Citat:
Ursprungligen postat av
blicka364
Eftersom du har 3468 inlägg i den här tråden så kanske du inte ska prata om besatt när det gäller andra.
Jag tror att du har en stor svartsjuka mot dom och därför har du svårt att se att kärlek och bröllop är fint.
Men snälla. Ge dig. Svartsjuk? Varför i fridens liljor ska jag vara det?
Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte på något sätt inte skriver som om jag känner dessa. Det gör du.
Jag håller mig i denna tråden, med något undantag, medan du måste in och peta i alla.
Du försvarar deras livsstil som om du är desperat i att ha rätt. Du verkar inte ens tycka om dom eftersom vad de än gör när vilken normal människa ser vad som är på väg att se vart det är på väg för en ung tjej. Ser du inte? Du lägger bränsle på elden istället. Kanske ser du upp till dom. Kanske lever de det livet du vill göra. Något märkligt är det i varje fall.
Jag tycker inte att Linnéa är en trevlig person. Men jag kan ändå tycka att det är dags att något ser till att få henne att vakna innan det går käpprätt åt helvete.
Jag minns dagboken hon har skrivit. Jag tror att det är den hon vill vara. Hon skickade ut sina ord till universum. Hon tror inte att hon någonstans skrev att hon önskar att bli kriminell, sälja det finaste hon har dvs sin kropp. Hon bad nog inte om droger.
Du ser nog en vältränad tjej, jag ser en tjej där magen går inåt. Vi som lever utanför vår egen bubbla vet vad det betyder.
Men fortsätt du för all del att leva ditt liv genom dessa två samt dina avskyobjekt.