2025-06-18, 13:42
Medlem
Har bara sett 7 minuter av debatten hos "Dialogiskt", under den korta tiden så förstår man hur underlig den Anjo här, det är verkligen något fel på honom.

Reagerade bl.a. på:
- Han tittade inte på Lokal när denne pratade, istället fladdrade han med blicken överallt.
- Han satt och "himlade med ögonen" dvs. tittade upp i taket på ett väldigt arrogant sätt.
- Han satt och hånlog när den andre pratade.
- Han grimaserade och tjostade/suckade flera gånger.
- Han satt och tuggade på en tandpetare. Försökte han framstå som att han var (är) något han inte är dvs. tuff.

Anjo visar verkligen i denna debatt men även hos Skilleras, att han är helt bortom all räddning, han är helt enkelt född dum i huvudet och klarar inte av att ta kritik. Hoppas verkligen inte att han för över detta beteende på sina barn.
Om Anjo betedde sig såhär när han var barn/ungdom så förstår jag att han blev mobbad. Vilken vedervärdig människa den här Anjo verkar vara, usch!
Citera
2025-06-18, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Har bara sett 7 minuter av debatten hos "Dialogiskt", under den korta tiden så förstår man hur underlig den Anjo här, det är verkligen något fel på honom.

Vadå, under den inledande föreläsningen som Lokal höll? Helt hopplöst, inget fel att reagera på det som Anjo gjorde.
Citera
2025-06-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Wow snacka om att bli fullständigt ägd.

Anjo tycker det är löjligt hur folk anmäler hans grova brottslighet på nätet, den kriminella chipstutten vill ju bara kunna sitta hemma i lugn och ro och förtala vem fan han vill.

Han kommer vara åtalad innan 2025 är över och åklagaren kommer inte vara nådig mot honom. Vilken vidrig jävla person han är, både på utsidan men mest på insidan, stackars barn att behöva växa upp i den där dysfunktionella hemmamiljön.

Nja det är väl mest löjligt att folk som agerar likadant som han anmäler för förtal.

I övrigt är Anjo en pajas, samma med lokal och våldtäktsmannen skilleras.
Citera
2025-06-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claude3.7
Vadå, under den inledande föreläsningen som Lokal höll? Helt hopplöst, inget fel att reagera på det som Anjo gjorde.

En normal vuxen människa skulle inte bete sig som Anjo gjorde. Oavsett vad Anjo, du eller jag tycker om Lokal så tycker jag att Anjo betedde sig som ett bortskämt och ohövligt barn.

Anjo kan tycka illa om Lokal hur mycket han vill, det skiter jag i, men han borde lära sig att "bita ihop" och visa lite artighet, något som han bevisligen inte fått lära sig av sina föräldrar. Han borde lära sig hur man behandlar andra människor, försöka vara den "vuxne i rummet" någon gång.

"Hövlig kallas den, som är aktningsfull och vänlig i sitt sätt att bemöta andra".
Citera
2025-06-18, 15:09
Medlem
Citat:
En normal vuxen människa skulle inte bete sig som Anjo gjorde. Oavsett vad Anjo, du eller jag tycker om Lokal så tycker jag att Anjo betedde sig som ett bortskämt och ohövligt barn.

Anjo kan tycka illa om Lokal hur mycket han vill, det skiter jag i, men han borde lära sig att "bita ihop" och visa lite artighet, något som han bevisligen inte fått lära sig av sina föräldrar. Han borde lära sig hur man behandlar andra människor, försöka vara den "vuxne i rummet" någon gång.

"Hövlig kallas den, som är aktningsfull och vänlig i sitt sätt att bemöta andra".

Du förstår inte att det är skådespel? De har stor respekt egentligen.
Citera
2025-06-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då Anjo sa att människor med funktionshinder inte skulle vara på sociala medier? WTF
Det är väl 13-årsgräns?

Samtidigt ska en naiv 17-åring bestämma allt i sitt liv.

Hade jag gjort som jag ville när jag var 17 hade jag förmodligen varit ett arbetslöst vitt slödder full med osmakliga tatueringar, det jag höll på med i början av 20-årsåldern finns kvar på internet och jag skulle göra allt för att radera det nu. Min hjärna var inte utvecklad nog och jag var inte tillräckligt erfaren för att inse konsekvenserna av att beblanda mig den sortens människor.

Förstår han inte bättre än att en 17-årings hjärna inte är fullt utvecklad? När får tvillingarna tatuera sig och sova hos dubbelt så gamla män? 15? I don’t think so.

Niklas är en väldigt sund man, som krigar för och bryr sig om sitt barns framtid. Föräldrar som låter sina barn förknippas med Anjo är vitt slödder.
Citera
2025-06-18, 16:11
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Du förstår inte att det är skådespel? De har stor respekt egentligen.
Anjo skådespelar inte.
Citera
2025-06-18, 16:14
Avslutad
Citat:

Han kunde ha skippat att hänga ut den där Niklas, och nöjt med sig maskning/blur och i övrigt stenvägga Nicke. Det hade varit ett mer vuxet beteende, oavsett att Niklas ärligt talat är en praktröv. 1000x oskönare än Anjo. Jag lovar.
Citera
2025-06-18, 16:56
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Anjo skådespelar inte.
Anjo har sagt att han spelar en karaktär. Peppar upp sig länge innan han spelar in en film.

Sen säger han att Anjo och Pontus är olika personer.
Citera
2025-06-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Anjo har sagt att han spelar en karaktär. Peppar upp sig länge innan han spelar in en film.

Sen säger han att Anjo och Pontus är olika personer.
Ja han försöker gömma sig bakom sånt rövsnack istället för att uppföra sig som en vuxen under en debatt.
Citera
2025-06-18, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Såg vi alla samma debatt? Jag tror att mångas anjohat förblindar dem för vad som verkligen hände. Oavsett vad man tycker om Anjo så råder det väl inget tvivel om att han ”vann” debatten. Han hade mer avvägda svar, mer enhetlig och var mycket mer närvarande än Lokal som körde på impuls och adrenalin. Sen om det spelar någon roll kan jag inte avgöra. Inget är annorlunda från något håll nu efter debatten kontra före. Det var en helt onödig debatt som tusentals människor njöt av pga underhållningsvärde och möjlighet att spy galla i chatten mot motståndarsidan. That’s it mannen.

Frågan är vad fan som händer nu?

Exakt, kollade Skilleras vedervärdiga analys av debatten och han tog allt så jävla personligt. Uppenbart att han fixat Lokals ”punkter” och därför försvarade katastrofen Lokal i allt 🙈

På tal om Lokal, varför nämns det så mycket att han är muslim? Som att han är muslim gör att han är extra speciell och no go no touch. Jäkla hycklare
Citera
2025-06-18, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Exakt, kollade Skilleras vedervärdiga analys av debatten och han tog allt så jävla personligt. Uppenbart att han fixat Lokals ”punkter” och därför försvarade katastrofen Lokal i allt 🙈

På tal om Lokal, varför nämns det så mycket att han är muslim? Som att han är muslim gör att han är extra speciell och no go no touch. Jäkla hycklare

Hahahahahhahahahaahahhgaa tyckte väl att det lät lite för välformulerat för att vara Lokal, borde ha fattat.

De träffades dagen innan debatten också vad jag såg på instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in