Citat:
Ursprungligen postat av
Knattarna
Då menar jag alltså de som aktivt signerar inlägget i själva inlägget och inte som separat signatur. Antingen skriver de under sina inlägg med sitt vanliga användarnamn (vilken ovärderlig information förresten, användarnamnet kan man ju omöjligen se någon annanstans) eller så använder de några obegripliga initialer eller liknande.
Vad exakt är det tänkt att omvärlden ska få ut av det? Varför stjäl de sin egen och andras tid på det viset?
För mig ger det vibbar av narcissistisk personlighetsstörning. ”Tihi, jag måste vara speciell och inte göra som alla andra. Den där sekunden du la på att läsa min busiga manuella signatur får du aldrig tillbaka. Tihi”.
Nu senast har jag märkt att det finns ett tvättäkta jubelmongo som skriver under sina inlägg med ”/AI”. Det gör ju bara att man tänker att det är en AI som skrivit inlägget (vilket är ett regelbrott) men så märker man snart att det här är användarens eget lilla bus. Användaren har roliga timmen konstant och busar att det är en AI som skrivit hans inlägg. Men så var det alltså inte! Så tokigt!
Vad är det som får människor att agera så här? Vad är det för fel på dem? Varför kan de inte bara sluta stjäla sin egen och andras tid genom att skriva helt överflödig tilläggsinformation i varje inlägg?
Har inte du gjort just samma genom att skriva detta?
Mvh, Babben Larsson