2025-06-20, 14:34
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det skulle han säkert fixa om han, liksom Anjo, träna några månader. Överlag har han en sundare livsstil än Paddan

Haha har Chrippa en sund livsstil? Det är ju skräp- och hämtmat varje dag i stort sätt.
Senast redigerad av Carrock 2025-06-20 kl. 14:56.
Citera
2025-06-20, 14:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Chrippa är ingen löpare? Jag skulle vilja se Anjo gå till närmaste ICA utan att få andnöd.

Ja gillar löpare. Dom har snygga ben. Alla gillar vi olika. Jag har själv idrottat på elitnivå
så jag är rätt kräsen. I mina ögon är Chrippa en liten uppumpad broiler.
Citera
2025-06-20, 14:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Chrippa är ingen löpare? Jag skulle vilja se Anjo gå till närmaste ICA utan att få andnöd.

Nu hänger ju inte Anjo på gymmet 24/7 men man förväntar sig ju att dom som gör det
BORDE ha kondis men det har dom inte. Även fotbollskillar & hockeykillar är dåliga.
Det var alltid lika kul att se dessa killar motionsträna på IP...
Så.. en som bara bygger tuttar är nog ännu värre.
Citera
2025-06-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja gillar löpare. Dom har snygga ben. Alla gillar vi olika. Jag har själv idrottat på elitnivå
så jag är rätt kräsen. I mina ögon är Chrippa en liten uppumpad broiler.

Citat:
Nu hänger ju inte Anjo på gymmet 24/7 men man förväntar sig ju att dom som gör det
BORDE ha kondis men det har dom inte. Även fotbollskillar & hockeykillar är dåliga.
Det var alltid lika kul att se dessa killar motionsträna på IP...
Så.. en som bara bygger tuttar är nog ännu värre.
Du snackar bra mycket goja du.
Citera
2025-06-20, 15:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du snackar bra mycket goja du.

Jasså?! Ja e sundare än dom alla.
Men snacka du så .. - läser jag.

Jag skulle gissa på att Linnea har mer benmuskler än vad Chrippa har
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-20 kl. 15:13.
Citera
2025-06-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Den kan inte ta för lång tid utan att brott preskriberas så om dom vill att han ska dömas på alla punkter så kan dom inte hålla på länge till.

Nej men jag är säker på att åklagaren inte väntar i 10 år innan hon väcker åtal, vilket är preskriptionstiden på det brott Chrippa är misstänkt för.

Jag lyssnar på en rättegång nu där den misstänkta begått liknande brott och den utredningen har hållit på sen 2019.
Citera
2025-06-20, 15:35
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Har du bevis på att han använder steroider och droger eller spekulerar du utifrån skvaller och ryktesspridning?

Ja bilden som den blivande frun spred, eller hans egna ord i rättegången som finns på Prime crime. Räcker det som bevis till Chrippas egna Bagdad-Bob?
Citera
2025-06-20, 15:35
Medlem
Citat:
Har du bevis på att han använder steroider och droger eller spekulerar du utifrån skvaller och ryktesspridning?

Att Chrippa tar droger vet väl alla han har ju själv berättat om det i tidigare videos.
Eller som den gången när Linnea hade live och han går in i köket och man hör att han drar en lina och sen kommer han och kryper och tar på Linnea och allmänt äcklig där hon tillslut sa åt honom att sluta.
Citera
2025-06-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det gäller Anjo Motvikt och Jocke också Chrippa har absolut snyggaste kroppen av dom.
Men objektivt så är iaf Jocke och Anjo snyggare i ansiktet. Möjligtvis Chrippa 5-8 år sedan slår båda där, men inte idag. Intressant.
Citera
2025-06-20, 15:44
Medlem
Citat:
Tror inte han bryr sig. Han ser det som ballt. Han är en gangster.
Han är på löpet.
Han har sin dotter. Han har sin unga snygga tjej.
Det jag undrar är? Hur tänker Linnea? Hon har inga barn än.
Hon är ung.. hela livet framför sig. Vad ska hon bygga upp ihop med
det där praktarslet? Skaffa barn med honom? Köpa bostad? Starta ett företag?
Resa? Leva vagabond liv?

Gå om du kan.. - Spring! Är mitt råd till dig!

Edit
Mitt råd till henne menade jag

Ska dom fortsätta leva som dom gör med porr och ekonomisk brottslighet så hoppas jag att det inte kommer ett nytt barn med i bilden.
Citera
2025-06-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Inte åtalsunderlåtelse utan de har fått standardbeslut vid förundersökningsbegränsning.

Har förklarat det här mer ingående längre bak i tråden så jag orkar inte göra det igen.

Be dem vända sig till sina juridiska ombud för att få detta förklarat.

Vilka dem?
Citera
2025-06-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på att han har gjort reklam för svensk publik så har han ju begått brott. Det ska bli väldigt intressant att få veta hur de ser på det eftersom det säkert inte bara är han som gjort så.
Det är nog viktigt i det stora hela.

Ja det kommer bli intressant, tror det kan bli svårt för många som håller på med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in