2025-06-17, 21:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Nu är det bara 1101 tkr till dildo. Antingen har summan sänkts eller så har det kommit in 200 lax...

Det är väl Crapmagic som ballat ur och pantsatt huset..
Jag har pantsatt Investor samt din mammas hus

Du har missförstått hur camshow sidor funkar, jag gissar att det nollställs,
dvs går hon offline så återställs allting till 1102 tokens kvar till att hon trycker upp Bilbo, den gamla utgåvan är slut
Citera
2025-06-17, 21:28
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har du röntgensyn som kan se det?

Håller du räkningen åt oss för hur många av tjejerna som inte bär string? du är en avvikare som tjej om du inte string along, varför har inte bachelorn matchande småfillingar i gummi?

Stöter man på kvinnor som inte har string på strand så vet man att dom är frigida & kristna med svåra kroppskultur-komplex är min egen erfarenhet men har dom string & ser ut som dessa maror då förstår man att det är storhetsvansinne snarare än ett uttryck för sexuell aptit

I Tjejerna avslöjar allt så berättar dom att dom inte hade trosor på sig och fick getpäls i fiffi.
Citera
2025-06-17, 21:32
Medlem
Crapmagics avatar
.
Citera
2025-06-17, 21:36
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Jag har pantsatt Investor samt din mammas hus

Du har missförstått hur camshow sidor funkar, jag gissar att det nollställs,
dvs går hon offline så återställs allting till 1102 tokens kvar till att hon trycker upp Bilbo, den gamla utgåvan är slut
Ahaaaa det är tokens det gäller, kollade igen och det står ju tk inte tkr... suck ja det är ju en jävla skillnad faktiskt.

Tur vi har mer erfarna killar på forumet!
Citera
2025-06-17, 21:47
Medlem
Är Svenska Gabriels andraspråk?

Han talar oerhört otydligt och har nästan skrämmande dåligt vokabulär, blev som en 15 åring direkt när han började prata
Citera
2025-06-17, 22:34
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensPulver123
Är Svenska Gabriels andraspråk?

Han talar oerhört otydligt och har nästan skrämmande dåligt vokabulär, blev som en 15 åring direkt när han började prata
På sätt och vis är det nog det, han har varit basketproffs bl a på Island och i Italien. Då har konversationen förmodligen skett på halvyxig engelska med lagkamraterna för att de ska förstå varandra.
Å andra sidan är han Customer Advisor på en bank nu, vilket snabbt borde få upp nivån på svenskan om han nu inte pratat så mycket svenska under utlandsåren. Håller med om att nivån som visas nu inte är imponerande.
Citera
2025-06-17, 23:00
Medlem
Hahaha
Sätter en slant på att Gregers W sålt en del av sin samling tidelagsporr för att chippa in också.
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Det är väl Crapmagic som ballat ur och pantsatt huset..
Citera
2025-06-17, 23:08
Medlem
fonders avatar
Citat:
Jag ångrar mig igen om det är okay?, snytet är kanske inte det vackraste, men hon har den allra mest alviska kroppen, minus silikontutten (mellon!)

Varför åker man jetski i string? det är ju vansinne!...att jag inte tänkt på den möjligheten tidigare

Meeen Crapmagic! Du behöver nog söka upp en optiker.
Citera
2025-06-18, 01:09
Medlem
fonders avatar
Efter att ha sett dagens avsnitt, Tuva är inte ens för överviktig utan det är mest på bara rygg och mage hon har fett. Hade hon vägt 10 kilo mindre och dessutom otatuerad så hade hon slagit ut alla de andra. Så himla vackert ansikte och vilka feminina händer. Så synd att hon är söndertatuerad och överviktig.

Utter, vilken osexig kropp hon har, att vara smal betyder verkligen inte att man är sexig per automatik. Hon ska tydligen ha ett OF-konto, man måste vara sjukligt desperat för att lägga pengar på att se Utters kropp.
Citera
2025-06-18, 01:35
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Efter att ha sett dagens avsnitt, Tuva är inte ens för överviktig utan det är mest på bara rygg och mage hon har fett. Hade hon vägt 10 kilo mindre och dessutom otatuerad så hade hon slagit ut alla de andra. Så himla vackert ansikte och vilka feminina händer. Så synd att hon är söndertatuerad och överviktig.

Utter, vilken osexig kropp hon har, att vara smal betyder verkligen inte att man är sexig per automatik. Hon ska tydligen ha ett OF-konto, man måste vara sjukligt desperat för att lägga pengar på att se Utters kropp.
10 kilo?? Snarare 100 kg!

Hon har faktiskt 2 konton
Citera
2025-06-18, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Det där är åtminstone 30 kg övervikt.
Citera
2025-06-18, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
I Tjejerna avslöjar allt så berättar dom att dom inte hade trosor på sig och fick getpäls i fiffi.

Som sedan hamnade i osten? G hittade ju ett hårstrå i osten. Hur gick det till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in