2025-06-17, 23:04
Medlem
Ballcancers avatar
Förstår intr hur hon kunde be män om hjälp. Män tar alltid chansen om den presenterar sig. Inte ens en man kan försvara dig mot män som dessa. Hoppas innerligt de hittar dem så de kan få någon typ av straff.
Citera
2025-06-17, 23:10
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Förstår intr hur hon kunde be män om hjälp. Män tar alltid chansen om den presenterar sig. Inte ens en man kan försvara dig mot män som dessa. Hoppas innerligt de hittar dem så de kan få någon typ av straff.

påhittad bara
kommer fram snart att SD är inblandad
Citera
2025-06-17, 23:15
Medlem
Merwinnas avatar
Jag skulle kunna sätta min högra hand på att det var tre blattar. Några random infödda Erik, Karl och Sven som råkade gå förbi, skulle aldrig ha gjort detta. Aldrig.
Citera
2025-06-17, 23:19
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Är så jävla glad att jag flyttade från stockholm för 10 år sedan och fått se min dotter växa upp i en trygg miljö i sundsvall.

Fy fan för att komma hem från jobbet och polisen står innanför dörren och meddelar din lilla dotter just blivit våldtagen av 3 svartskallar, skulle nog svimma på fläcken.
Citera
2025-06-17, 23:21
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purpurhaeger
Expressen skriver:
Under lördagskvällen ramlade en tonårsflicka med sin elsparkcykel i Vallentuna. När hon frågade tre förbipasserande män om hjälp ska de ha dragit in henne i ett skogsparti och våldtagit henne, enligt uppgifter till Aftonbladet. Polisen är förtegen om händelsen, men källor till tidningen uppger att de har startat en utredning gällande våldtäkt.

Ingen misstänkt har ännu gripits.
Jag vet att jag är en cynisk jävel men låter det inte rätt påhittat?

Absolut inte!.
Vet man hur blattar funkar så vet man också att dom såg sin chans till lite enkel fitta och tog den.
Är inte annorlunda än om en tjuv hittar en säck med pengar i parken och ser sin chans.
Citera
2025-06-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Alltså åt återvinningen?

Det är mellan återvinningen och ica. Ett litet grönområde med träd på.
Citera
2025-06-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag skulle kunna sätta min högra hand på att det var tre blattar. Några random infödda Erik, Karl och Sven som råkade gå förbi, skulle aldrig ha gjort detta. Aldrig.

Hallelujah, för första gången någonsin håller jag med dig om något. Ja, garanterat invandrare, tre män som helt random och i samförstånd tar tillfället i akt och våldtar en tjej/kvinna, definitivt inte svenskar.
Citera
2025-06-17, 23:40
Medlem
Citat:
Expressen skriver:
Under lördagskvällen ramlade en tonårsflicka med sin elsparkcykel i Vallentuna. När hon frågade tre förbipasserande män om hjälp ska de ha dragit in henne i ett skogsparti och våldtagit henne, enligt uppgifter till Aftonbladet. Polisen är förtegen om händelsen, men källor till tidningen uppger att de har startat en utredning gällande våldtäkt.

Ingen misstänkt har ännu gripits.
Jag vet att jag är en cynisk jävel men låter det inte rätt påhittat?

Ja du är en cynisk jävel. Detta är inte påhittat! En 15-årig tjej har fått börja sitt sommarlov på detta sätt och du sitter och tror det är påhittat.
Citera
2025-06-17, 23:45
Medlem
Purpurhaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Absolut inte!.
Vet man hur blattar funkar så vet man också att dom såg sin chans till lite enkel fitta och tog den.
Är inte annorlunda än om en tjuv hittar en säck med pengar i parken och ser sin chans.

Ok,

1. Tonårsflicka ramlar med sin elsparkcykel... förklara gärna hur det hände? Var hon aspackad eller körde hon på en sten (för att hon var aspackad)?
2. I det glest bebyggda Brottby (Du vår söka själv på "Brottby, Vallentuna" men det är inte precis en metropol - det finns max 100 st villor i Brottby och det är ingen bra plats att hänga på för att det kanske kommer någon man kan våldta.)
Citera
2025-06-17, 23:48
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Ok,

1. Tonårsflicka ramlar med sin elsparkcykel... förklara gärna hur det hände? Var hon aspackad eller körde hon på en sten (för att hon var aspackad)?
2. I det glest bebyggda Brottby (Du vår söka själv på "Brottby, Vallentuna" men det är inte precis en metropol - det finns max 100 st villor i Brottby och det är ingen bra plats att hänga på för att det kanske kommer någon man kan våldta.)

1 de har extremt små hjul, otroligt att inte fler skadar sig på dem..
2 kaosbabbar vars väg slumpmässigt råkar korsa en ideras ögon "snennehora", inte svårare än så, tillfället dök upp, kaosbabbar kaosar.
Citera
2025-06-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ok,

Det där var den mest okunniga kommentaren hittills!
1. Elsparkcykeln slutade fungera och fick henne att ramla.
2. Det finns betydligt fler villor än 100st i Brottby/Karby. Detta skedde i Karby som ofta nämns som Brottby då postadressen är Brottby. En del tar chansen när de får den och tillsamman med likasinnade så har de inga spärrar.
Det är ett lugnt område men äckel rör på sig och kommer även hit då många stannar till här då E18 går förbi området.
Citera
2025-06-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Det är mellan återvinningen och ica. Ett litet grönområde med träd på.
Okej tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in