Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Var vi vinnarna i det sociala kontraktet? Hur fan kan man vara en vinnare när man matar och byter blöja på vuxna män och därmed förlorar all respekten för dem?
Som sagt, du är en komiker av rang. Jag kan nästan inte hålla mig för skratt.
Du hittar ju bara på. Som en degenererad till utvecklingsstördhet. Inte kan du skriva heller.
Ja, du är respektlös. Det bör du inte skryta om.
Vad gäller det sociala kontraktet, så finns det fler sidor. Fler mycket värre för oss män.
Ni bröt det, jag blev friare än er. Ni kommer att få byta mina blöjor ändå. Vända min stabilare kropp ändå. Koka mina ägg. mm. mm.
I detta nu krackilerar fasaden och samhället har bara varit radikalfeminiserat i 15 år. Ingen av er kan mäta sig med en normal man. Precis som med alla tidigare samhällen som kvinnor FÅTT, går detta under.
Ponera att sönderfallet leder till något motsvarande kommunismen, fast med kön i fokus... då ligger ni kvinnor brunast till. Eftersom ni är så tallanglösa, behöver ni köpa enkla tjänster av oss...dyrare och dyrare. Se sydafrikas negerekonomi. Där har de inte ens kraft i näten längre och de som betalar det högsta priset som grupp är de som sålde sig själva som negrer. Medan vita sydafrikaner har blivit bättre på att organisera sig i mindre enklaver.
Er analys är sexistisk och helt fel. Därmed kan ni inte skapa en relevant doktrin och än mindre en hållbar strategi. Generation z:as pojkar kommer inte att kunna bära er medelst simpning. Därmed kommer ni att bära allt mindre frukt och få torka mer stjärt, för mindre värde.
Min sort som ser och kvantifierar värden, kommer att få mycket mer för mindre resurser.
Se nu till att de lägger dig, på ditt gruppboende för utvecklingsstörda