2025-06-18, 01:01
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Anjo hånar ju Viktor vid flera tillfällen i debatten. När Viktor flikar in med att Lokal ställer en "jättebra fråga". Anjo repeterar med att säga "jättebra fråga" och sedan dissar han Lokals fråga.
Han är en gravt störd person. Och han kommer aldrig sluta förtala människor.

Lokal hanterade väl debatten som jag förväntade mig. Jag förväntar mig inte, att han är en bra debattör. Däremot så ligger pressen på Anjo. Som fortsatt förtalar människor, hänger ut dem och förlöjligar dem.
Det beror ju på att Anjo beter sig som en mobbare. Han kan inte ha en seriös dialog.

Jag tror lokal vet att han inte är erfaren debattör, därför han hade skrivit upp saker i mobilen som han ville läsa, hade samtal redo att spelas upp, han var liksom förberedd så mycket han kunde.
Citera
2025-06-18, 01:55
Medlem
Dr.mjaos avatar
Anjo har snackat om nya grova bevis mot Lokal. Vilka var dessa?

Är den att Anjos kompis Kinesen sprider natzi propaganda och Lokal hade gillat ett inlägg om Gaza?
Citera
2025-06-18, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Är den att Anjos kompis Kinesen sprider natzi propaganda och Lokal hade gillat ett inlägg om Gaza?

Är Anjo kompis med "kinesen"? Med en sådan "kompis" behöver inte Anjo några fiender.
Citera
2025-06-18, 02:11
Medlem
Krakatoas avatar
Ledsen, orkar inte bläddra tillbaka 1-2 sidor men här är highlighten från Skilleras stream idag när Anjo kommer in. Jag tycker Anjo är ett förvuxet barn som inte kan argumentera.

https://www.youtube.com/watch?v=cAlwHuirGvo
Citera
2025-06-18, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Håller med! Skitbra samtal! (Förutom när Lokal klev in). Tror Axel o Anjo egentligen skulle kunna vara polare, båda har samma intelligensnivå och verbala förmåga. Jag gillar inte Axels åsikter, men han är otroligt verbal OCH ibland har en förmåga att faktiskt se saker för vad de är. Synd bara att de inledde sitt förhållande från hat......
Vem tror du att Axel är? Axel ser Anjo för den han är. En person som profiterar på andras missär och hänger ut och utnyttjar funktionsnedsatta för content.

Anjo får vara nöjd med fantasin att Legio och Joakim Lundell är hans vänner. Joakim Lundell har han nåt gemensamt med, att ljuga hela tiden och dom behöver varandra av olika egoistiska anledningar och dom har samma ”intelligensnivå och verbala förmåga”.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-18 kl. 04:57.
Citera
2025-06-18, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Anjo förstår förmodligen inte skillnaden mellan inlägg som stöttar krigsdrabbade civila Gazabor och nazistisk propaganda.
Citera
2025-06-18, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo förstår förmodligen inte skillnaden mellan inlägg som stöttar krigsdrabbade civila Gazabor och nazistisk propaganda.

Anjo saknar förmodligen förståelse, inte enbart om skillnaden mellan olika sakfrågor; utan också, om nyanser i faktamässiga inlägg. Anjo tror att han kan fortsätta skapa sina egna "sanningar" för sina följare på YT - och stå helt oemotsagd.

Men Anjo är synad nu och för all framtid.
Citera
2025-06-18, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjo saknar förmodligen förståelse, inte enbart om skillnaden mellan olika sakfrågor; utan också, om nyanser i faktamässiga inlägg. Anjo tror att han kan fortsätta skapa sina egna "sanningar" för sina följare på YT - och stå helt oemotsagd.

Men Anjo är synad nu och för all framtid.
Så sant som det är sagt.

En person skrev en kommentar som var mitt i prick om Anjo Dunning-Kruger-effekten.

Han är synad nu, är ovanpå det snart åtalad och kommer inte kunna fortsätta som förut.
Citera
2025-06-18, 05:41
Avslutad
Då Anjo sa att människor med funktionshinder inte skulle vara på sociala medier? WTF
Citera
2025-06-18, 06:01
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Håller med! Skitbra samtal! (Förutom när Lokal klev in). Tror Axel o Anjo egentligen skulle kunna vara polare, båda har samma intelligensnivå och verbala förmåga. Jag gillar inte Axels åsikter, men han är otroligt verbal OCH ibland har en förmåga att faktiskt se saker för vad de är. Synd bara att de inledde sitt förhållande från hat......

Anjo verbal?
Anjo intelligent?

Han är ju intellektuellt efterbliven.
Citera
2025-06-18, 06:10
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Vart öppnade cluee sitt hjärta?

I Skilleras live igår:
https://kick.com/skilleras

Även Anjo och Lokal var inne och "surrade". I chatten deltog Linnea och Chrippa bla.
Citera
2025-06-18, 06:10
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
I Skilleras live igår:
https://kick.com/skilleras

Även Anjo och Lokal var inne och "surrade". I chatten deltog Linnea och Chrippa bla.
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in