2025-06-20, 21:07
Avstängd
GreenBatterys avatar
Kul att se att Chrippas PR-byrå jobbar övertid med att sprida hans namn!
Citera
2025-06-21, 03:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sen har det ju hänt en del goda saker redan, och jag är förvånad att 400Ben, Tomten, 111-111 eller någon av eftersläntrarna inte rapporterat det än.
Nu skall vi inte förstöra midsommaren för Jocke, utan glädjas med Linnea och Chrippa istället
Vad kan det vara? Trollfabriken som hela tiden får direktrapporter om alla massanmälningar Joakim gjort mot sin bror (det hjälper Jocke föga), kanske vill ge Flashback fått en opartisk nyhetsuppdatering för en gångs skull?
Citera
2025-06-21, 09:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad kan det vara? Trollfabriken som hela tiden får direktrapporter om alla massanmälningar Joakim gjort mot sin bror (det hjälper Jocke föga), kanske vill ge Flashback fått en opartisk nyhetsuppdatering för en gångs skull?

Är inte troll de som far med medveten osanning i syfte att förstöra någons liv?
I så fall är du stortrollet med dina småtroll som hjälper dig med det.
Ingen har levererat så många lögner som du och faktiskt även Goldentie.

Om det hänt något positivt för paret är det bara att gratulera eftersom deras vägar snart kommer att gå parallellt med varandra. Leva sina olika liv.
Citera
2025-06-21, 09:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kul att se att Chrippas PR-byrå jobbar övertid med att sprida hans namn!

Tack vare dessa personer kommer Chrippa få en lätt match i kommande utfrågningar som ska rendera i en dom eller ett frikännande. Dessa personer har ju redan gjort jobbet åt advokaten och naturligtvis även sett till att åklagaren har fått den informationen. Allt klappat och klart. De opererar i mörker då solen är skadligt.
Citera
2025-06-21, 09:53
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är inte troll de som far med medveten osanning i syfte att förstöra någons liv?
I så fall är du stortrollet med dina småtroll som hjälper dig med det.
Ingen har levererat så många lögner som du och faktiskt även Goldentie.

Om det hänt något positivt för paret är det bara att gratulera eftersom deras vägar snart kommer att gå parallellt med varandra. Leva sina olika liv.
Vad för lögner har pallal och goldentie spridit om Chrippa?
Citera
2025-06-21, 09:58
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag skrev ANVÄNDER inte ANVÄNDE
400ben vet inte skillnad på AnvändER och AnvändE, h*n vet inte heller skillnaden på en fråga och ett påstående. Den användaren vet ju inte heller vad bevis är.

Det finns ju bevis på att chrippa tidigare har använt droger. Men inte att han gör det nu. Sedan kan man ju diskutera om man tror chrippa fortfarande använder droger eller ej, men vad man tror är inte bevis.
Citera
2025-06-21, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ok.

"Har du bevis på att han använder steroider och droger eller spekulerar du utifrån skvaller och ryktesspridning?"

Mitt svar:

Men för fan. Läs domen från September 2023. Börja där.

Polis och rättsväsendet ljög säkert

Det är ju jättevanligt att polisen hittar droger och steroider hemma hos folk som inte håller på med det...
Domen gäller väl innehav och inte bruk.
Citera
2025-06-21, 14:52
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tack vare dessa personer kommer Chrippa få en lätt match i kommande utfrågningar som ska rendera i en dom eller ett frikännande. Dessa personer har ju redan gjort jobbet åt advokaten och naturligtvis även sett till att åklagaren har fått den informationen. Allt klappat och klart. De opererar i mörker då solen är skadligt.
Varför ”de”?
Du är ju också medlem i PR-byrån…
Citera
2025-06-21, 14:54
Medlem
Dom ser ut att ha haft en riktigt härlig midsommar.
Citera
2025-06-21, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Dom ser ut att ha haft en riktigt härlig midsommar.

Ja det såg riktigt trevligt ut, tror att både Chrippa och Linnea behövde det. Sen är ju sommaren inte slut, så det kommer mer mys
Citera
2025-06-21, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja.. jo jag undrar vad dom säger och tycker om Chrippa när ingen hör?
Ska dom vara glada för att hon träffat en rik och känd kille?
Och nu ska dom gifta sig. - Jisses! Jaja..
Kan hon inte hitta en bättre?
Nej Linnea verkar inte vara den där barnkära typen sedan vad dom visar
upp på bild är ngt annat.
Just det där hon sa om Olivia fick mig att rynka pannan.
Luktar lite avundsjuka där va? Finns väl inget ont man kan säga om Olivia?
Finns säkert men då får man leta. När det gäller Linnea behöver man inte leta.

Jag tror ju inte att dom tycker det är så kul att hon visar upp sig naken, jag skulle vara super orolig om det var min dotter.

Nej det finns inget ont i Olivia, jag vet att hon har nämnts några gånger av C & L men hon har aldrig svarat tillbaka, en viss avundsjuka kan nog finnas.
Citera
2025-06-21, 16:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tror ju inte att dom tycker det är så kul att hon visar upp sig naken, jag skulle vara super orolig om det var min dotter.

Nej det finns inget ont i Olivia, jag vet att hon har nämnts några gånger av C & L men hon har aldrig svarat tillbaka, en viss avundsjuka kan nog finnas.

När är nästa förhandling? Va det nu den 26:e Juni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in