2025-06-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hon är minderårig och har några diagnoser. Man får låta henne hållas bara och var snäll mot henne tycker jag.
Även om jag också tycker hon har skeva åsikter ;-)

Varför? Varför ska hon få förstöra varje stream för hundratals personer för att hon har Downs? Hon får väl vara med och titta som alla andra, hon behövde inte aktivt förstöra 40h subathon 6 för alla andra. Det är helt ok för mig att hon är handikappad men kanske gå och va handikappad någonstans där det inte påverkar alla andra i så fall. Var är föräldrarna?

I övrigt: Samtalet mellan Axel och Anjo var ju jättebra. Man fick en helt annan förståelse för Anjo (i mitt tycke). Jag tyckte han växte och jag tyckte Axel var lite fittig faktiskt, framförallt med nitpickandet i början. De skulle haft detta samtal för länge sedan. Om de två gått ihop hade de fått en jävla guldkantad ingen kunnat rå på.
Citera
2025-06-17, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Varför? Varför ska hon få förstöra varje stream för hundratals personer för att hon har Downs? Hon får väl vara med och titta som alla andra, hon behövde inte aktivt förstöra 40h subathon 6 för alla andra. Det är helt ok för mig att hon är handikappad men kanske gå och va handikappad någonstans där det inte påverkar alla andra i så fall. Var är föräldrarna?

I övrigt: Samtalet mellan Axel och Anjo var ju jättebra. Man fick en helt annan förståelse för Anjo (i mitt tycke). Jag tyckte han växte och jag tyckte Axel var lite fittig faktiskt, framförallt med nitpickandet i början. De skulle haft detta samtal för länge sedan. Om de två gått ihop hade de fått en jävla guldkantad ingen kunnat rå på.

Håller med! Skitbra samtal! (Förutom när Lokal klev in). Tror Axel o Anjo egentligen skulle kunna vara polare, båda har samma intelligensnivå och verbala förmåga. Jag gillar inte Axels åsikter, men han är otroligt verbal OCH ibland har en förmåga att faktiskt se saker för vad de är. Synd bara att de inledde sitt förhållande från hat......
Citera
2025-06-17, 21:53
Avslutad
Citat:
Om den 45-åriga gubben är Axel, så tror jag han inte kunde bry sig mindre.

Jag tror nog han bryr sig så småningom även om han brukar låtsas som annat i början.

Citat:

Föräldrarna orkar inte med, det är såna tjejer som hamnar på konstiga ställen som Axels stream.

Citat:

Håller med!
Citera
2025-06-17, 22:28
Medlem
Citat:
Håller med! Skitbra samtal! (Förutom när Lokal klev in). Tror Axel o Anjo egentligen skulle kunna vara polare, båda har samma intelligensnivå och verbala förmåga. Jag gillar inte Axels åsikter, men han är otroligt verbal OCH ibland har en förmåga att faktiskt se saker för vad de är. Synd bara att de inledde sitt förhållande från hat......
Menar du att Anjo är otroligt verbal? Hur är det ställt egentligen?
Citera
2025-06-17, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Vad menar du? Får inte jag tycka det? Du har väl ingen aning om mina referensramar?
Vad vill du tillföra?
Citera
2025-06-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Anjo kan inte uttrycka sig. Dom som tycker det befinner sig mitt i en sektpsykos eller har extremt bristfällig intelligens.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-17 kl. 22:41.
Citera
2025-06-17, 22:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Wow snacka om att bli fullständigt ägd.

Anjo tycker det är löjligt hur folk anmäler hans grova brottslighet på nätet, den kriminella chipstutten vill ju bara kunna sitta hemma i lugn och ro och förtala vem fan han vill.

Han kommer vara åtalad innan 2025 är över och åklagaren kommer inte vara nådig mot honom. Vilken vidrig jävla person han är, både på utsidan men mest på insidan, stackars barn att behöva växa upp i den där dysfunktionella hemmamiljön.
Citera
2025-06-18, 00:14
Medlem
Fan så mycket som blev löst till det bättre idag. Skilleras fick svar från Anjo. Anjo mår säkert bättre på massa punkter. Cluee fick öppna sitt hjärta och det hördes hur mycket han behövde det. Good vibes all around! … förutom för möjligen lokal
Citera
2025-06-18, 00:29
Medlem
Anjo och Lokals "debatt" var rent bedrövlig. Anjo körde hela tiden:"Aamenn durå!?" taktiken hela samtalet samtidigt som Viktor tappade kontrollen upprepade gånger. Lokal gjorde en underpresterande och medioker insats, men det berodde nog också på att Viktor konstant försökte mästra honom.

Anjo tappade humöret ett flertal gånger - och satt högröd i ansiktet och betedde sig som den jättebebis han är.

Det hela var ett sorgligt spektakel.

Anjos tandpetare i munnen störde mig något så kopiöst. Om Anjo suttit med solbrillor hade nog Viktor sagt åt honom att ta av sig dem. Samma sak hade Viktor kunnat säga om tandpetaren: "Anjo, ta bort tandpetaren ur din fucking mun - det här är en seriös debatt!" Hur svårt är det?
Citera
2025-06-18, 00:34
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:

Ta ur Anjos ena chipstutte som du deepthroatar. Att du påstår att Anjos och Axels verbala förmågor beror antingen på att du är väldigt partisk till Anjos fördel, eller att du inte är tillräckligt bra på svenska för att kunna urskilja från deras språkbruk. Du gillar Anjo ok fine, men tillskriv inte Youtube-Sveriges whataboutism-mästare en verbal talang. någon måtta får det vara
Citera
2025-06-18, 00:55
Medlem
Menethils avatar
Anjo är en lögnaktig hora.
Han påstår att han inte sagt att Linnea är med i en sekt.
Det han menar är att han bara spred ryktet att flera sagt och skrivit till honom att hon är med i en sekt, att det finns en bild på henne där hon kopplad till sekten.
Anjo menar att han inte sagt det, skyller på att andra sagt det och han vara "delar" informationen.
Vilket inte stämmer, spelar ingen roll vem som sa det ursprungligen. Horan Anjo var den som gick ut och spred information vidare och startade ryktet som om det vore en sanning.

Anjo säger ju om och om igen att han inte går ut med saker om han inte är 100% säker och har bevis. Har Anjo glömt att han sagt det?

Anjo gjorde bort sig så extremt mycket i debatten hos dialogiskt. Snubben som håller i dialogiskt (Viktor?) är fan grym som ändå lyckades hålla och styra denna debatt. Jag trodde det skulle gå helt åt helvete. Men när det börjar spåra lyckades han styra upp det. Han är fan kung 👑
Citera
2025-06-18, 00:57
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Fan så mycket som blev löst till det bättre idag. Skilleras fick svar från Anjo. Anjo mår säkert bättre på massa punkter. Cluee fick öppna sitt hjärta och det hördes hur mycket han behövde det. Good vibes all around! … förutom för möjligen lokal
Vart öppnade cluee sitt hjärta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in