2025-06-17, 18:19
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Förmodligen. Men vi kan hålla oss till MånsPetters intresse för snö.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ade-vasaloppet
Hehe
Ja det kan vi göra om det känns bättre
Det är trots allt offentliga personer som Måns Petter redan har vattnat. Kanske dags för dopningstest?
Kan vara intressant att bygga upp en bild av hur Måns Petters turnéliv har sett ut med sitt pundarband.
Enligt MP så var det väl inte han som bjöd första gången?
Jag har egentligen ingen kritik mot någon inblandad, men jag gillar bättre de som kan stå för sina fadäser, som Thorsten Flinck och Kleerup.
Citera
2025-06-17, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hehe
Ja det kan vi göra om det känns bättre
Det är trots allt offentliga personer som Måns Petter redan har vattnat. Kanske dags för dopningstest?
Kan vara intressant att bygga upp en bild av hur Måns Petters turnéliv har sett ut med sitt pundarband.
Enligt MP så var det väl inte han som bjöd första gången?
Jag har egentligen ingen kritik mot någon inblandad, men jag gillar bättre de som kan stå för sina fadäser, som Thorsten Flinck och Kleerup.
Enligt MånsPetter blev kokainet en normal del av turnélivet. Att han som bandets frontfigur enbart skulle ha låtit sig bjudas på kokain är givetvis antingen en lögn eller ett tecken på att han är sjukt snål. Jag tror att han kommer att få lägga alla kort på bordet innan den här stormen är över.

Om Ciaras anmälan om misshandel går till rättegång så kommer vi att få höra betydligt mer om droger och deras betydelse i allt som hänt. Att det var en extremt speedad MånsPetter som uppträdde i Mello är uppenbart. Om det var i den turbulensen som incidenten med dragkamp om ziplockpåsen och knuffen inträffade så är det förmodligen sant.
Citera
2025-06-17, 18:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Enligt MånsPetter blev kokainet en normal del av turnélivet. Att han som bandets frontfigur enbart skulle ha låtit sig bjudas på kokain är givetvis antingen en lögn eller ett tecken på att han är sjukt snål. Jag tror att han kommer att få lägga alla kort på bordet innan den här stormen är över.

Om Ciaras anmälan om misshandel går till rättegång så kommer vi att få höra betydligt mer om droger och deras betydelse i allt som hänt. Att det var en extremt speedad MånsPetter som uppträdde i Mello är uppenbart. Om det var i den turbulensen som incidenten med dragkamp om ziplockpåsen och knuffen inträffade så är det förmodligen sant.
Tänker på den här scenen i nån media där MP ska vara låtsasarg på KAJ när han sparkar på en papperskorg en parodi. Men det blev en parodi på parodin. I efterhand så är det ju damage control ifrån hans media team.

Citat:
På frågan om vad som hände bakom kulisserna svarade Måns.

– Jag var vansinnig att de skulle hålla mig kvar i Green room. Jag bara ville gå tillbaka till mitt team och snacka, skratta och dricka whiskey.
https://nyheter24.se/noje/kultur/138...pa-lite-grejer

Han glömde nått efter whiskeyn tror jag.
Vilka är övriga medberoende i hans team tro, förutom bandet?
Är det så det ser ut nu i svenskt artistliv?
Citera
2025-06-17, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Tänker på den här scenen i nån media där MP ska vara låtsasarg på KAJ när han sparkar på en papperskorg en parodi. Men det blev en parodi på parodin. I efterhand så är det ju damage control ifrån hans media team.

https://nyheter24.se/noje/kultur/138...pa-lite-grejer

Han glömde nått efter whiskeyn tror jag.
Vilka är övriga medberoende i hans team tro, förutom bandet?
Är det så det ser ut nu i svenskt artistliv?
Ingen kom till skada….den gången.

https://youtube.com/shorts/qaNiTjENY...DrxysIGzlO9FKg

https://tv.aftonbladet.se/video/3823...l-share-button

Givetvis gjordes sketchen för att försöka skoja bort hur dålig förlorare MånsPetter faktiskt visade sig vara.
Senast redigerad av N.Armstark 2025-06-17 kl. 19:23.
Citera
2025-06-17, 19:42
Medlem
[quote=Giant Squid|92203561]

Hoppas inte det är det nya normala i svenskt artistliv, då är det illa ute, men några av hans låtskrivare som satt i greenroom med honom är enligt rykten medberoende. Och detta är väl ett skvallerforum…
Citera
2025-06-17, 21:03
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Givetvis gjordes sketchen för att försöka skoja bort hur dålig förlorare MånsPetter faktiskt visade sig vara.
Herregud, ni försöker verkligen göra allt för att framställa MZ i dålig dager. Totalt nonsens. Sketchen spelades in INNAN finalen.
Citera
2025-06-17, 21:07
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du får vara hur tveksam du vill. Jag vet att om jag berättar om det jag sett så kommer Måns kunna veta vem jag är.
Jag har sett honom knarka vara otrogen och ha raseriutbrott mer än en gång och jag har sett hur rädd Ciara är när han blir sån. Det räcker för mig.
Ja, naturligtvis, vem tror på det...
Kanske har jag tidigare sett hur C har gjort narr av saker som var viktiga för M och även på andra sätt förödmjukat honom känslomässigt? Så att det var inte konstigt att han reagerade ilsket?
Citera
2025-06-17, 21:14
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Ja, naturligtvis, vem tror på det...
Kanske har jag tidigare sett hur C har gjort narr av saker som var viktiga för M och även på andra sätt förödmjukat honom känslomässigt? Så att det var inte konstigt att han reagerade ilsket?

Har hon speglat Måns i hans skeva självbild, d.v.s., från Måns perspektiv, förringat hans upplevelse av att vara en stor artist? Kan ju vara friskt för honom med realitycheck.
Citera
2025-06-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Herregud, ni försöker verkligen göra allt för att framställa MZ i dålig dager. Totalt nonsens. Sketchen spelades in INNAN finalen.
Så de spelade in en sketch innan finalen om hur arg MånsPetter skulle bli när han förlorat….
Citera
2025-06-17, 21:40
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Så de spelade in en sketch innan finalen om hur arg MånsPetter skulle bli när han förlorat….

Jepp, de visste att han skulle förlora trots att han var stor favorit till segern... 😂😂😂
Citera
2025-06-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ja jösses. Årets roligaste skämt. Han var tippad etta på oddset, varför spela in ett looserklipp där han är så j-a förbannad? Förklara mer. Skrattar ihjäl mig.
Citera
2025-06-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jag vet inget om det

Du som verkar ha insyn i M och C liv. Kan texten till hans låt Mirror vara riktad till C då det i tråden framkommit att hon har dålig självkänsla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in