2025-06-20, 12:02
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Förvånad att de ändå kan leva så bra som de verkar göra, levnadsstandard.
Enda inkomsten kan väl vara typ ovan och de kan OMÖJLIGT ge någon superinkomst.
Nja, man vet aldrig. Med tanke på allt som skrivs här inne så får man väl ändå se det som PR för dem. Enligt devisen ”All PR är bra PR!” så kan det stämma.
Extra roligt att 8/10 inlägg här är från folk som är så butthurt och hatar Chrippa. Jag tror att deras medverkan är en stor del i detta (fast de kommer ALDRIG att förstå det). Det de istället borde göra är att skita i det och låta rättvisan ha sin gång men de är fast övertygade om att deras inblandning spelar roll.
…och så fortsätter det.
❤️😇
Citera
2025-06-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vilken konstigt resonemang. Tingsrätten har bevisat att dom just nu tror det genom beslutet att inte häkta.

Jag tror att dom just nu bedömer att dom inte har bevisning för att styrka att brotten är grova eller få till fällande domar i samtliga enskilda fall.

Normalt pågår en ekobrottsutredning i mindre än 6 månader och det drar ut på tiden.

Nej stopp nu en ekobrottsutredning kan ta flera år innan åtal väcks.
Citera
2025-06-20, 13:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14

Det börjar dra ihop sig så.. dom letar desperat efter halmstrån att greppa
Chat GPT är deras enda och närmsta vän.
Märks tydligt i tråden.
Citera
2025-06-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Den kan inte ta för lång tid utan att brott preskriberas så om dom vill att han ska dömas på alla punkter så kan dom inte hålla på länge till.
Citera
2025-06-20, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Många som gnäller på c anabola kropp men om du får välja Baronens kropp eller C. Dånär ju inte valet svårt
Det gäller Anjo Motvikt och Jocke också Chrippa har absolut snyggaste kroppen av dom.
Citera
2025-06-20, 13:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det gäller Anjo Motvikt och Jocke också Chrippa har absolut snyggaste kroppen av dom.

Jag gillar långa stora killar så jag hade nog valt Anjo.Sedan kanske jag satt han på en svält diet några månader. Anjo har ett vackert ansikte och fina ögon.
Jag skulle vilja se Chrippa springa 7 km .... utan att stanna och få andnöd.
Citera
2025-06-20, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Eftersom du har 3468 inlägg i den här tråden så kanske du inte ska prata om besatt när det gäller andra.
Jag tror att du har en stor svartsjuka mot dom och därför har du svårt att se att kärlek och bröllop är fint.

Men snälla. Ge dig. Svartsjuk? Varför i fridens liljor ska jag vara det?
Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte på något sätt inte skriver som om jag känner dessa. Det gör du.
Jag håller mig i denna tråden, med något undantag, medan du måste in och peta i alla.
Du försvarar deras livsstil som om du är desperat i att ha rätt. Du verkar inte ens tycka om dom eftersom vad de än gör när vilken normal människa ser vad som är på väg att se vart det är på väg för en ung tjej. Ser du inte? Du lägger bränsle på elden istället. Kanske ser du upp till dom. Kanske lever de det livet du vill göra. Något märkligt är det i varje fall.
Jag tycker inte att Linnéa är en trevlig person. Men jag kan ändå tycka att det är dags att något ser till att få henne att vakna innan det går käpprätt åt helvete.

Jag minns dagboken hon har skrivit. Jag tror att det är den hon vill vara. Hon skickade ut sina ord till universum. Hon tror inte att hon någonstans skrev att hon önskar att bli kriminell, sälja det finaste hon har dvs sin kropp. Hon bad nog inte om droger.

Du ser nog en vältränad tjej, jag ser en tjej där magen går inåt. Vi som lever utanför vår egen bubbla vet vad det betyder.

Men fortsätt du för all del att leva ditt liv genom dessa två samt dina avskyobjekt.
Citera
2025-06-20, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag gillar långa stora killar så jag hade nog valt Anjo.Sedan kanske jag satt han på en svält diet några månader. Anjo har ett vackert ansikte och fina ögon.

Det skulle han säkert fixa om han, liksom Anjo, träna några månader. Överlag har han en sundare livsstil än Paddan
Citera
2025-06-20, 14:09
Avstängd
Citat:

Det är inte ovanligt att dessa som bygger muskler, ofta på tveksamma sätt, inte har någon kondition.
Många gånger tycks de förlora hjärnceller för varje gram muskler de lägger på sig.
Chrippa är så uppvarvad att han riskerar att få en stroke eller en hjärtinfarkt. Jag hoppas att Linnéa har lärt sig HLR. Hon har ca 2 min på sig för att kunna rädda honom vid ett hjärtstopp för att han ev skulle klara sig utan att få hjärnskador.
30 1 30 1 30. Två ggr per sekund är en bra takt.

Jag hade också gjort det valet som du hade gjort. Alla dagar i veckan.
Citera
2025-06-20, 14:14
Medlem
Citat:
Chrippa är ingen löpare? Jag skulle vilja se Anjo gå till närmaste ICA utan att få andnöd.
Citera
2025-06-20, 14:27
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det skulle han säkert fixa om han, liksom Anjo, träna några månader. Överlag har han en sundare livsstil än Paddan

Steroider och andra droger är en del av en sund livsstil enligt dig?
Citera
2025-06-20, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Steroider och andra droger är en del av en sund livsstil enligt dig?

Har du bevis på att han använder steroider och droger eller spekulerar du utifrån skvaller och ryktesspridning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in