chrippa skulle förklara sitt anabola-innehav så berättade han att han faktiskt hade köpt det i spanien och bara tagit med till sverige.

Han erkände alltså smuggling, utan att ha blivit tillfrågad om det. Han öppnar käften för att försöka försvara sig mot en brottsanklagelse och det första han gör är att erkänna ett mycket grövre brott. Otrolig IQ.

Synd att åklagaren inte bara direkt startade utredning om smuggling istället, han erkände det ju rakt av i rättssalen.
Citera
2025-06-22, 12:06
  #77273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är säkerligen för att hon inte vet. Bara skitsnack.

På tal om sant och lögn så leder det till frågan om vad det blir den 27:e. Behövs det mer tid eller blir det åtal?

Så är det nog.

Jag tror på en förlängning till och sen åtal.
Vad tror du?
Citera
2025-06-22, 12:07
  #77274
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Älskar att när Chrippa skulle förklara sitt anabola-innehav så berättade han att han faktiskt hade köpt det i spanien och bara tagit med till sverige.

Han erkände alltså smuggling, utan att ha blivit tillfrågad om det. Han öppnar käften för att försöka försvara sig mot en brottsanklagelse och det första han gör är att erkänna ett mycket grövre brott. Otrolig IQ.

Synd att åklagaren inte bara direkt startade utredning om smuggling istället, han erkände det ju rakt av i rättssalen.


Så pinsamt att lyssna på hans rättegång, helt otroligt hur han glappar med käften. En åklagares dröm.
Citera
2025-06-22, 12:08
  #77275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Älskar att när Chrippa skulle förklara sitt anabola-innehav så berättade han att han faktiskt hade köpt det i spanien och bara tagit med till sverige.

Han erkände alltså smuggling, utan att ha blivit tillfrågad om det. Han öppnar käften för att försöka försvara sig mot en brottsanklagelse och det första han gör är att erkänna ett mycket grövre brott. Otrolig IQ.

Synd att åklagaren inte bara direkt startade utredning om smuggling istället, han erkände det ju rakt av i rättssalen.

Hahaha han är inte speciellt smart, ska han hålla på så i kommande rättegång så får åklagaren ett lätt jobb.
Citera
2025-06-22, 12:20
  #77276
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Så är det nog.

Jag tror på en förlängning till och sen åtal.
Vad tror du?

Jag är inne på det också. Undrar vad Chrippa tror. Aldrig åtal gissar jag på.
Citera
2025-06-22, 13:29
  #77277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag är inne på det också. Undrar vad Chrippa tror. Aldrig åtal gissar jag på.
Fast jag tänker ur ett mänskligt perspektiv är det bra om han tänker så. Åtal tar ju tid, iallafall kring fall likt detta. Ska han gå runt varje dag och tro på åtal, så kommer han bli galen. Sundare att tro på att man blir fri, oavsett vad, så skulle jag resonera.
Citera
2025-06-22, 13:33
  #77278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Det är inte lagligt att använda utan recept i Spanien.
Du vet inte om han hade recept eller inte.
Citera
2025-06-22, 13:49
  #77279
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ingen har påstått att han erkänt nåt olagligt bruk. Visst? Eller kan du hänvisa till det inlägget?

Nu har du målat in dej i ett hörn som den sopa du är
Den enda som målat in sig i ett hörn är ni, ni påstår att han brukar narkotika i nutid vilket är olagligt bruk.
Men för en användare som du som inte förstår skillnad på en fråga och ett påstående så förstår jag att det är svårt för dig att förstå hur man skiljer på dåtid och nutid i skrift.
Citera
2025-06-22, 14:00
  #77280
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han erkände bruk I TR. Har du svårt att fatta?
Hur vet du det?
du påstod ju nyss att du inte hade läst domen?
hur ska du ha det?
har du läst dokument eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in