Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-22, 08:32
Medlem
Karlastars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Iran vinner kriget. Intressant att du håller en handikappad 7-årig jihadist som favorit mot en mentalt handikappad bomullsplockare från "USA". Jag skriver som jag brukar: jag är inte terrorist, jag är realist.

”Iran vinner kriget, jag är realist”

Du gav mig precis en anledning att byta citat i min signatur. Tack för ett gott skratt
Citera
2025-06-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Ja? USA har avväpnat Iran. Det är dags för fred.

Vad i det är så svårt att ta in?
Knappast. Man kan inte avväpna ett land från luften. Detta kommer bara eskalera.

Ledare som dödas byts ut. Kanske byts dom ut till bättre personer. Underskatta inte fienden.

Vilken värld lever du i där krig har slutat så enkelt med att man släppt några bomber?
Citera
2025-06-22, 08:33
Avstängd
Väntat och välkommet.

Nästa steg är att bomba Irans militär och regim tills dess att folket återtar makten.
Citera
2025-06-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
"Vi" gick med i Nato så indraget blir vi säkert om det eskalerar ytterligare.
Natoländer har inga förpliktelser enligt artikel 5 om ett annat Natoland självmant initierar ett krig.
Citera
2025-06-22, 08:34
Medlem
BananaYoos avatar
Det har gått ett par timmar sedan attackerna, finns det någon NPC här på forumet som vet ifall Iran redan har installerat sann demokrati - för det brukar väl vara huvudingrediensen i deras bomber enligt den nedsläckta massan?
Citera
2025-06-22, 08:36
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Natoländer har inga förpliktelser enligt artikel 5 om ett annat Natoland självmant initierar ett krig.
Så alla Nato länder kan dissa USA om de ber om hjälp Love it.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Det räcker inte. Regimen måste bort.

Definiera "regimen " .

Är det yttersta ledarskiktet du syftat på eller på alla 10 tals miljoner anhängare till dagens iranska system som ska mördas?
Citera
Medlem
Riskerar att bli ett och annat attentat i Europa pga det här. De var ju tvungna att göra något åt saken förr eller senare men de borde kunnat hitta en smidigare plan kan man tycka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Zionist knähuden behövde betydligt mindre än 2 veckor för att fatta sitt beslut.

Kommer att bli ett jävla helvete i den region nu, igen.

Till skillnad mot det lugnet som var innan? Där alla muslimer springer runt och kramas hela dagarna?
Citera
2025-06-22, 08:37
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businessasunusual
Stora ord kriget har inte börjat och USA är slut som nation med detta

USA kan få äta upp detta rejält. Samt det kommer bli dyrt utav helvete för skattebetalarna i usa.

Addera sedan tullarna, tarifferna och Taco Boys skattesänkningar blir det en resa mot misär för landet. Och tyvärr är det den lille judens fel i Israel som är grunden för det mesta.

Israel skulle gett fan i stjäla landområden, så hade det varit lugnare i den världsdelen.
Citera
2025-06-22, 08:38
Medlem
Studsbolls avatar
Mullorna borde fattat att om de retats för länge med Juden så skulle de blåsa i Trumpeten. USA har fördelen av att ligga i en annan världsdel och musslorna har inget mer att svara med än terrordåd och svordomar. Den som blev mest rövkörd av attacken är dock Putin som förmodligen inser att han nu har att göra med mågon av samma kaliber som han själv.
Citera
2025-06-22, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Pålle och Krille kommer att stå först i kön om USA antyder att de vill ha hjälp av Nato-länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in