2025-06-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssks
Han sitter inte inne

Ok, då ligger han lågt för en gångs skull. 🥳
Citera
2025-06-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wtfck
Ok, då ligger han lågt för en gångs skull. 🥳

Ligger lågt? Florerar nå filmklipp från igår (midsommarafton) då han står med söndersliten tröja och ringer polisen för att ett gäng moppepojkar klubbat ner honom, Inte vet jag om det är att ligga lågt, Tummen upp till dessa hjältar som gav han en omgång dock
Citera
2025-06-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnamig
Ligger lågt? Florerar nå filmklipp från igår (midsommarafton) då han står med söndersliten tröja och ringer polisen för att ett gäng moppepojkar klubbat ner honom, Inte vet jag om det är att ligga lågt, Tummen upp till dessa hjältar som gav han en omgång dock

Varför blir man inte förvånad... Vill du dela med dig av filmklippet?
Citera
2025-06-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bussigbulle

Dessvärre har jag själv inte filmerna fick se dom av en bekant men kan försöka skapar lös dom så jag kan dela med mig. Ska göra vad jag kan 👍
Citera
2025-06-22, 22:00
Medlem
Citat:

Om ni tycker han förtjänade det så kan det vara schysst mot killen som spöa på han att INTE sprida videon då den inte visar hela situationen.
Citera
2025-06-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinfeldt164
Om ni tycker han förtjänade det så kan det vara schysst mot killen som spöa på han att INTE sprida videon då den inte visar hela situationen.

Åhfan. Vad var det som hände?
Citera
2025-06-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnamig

Ah ok. Förvånar mig inte om han provocerat fram det. Hur som helst förespråkar jag inte våld. Han är någons pappa 😬.

Med det sagt så lär han ha fullt upp att stalka och förstöra livet av ungdomarna nu då. Obehagligt och onödigt.
Citera
2025-07-10, 21:46
Medlem
Ojsan hoppsan….verkar visst gå mot förtal, vem kunde ana 🙄

https://www.nsd.se/nyheter/alvsbyn/artikel/22-inlagg-pa-sociala-medier-kvinna-atalas-for-grovt-fortal/jvdyk3oj

” Bakgrunden är ett bråk mellan kvinnan och mannen, som hade en relation. Mannen uppgav att kvinnan attackerat honom med en sax, och att han försvarat sig med sparkar och slag.”

” Vice chefsåklagare Lindha Strömberg åtalar nu kvinnan, som är i 35-årsåldern och bosatt i Älvsbyn, för grovt förtal.”

”Kvinnan har lagt ut uppgifter på mannen som varit hotfulla och nedsättande och fått stor spridning. Hon har också beskrivit händelsen ensidigt, inte angett att det varit ett bråk, säger Strömberg.

Kvinnan har vidgått omständigheterna men nekar till brott.”
Citera
2025-07-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Ojsan hoppsan….verkar visst gå mot förtal, vem kunde ana 🙄

https://www.nsd.se/nyheter/alvsbyn/artikel/22-inlagg-pa-sociala-medier-kvinna-atalas-for-grovt-fortal/jvdyk3oj

” Bakgrunden är ett bråk mellan kvinnan och mannen, som hade en relation. Mannen uppgav att kvinnan attackerat honom med en sax, och att han försvarat sig med sparkar och slag.”

” Vice chefsåklagare Lindha Strömberg åtalar nu kvinnan, som är i 35-årsåldern och bosatt i Älvsbyn, för grovt förtal.”

”Kvinnan har lagt ut uppgifter på mannen som varit hotfulla och nedsättande och fått stor spridning. Hon har också beskrivit händelsen ensidigt, inte angett att det varit ett bråk, säger Strömberg.

Kvinnan har vidgått omständigheterna men nekar till brott.”

Lite sjukt ändå att det blir förtal när hon faktiskt talat sanning kring denna man.

Hon borde i sin tur anmäla honom för stalking, som han håller på. Han har verkligen vigt sitt liv till henne. Tragiska människor båda två.
Citera
2025-07-10, 23:31
Medlem
Citat:
Lite sjukt ändå att det blir förtal när hon faktiskt talat sanning kring denna man.

Hon borde i sin tur anmäla honom för stalking, som han håller på. Han har verkligen vigt sitt liv till henne. Tragiska människor båda två.
Nja, sjukt vet jag inte….fullständigt rimligt utifrån lagen kan jag tycka! Åklagaren uttalar sig ju specifikt om skälen till varför det går under grovt förtal. Ska bli intressant att se hur det döms dock.
Citera
2025-07-11, 12:12
Medlem
Citat:

Du är ju bra lättledd och hjärntvättad om du tror att han vigt en sekund av sitt liv åt den här kvinnan efter vad som hände förra året. Hur många inlägg har han postat om henne? Vem är stalkern? I FUP står det att hon "vet vart han är hela tiden". Sen tar tidningen inte upp allt hon säger, det tar upp det som säljer. Du tror hon bara skrivit "psykopat och kvinnomisshandlare".

Hon har postat hundratals inlägg om karln i månader, vem är besatt? Hur du kan vrida det åt att HAN är bestatt tyder ju på att din verkligen inte fungerar som andras.
Citera
2025-07-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wtfck
Ah ok. Förvånar mig inte om han provocerat fram det. Hur som helst förespråkar jag inte våld. Han är någons pappa 😬.

Med det sagt så lär han ha fullt upp att stalka och förstöra livet av ungdomarna nu då. Obehagligt och onödigt.

Vad mycket många vet här inne om den här karl.

Ungdomar? De var mellan 20-30 år gamla av vad jag hört, och ingen fick "stryk". Vem uttrycker sig ens så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in