Citat:
Ursprungligen postat av
frason
Förstår hur han känner. Idioten är sjukt obehaglig, för mycket testo och droger. Snart tar det slut som tur är. Hoppas inget händer någon innan.
Det är fullständigt vidrigt. Det är jättekonstigt att Chrippa inte har förmågan att förstå att det han gör inte på något sätt kommer att hjälpa honom.
Vad är vinsten för Chrippa?
Det enda som händer, förutom att njuta av att han är skrämmande, är att han står i en ännu sämre position för varje gång han håller på. Hur är det möjligt att välja att förstöra sitt liv ännu mer.