eller så vill inte mäklarfirman förknippas med detta och tagit bort annonsen. 19 miljoner var utgångspriset. annonsen är borttagen men det betyder inte att ngt är sålt.
Fast den ligger kvar på mäklarens hemsida. I så fall borde han väl tagit bort annonsen där först ?
ja som jag sa bara för man tagit bort från hemnet betyder det inte att det är sålt, ligger det kvar på hemsidan så är den säkert inte såld (eller så har de bara glömt ta bort den därifrån,) kanske tagit bort från hemnet nu när det skrivs så mkt här de gick ju ut med det till salu innan detta blev känt.
ja som jag sa bara för man tagit bort från hemnet betyder det inte att det är sålt, ligger det kvar på hemsidan så är den säkert inte såld (eller så har de bara glömt ta bort den därifrån,) kanske tagit bort från hemnet nu när det skrivs så mkt här de gick ju ut med det till salu innan detta blev känt.
Det visar sig säkert om några dagar om det är sålt eller inte.
En sak som jag tänkt på. Det är ju 1 år mellan brotten. Hur uppdagades det för 1 år sedan tro? Att det varit polisanmält men inte lett till vidare åtgärder mm men nu efter senaste brottet återupptagit det? Eller om de hittat något i hans mobil?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!