2025-06-17, 21:56
  #76933
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag håller på att lyssnar på den just nu. Så jag förstår precis.

Sprätta en bärs. Toppa med en valium och sätt på hjälm. 😬
Citera
2025-06-17, 22:02
  #76934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men med din vittnesbörd borde det vara klappat och klart. Så slipper samhället lägga resurser på det.

Jag saknar tyvärr mandat att utdela några juridiska påföljder - om jag haft det hade vi kunnat få bort en hel del byråkratiska longörer.
Citera
2025-06-17, 22:15
  #76935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Chrippa har inget ansvar för hur du uttrycker dig om muslimer.

Referensen var Chrippas syn på muslimer.

Om du inte förstår det får du gå om grundskolan. Kan ju göra det ihop med Chrippa då båda verkar var i behov av det.
Citera
2025-06-17, 22:49
  #76936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nytt bakslag;

https://ibb.co/4RVfMgJY

Christopher hoppades nog på detta och att allt lades ner.
Det har ingen betydelse för även om myndigheten läggs ner så försvinner inte alla pågående fall utan dom tas över av andra enheter. Det tror jag Chrippa förstår även om du inte gör det.
Citera
2025-06-17, 22:55
  #76937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det har ingen betydelse för även om myndigheten läggs ner så försvinner inte alla pågående fall utan dom tas över av andra enheter. Det tror jag Chrippa förstår även om du inte gör det.

Är du säker på att han förstår detta? Logik verkar ju inte vara hans sak. Han verkar ta alla chanser han får att vinkla allt.
Citera
2025-06-17, 23:40
  #76938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, vissa personer klarar inte av alkohol, vissa klarar inte av narkotika, och vissa klarar inte av dopning.

Han har i förhör uppgivit att han naturligt har för låga testo-nivåer. Kanske som en sjuklig hermafrodit...? Det är för denna fysiska åkomma som han dopar sig, inte för att bygga muskler.

Varför han inte bara skaffar sig ett legalt recept och får behandling för sin sjukdom är märkligt.

om du tittar på en bild före och efter bolan så ser du att det är första gången i hans liv han fått skäggväxt. och hans käke har också växt. the wonders of anabola.
Citera
2025-06-18, 01:20
  #76939
Medlem
Jocke angående sin bror:

https://ibb.co/bgSbn6Z5
Citera
2025-06-18, 01:43
  #76940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jocke angående sin bror:

https://ibb.co/bgSbn6Z5
Förstår hur han känner. Idioten är sjukt obehaglig, för mycket testo och droger. Snart tar det slut som tur är. Hoppas inget händer någon innan.
Citera
2025-06-18, 02:07
  #76941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Förstår hur han känner. Idioten är sjukt obehaglig, för mycket testo och droger. Snart tar det slut som tur är. Hoppas inget händer någon innan.

Det är fullständigt vidrigt. Det är jättekonstigt att Chrippa inte har förmågan att förstå att det han gör inte på något sätt kommer att hjälpa honom.
Vad är vinsten för Chrippa?
Det enda som händer, förutom att njuta av att han är skrämmande, är att han står i en ännu sämre position för varje gång han håller på. Hur är det möjligt att välja att förstöra sitt liv ännu mer.
Citera
2025-06-18, 05:29
  #76942
Medlem
https://ibb.co/cKqyC1Sd
https://ibb.co/7dRgJj3N
https://ibb.co/4rN0x7C

Paret som BARA vill vara ifred!

Han är ju helt manisk I sin bror. Dokumentären har tagit hårt på psyket och narcesismen.

Fattar ni hur sjukt det är när han sitter i nån chatt där Jocke inte ens är, och skriver om honom helt maniskt? En gång skriver han enbart Jockes namn hahahaha 😆😆😆

Edit: Även Fru Lundeström är inne i chatten kan ni se och visar upp en diplomatisk sida.
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-18 kl. 05:34.
Citera
2025-06-18, 05:31
  #76943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är fullständigt vidrigt. Det är jättekonstigt att Chrippa inte har förmågan att förstå att det han gör inte på något sätt kommer att hjälpa honom.
Vad är vinsten för Chrippa?
Det enda som händer, förutom att njuta av att han är skrämmande, är att han står i en ännu sämre position för varje gång han håller på. Hur är det möjligt att välja att förstöra sitt liv ännu mer.

Han är hämndlysten och för dum för att förstå. Saknar all form av taktisk förmåga.
Citera
2025-06-18, 05:40
  #76944
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://ibb.co/cKqyC1Sd
https://ibb.co/7dRgJj3N
https://ibb.co/4rN0x7C

Paret som BARA vill vara ifred!

Han är ju helt manisk I sin bror. Dokumentären har tagit hårt på psyket och narcesismen.

Fattar ni hur sjukt det är när han sitter i nån chatt där Jocke inte ens är, och skriver om honom helt maniskt? En gång skriver han enbart Jockes namn hahahaha 😆😆😆

Edit: Även Fru Lundeström är inne i chatten kan ni se och visar upp en diplomatisk sida.

Chrippa är fullständigt besatt av Jocke. Det kan inte gå många minuter per dygn som han inte tänker på Jocke.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Chrippa kommer flippa. Det är farligt att vara totalt besatt av en annan människa. Det ser inte bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in