2025-06-22, 08:38
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
USA kan få äta upp detta rejält. Samt det kommer bli dyrt utav helvete för skattebetalarna i usa.

Addera sedan tullarna, tarifferna och Taco Boys skattesänkningar blir det en resa mot misär för landet. Och tyvärr är det den lille judens fel i Israel som är grunden för det mesta.

Israel skulle gett fan i stjäla landområden, så hade det varit lugnare i den världsdelen.
Professional instigator.
Citera
2025-06-22, 08:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Vilken värld lever du i där krig har slutat så enkelt med att man släppt några bomber?

Funkade bra när USA droppade atombomber över Japan. Men det är kanske inte något man får lära sig i skolan längre?
Citera
2025-06-22, 08:39
Medlem
Muslimfittas avatar
Sex bunkerbomber släpptes mot Fordow, den kärnvapenanläggning som låg nere på 300 ft.
Citera
2025-06-22, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag? Ska ni börja låtsas att alla som inte köper krigspropagandan är muslimterrorister nu, precis som ni låtsas att alla som inte spelar med i NATO-propagandan är ryssar?

Västhatande nollor kommer bara i ett par typer. Vi bryr oss inte om du är nazist, islamist eller om din mormor blev bombad i Belgrad.

Och det har inget med kritik mot propaganda att göra.
Citera
2025-06-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Så alla Nato länder kan dissa USA om de ber om hjälp Love it.

Du har så dålig koll men synpunkter har du ändå?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Så alla Nato länder kan dissa USA om de ber om hjälp Love it.

Du fick ett autistsvar av den användaren. Det är i teorin riktigt att artikel 5 inte gäller om ett natoland startar krig men sanningen är ofta det första som offras i krig. Det lär heta att det i själva verket varit motståndaren som initierade kriget. ”Nya uppgifter visar” lär det väl heta. Typ så prutte i ryssland har ljugit för att motivera sin invasion.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Väntat och välkommet.

Nästa steg är att bomba Irans militär och regim tills dess att folket återtar makten.

Det kommer bli inbördeskrig då som det blev i Irak, faktum är att Israel och USA vill ha ett Iran i fullständig kaos och med stor massinvandring till EU.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Ännu en positiv nyhet: Iranier i Iran lämnar islam i enorma antal.

https://www.youtube.com/watch?v=RGsRCPO1VM0
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-06-22 kl. 08:46.
Citera
2025-06-22, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Funkade bra när USA droppade atombomber över Japan. Men det är kanske inte något man får lära sig i skolan längre?
Herregud, det var i slutskedet av kriget. Tror du man bara har använt luften för att vinna det kriget eller?
Citera
2025-06-22, 08:43
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
”Iran vinner kriget, jag är realist”

Du gav mig precis en anledning att byta citat i min signatur. Tack för ett gott skratt
Du ser, jag har makt. Trump har redan vunnit det största kriget genom att manipulera majoriteten av mänskligheten in i massinjicering, här borde du hålla på Iran. Iran kan i alla fall hålla ihop sin befolkning utan regnbågsflaggor på ett sätt som är universums största utopi för en amerikan gällande USA.

Hoppas Iran tar sikte på USA nu, men samtidigt, varför skulle dom.. är det inte lite väl vågat att försöka splittra ett rike som omöjligen borde kunna gå att splittras och skämma ut sig mer? Min teori är att Iran riskerar att råka ena USA på något sätt. Alltså att Irans ledare lyckas med något som amerikanska presidenter har haft förtvivlat svårt med.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-06-22 kl. 08:45.
Citera
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Du fick ett autistsvar av den användaren. Det är i teorin riktigt att artikel 5 inte gäller om ett natoland startar krig men sanningen är ofta det första som offras i krig. Det lär heta att det i själva verket varit motståndaren som initierade kriget. ”Nya uppgifter visar” lär det väl heta. Typ så prutte i ryssland har ljugit för att motivera sin invasion.
Ja, det fattar jag också att även om de i teorin skulle kunna dissa så kommer det aldrig att hända.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Väntat och välkommet.

Nästa steg är att bomba Irans militär och regim tills dess att folket återtar makten.

Jepp,det lär bli en del av den framtida utvecklingen gällande Israels försvarsaktion gentemot diktaturen Iran.
Med vanvettsmullor som intet annat gör än att huka i diverse bunkers i Iran så bör det vara revolutionära gardets medlemmar som ligger väl inne för en intressant framtid.Förslagsvis så adderas den vedervärdiga sedlighetspolisen till ekvationen dessutom.

Det blir fröjdefullt att beskåda.
Hallelujah!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in