2025-06-17, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Pentagon är långt ifrån världens största byggnad….
Men trots det inga större problem att kunna träffa med ett flygplan om man är sugen på det och sitter bakom spakarna….
Men som trots sina i princip obefintliga flygkunskaper så väljer 'piloten' det i särklass svåraste sättet att träffa byggnaden på?

Varför i hela friden då?
Citera
2025-06-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Men som trots sina i princip obefintliga flygkunskaper så väljer 'piloten' det i särklass svåraste sättet att träffa byggnaden på?

Varför i hela friden då?

Blir du aldrig trött på att oblygt försöka sprida dina lögner….?

Bevisa för oss att det handlade om ”i princip obefintliga flygkunskaper”…….

Och bevisa för oss att det var ”det i särklass svåraste sättet att träffa Pentagon” och förklara (ja för du är väl expert på flygkunskaper etc…?) hur han/de skulle ha gjort…
Citera
2025-06-17, 21:40
Bannlyst
Jag håller med onopono, varför inte bara sätta ner planet rätt in i Pentagon ovanifrån?

Varför göra den märkliga rundflygningen för att sedan blåsa rakt in i en vägg och göra minimal skada?
Citera
2025-06-18, 00:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Blir du aldrig trött på att oblygt försöka sprida dina lögner….?
Det är Du som sprider lögner Dr Tinnitus, inte jag. Jag har aldrig ljugit i det här forumet. Det skulle i ett slag förfela hela syftet med min medverkan här.

Citat:
Bevisa för oss att det handlade om ”i princip obefintliga flygkunskaper”…….
Redan gjort.

Citat:
Och bevisa för oss att det var ”det i särklass svåraste sättet att träffa Pentagon”
Vet du något svårare sätt?

Citat:
och förklara (ja för du är väl expert på flygkunskaper etc…?) hur han/de skulle ha gjort....
Jag har noll flygkunskaper och har aldrig försökt att ge sken av något annat.

Den expertis som jag har tagit del av säger att det enklaste sättet att pricka Pentagon borde ha varit att helt enkelt peka nosen snett nedåt mot 'bulls eye' (mitten av pentagonen) och hålla kursen till träff.

Här har du andra uppgifter?
Citera
2025-06-18, 03:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag håller med onopono, varför inte bara sätta ner planet rätt in i Pentagon ovanifrån?
Varför tror du det skulle gjort mer skada? Nu penetrerade man tre ringdelar fullständigt - det hade man knappast gjort uppifrån. dessutom blev väl kaparnas poäng visad ändå.

Citat:
Varför göra den märkliga rundflygningen för att sedan blåsa rakt in i en vägg och göra minimal skada?
Vad var märkligt med den långsamma rundflygningen som gjorde att de positionerade sig mer höjdmässigt i nivå med Pentagon? En högre inflygning avslutad med en hastig manöver till störtdykning måste varit avsevärt svårare att genomföra.
Citera
2025-06-18, 03:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det är Du som sprider lögner Dr Tinnitus, inte jag. Jag har aldrig ljugit i det här forumet. Det skulle i ett slag förfela hela syftet med min medverkan här.
Du är bevisad lögnare och det vet du - sluta tramsa.

Citat:
Redan gjort.
Se där - en rövlögn till.

Citat:
Vet du något svårare sätt?
Störtdykning till exempel lär vara svårare.

Citat:
Jag har noll flygkunskaper och har aldrig försökt att ge sken av något annat.

Den expertis som jag har tagit del av säger att det enklaste sättet att pricka Pentagon borde ha varit att helt enkelt peka nosen snett nedåt mot 'bulls eye' (mitten av pentagonen) och hålla kursen till träff.
Mitten av Pentagon är en stor park så den hade ju varit rätt korkat att sikta på.
Citera
2025-06-18, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför tror du det skulle gjort mer skada? Nu penetrerade man tre ringdelar fullständigt - det hade man knappast gjort uppifrån. dessutom blev väl kaparnas poäng visad ändå.

Vad var märkligt med den långsamma rundflygningen som gjorde att de positionerade sig mer höjdmässigt i nivå med Pentagon? En högre inflygning avslutad med en hastig manöver till störtdykning måste varit avsevärt svårare att genomföra.
Jag tror skadorna hade blivit väldigt mycket värre om man hade kraschat ovanifrån istället för från sidan.
Citera
2025-06-18, 08:31
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag tror skadorna hade blivit väldigt mycket värre om man hade kraschat ovanifrån istället för från sidan.
Du tror att det var en missil och de kan färdas hundratals mil och träffa ett mål på fem gånger fem meter.

Tycker du inte att det är konstigt att missilen inte träffade ovanifrån när det skulle gjort mycket mer skada?
Citera
2025-06-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu länkade du till en episod där en röst säger att det är osannolikt att något av flygplanskroppen orsakade utgångshålet - vilket är exakt vad NIST och jag sagt hela tiden. Det var främst delar av motorer och landningsställ som orsakade utgångshålet.

Till och med din egen källa säger alltså emot dig - det var INTE flygplanskroppen som orsakade utgångshålet… Dock har din källa förstås även en hel del fel som vanligt, som när de säger att inga spår av motorerna hittades - det är förstås helt uppåt väggarna fel. Exempelvis bild 14 i denna bildserie visar motordelar till höger om utgångshålet: https://abcnews.go.com/US/photos/fbi-re-releases-images-pentagon-9-11-attack-46488469

Man hade självklart dokumenterat dom tunga motorernas existens inne i ruinerna (till ex fotos där motorn måste ha stannat efter hålet), om inte detta teater bara var världens största bedrägeri, fabrikation av och med kriminella "teaterdirektörer".

Om motorerna, enligt fantasierna/officiella tramset gjort det stora hålet, var är motorerna? Var är andra hålet, var är flygplanskroppen/fuselage. En motor som gjort så digert hål måste fortfarande finnas som en kompakt klump efter hålet

Dom kriminella har uppenbart hjälp via "långa armar" som några yrkesdebunkers i varje land där msm opererar "sanningen". Till klar skilnad frå fagkunniga ingeniörer och utbildade experter som efter bästa överbevisning förvaltar sanning och förnuft, som inte tolererar lögner och bedräg i samhället.

När det gäller yrkesdebunkers är dom som totalt strippad från moral och sanning.
Senast redigerad av no-more-scam 2025-06-18 kl. 09:49.
Citera
2025-06-18, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Du tror att det var en missil och de kan färdas hundratals mil och träffa ett mål på fem gånger fem meter.

Tycker du inte att det är konstigt att missilen inte träffade ovanifrån när det skulle gjort mycket mer skada?
Jag tror ingenting, det kan ha varit en missil, det kan ha varit ett flygplan, jag har ingen aning.
Citera
2025-06-18, 09:39
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag tror ingenting, det kan ha varit en missil, det kan ha varit ett flygplan, jag har ingen aning.
Jo det tror du. Det är det du propagerat för här hela tiden, och du har gjort det klart att det kan inte vara ett flygplan för att det skulle vara för svårt att flyga som de gjorde, och planet skulle vibrera så det inte gick att kontrollera pga flutter.
Citera
2025-06-18, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jo det tror du. Det är det du propagerat för här hela tiden, och du har gjort det klart att det kan inte vara ett flygplan för att det skulle vara för svårt att flyga som de gjorde, och planet skulle vibrera så det inte gick att kontrollera pga flutter.
Ja jag är ganska övertygad om att det inte var en Boeing 757.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in