2025-06-19, 12:24
Medlem
När polisen griper dessa typer, tror ni dom får lite kärlek innan förhör och häktning?
Citera
2025-06-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
När polisen griper dessa typer, tror ni dom får lite kärlek innan förhör och häktning?

De kanske får 1 miljon var av JO , verkar vara standard att våldtäkts”män” från MENA får det i det här landet.
Citera
2025-06-19, 14:16
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Givetvis, de kvinnliga häktesvakterna är tända på att göra allt för att behaga dem, för att inte tala om när de kvinnliga kriminalvårdarna slår klorna i dem när de väl blir internerade!
Citera
2025-06-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemberga
Brottby är känt för rasister.
Troligen tre svenska män mot en invandrad eller andra gen invandrare.
En flicka som tror att svenska män är snälla och hjälpsamma.
Det är knappt någon ute och rör sig på vischan på natten.
Skithögar!

Då kan du lägga ner dina spekulationer på en gång. Tjejen är etniska svensk och du har absolut noll koll på Brottby 😂
Citera
2025-06-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Svårt med läsförståelsen?
(FB) Stockholm: Misstänkt våldtäkt i Vallentuna (2025-06-15)
Eller menar du att åklagaren ljuger?

Hon är 16 år
Senast redigerad av Tratthatt 2025-06-19 kl. 14:46. Anledning: Fel
Citera
2025-06-19, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Återigen en ung flicka som av allt att döma inte är myndig som är ute mitt i natten utan telefon och hamnar i nöd, mitt i allt detta blir hon enligt polisens vakthavande befäl våldtagen.

Jag undrar vart är föräldrarna som tillåter sina ungar att vistas utomhus så sent på nätterna? Vad är lösningen, då polisen har svårt att få bukt med all denna kriminalitet? Utegångsförbud för barn under 18 som i Tyskland efter 22:00?

Hon är 16 år och har all rätt att vara ute på kvällen! Är så trött på er som lägger skulden på brottsoffren och deras föräldrar istället för där det hör hemma. Hos förövarna!
Senast redigerad av Tratthatt 2025-06-19 kl. 14:47. Anledning: Fel
Citera
2025-06-19, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Vad står det i den lokala FB-gruppen.

Det brukar snabbt framgå mer eftersom folk känner varandra när du kommer någon mil utanför Stockholm.

Brottby är normalt skonat från brott men samma natt som denna våldtäkt skedde stals även en Ford transit. Kanske våldtäktsmännen snodde den efter våldtäkten för att ta sig snabbt från platsen.
Citera
2025-06-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Hon är 15 år och har all rätt att vara ute på kvällen! Är så trött på er som lägger skulden på brottsoffren och deras föräldrar istället för där det hör hemma. Hos förövarna!

Lägger inte skulden på brottsoffret utan menar att föräldrarna bör skämmas, i vilken värld lever du där du tycker det är normalt för en 15 åring att vara ute mitt i natten?
Citera
2025-06-19, 14:46
Medlem
Citat:
Lägger inte skulden på brottsoffret utan menar att föräldrarna bör skämmas, i vilken värld lever du där du tycker det är normalt för en 15 åring att vara ute mitt i natten?

I en helt vanlig värld där jag och alla jag känner var ute sent på sommarkvällarna när vi var i den åldern.
Och du lägger skulden på föräldrarna!
Citera
2025-06-19, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
I en helt vanlig värld där jag och alla jag känner var ute sent på sommarkvällarna när vi var i den åldern.
Och du lägger skulden på föräldrarna!

Det är inte normalt att vara ute mitt i natten i den åldern de få personer jag känner som var ute mitt i natten i den åldern är idag sprutnarkomaner. Barn i den åldern behöver sömn inte så konstigt att den nya generationen är behäftad med alla möjliga diagnoser och inte kan koncentrera sig i skolan. Föräldrar som låter sina barn vara uppe hela nätter och utomhus ska serveras en orosanmälan.
Citera
2025-06-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Givetvis, de kvinnliga häktesvakterna är tända på att göra allt för att behaga dem, för att inte tala om när de kvinnliga kriminalvårdarna slår klorna i dem när de väl blir internerade!

Jag tänkte mer på något i stil med misshandel – att ta en hammare och krossa deras testiklar.
Citera
2025-06-19, 14:54
Medlem
Citat:
Det är inte normalt att vara ute mitt i natten i den åldern de få personer jag känner som var ute mitt i natten i den åldern är idag sprutnarkomaner. Barn i den åldern behöver sömn inte så konstigt att den nya generationen är behäftad med alla möjliga diagnoser och inte kan koncentrera sig i skolan. Föräldrar som låter sina barn vara uppe hela nätter och utomhus ska serveras en orosanmälan.

Ja det är normalt! Sommarlov och kan sova länge på morgonen så oroa dig inte för det. Du skuldbelägger fel personer och det är en skam om något! Tror ingen från soc skulle ens ta i en anmälan att en ungdom är ute den tiden 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in