2025-06-17, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Återkom gärna med ett sakligt svar på Topic.

Varför västvärldens befolkning tycker som de gör om Iran? Jo för att de blivit tillsagda och hjärntvättade till att tycka så. Utav de sinnessjuka mullornas lika sinnessjuka abrahamitiska rivaler/konkurrenter/sparringpartner.
Citera
2025-06-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Som rubriken lyder. Vad har Iran gjort Europa eller USA? När har de hotat oss? Hur många terrordåd har utförts i väst med någon som helst koppling till Iran eller iranier? Inga som jag känner till, och definitivt färre än vad andra länder i regionen har gjort. Inklusive israeler, men de är hur älskade som helst, speciellt i USA.

"De är religiösa extremister" - Jaha och? Det är de flesta arabländer, men till skillnad från Saudiarabien mfl så bygger inte Iran moskéer i Sverige. Dessutom var det väst som tillsatte dessa religiösa extremister till att börja med.

"De har/försöker skaffa kärnvapen" - Jaha, och? Det har Pakistan (där kan vi snacka riktig terrorstat) och Israel också. Israels säkerhetstjänst mördade dessutom med hög sannolikhet en amerikansk president när han försökte förhindra dem från att skaffa kärnvapen, men ingen i USA krigshetsar mot Israel för det.

USA och Israel har inte rätt att bestämma vilka som ska ha kärnvapen, i synnerhet inte när de själva har det.

Dessutom så gillar inte jag blattar, men iranier/perser är helt klart de mest vettiga blattar jag har stött på. De är definitivt mer civiliserade än någon av deras grannar, och Persien är en av de äldsta länderna som existerar.

Varför hatar Trump Iran? Är det bara för att han älskar Israel/judar eller finns det någon annan anledning?
Israel har Trump inlindad runt lillfingret helt enkelt. Trump kommer förlora majoriteten av sina väljare pga just Israel.
Citera
2025-06-17, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JamesPund
Israel har Trump inlindad runt lillfingret helt enkelt. Trump kommer förlora majoriteten av sina väljare pga just Israel.

Du kan ge dig fan på att över hälften av dårens väljarbas själva är olika varianter utav kristna sionister.

Och han behöver inte bli omvald längre. Smällen får resten av GOP ta 2026 och 2028 istället. Och de kommer förlora på grund av ekonomin. Inte Israel. För angående Israel är bägge partierna ungefär lika hopplösa. Psykhögern i USA som bara tror att Hamas tagit över kongressen med Ilhan Omar eller något. För att psykhögern i USA är i princip hjärndöd.
Citera
2025-06-17, 21:32
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Du vill ju att jag ska se det här och svara för det är mig du känner dig mest kränkt utav just nu.

Och jag svarar dig nu en sista gång.

Ni är ju verkligen som hackiga skivor. Allt du precis tog upp har redan bemötts och dekonstruerats.

Ja. Mullorna är sjuka i huvudet. Nej. De kommer aldrig komma i närheten utav att vara i närheten av att utplåna ditt kära Israel. Så du kan vara lugn. Ni har redan vunnit. Ni vann i princip 1979 redan genom att ens få dem till makten och sedan hjälpa Israel tända eld på Mellanöstern (eller snarare bara börja hälla ännu mer bensin på brasan). Det har jag i denna tråd försökt få er alla att förstå. Vad mullornas Iran egentligen är och rollen de spelat och spelar.

När ska ni vända allt detta ni öser över Iran invärtes mot alla psykiskt sjuka kristna barnhatande kvinnohatare och allmänna fanatiker som fanatiskt stödjer Israel för att uppfylla sjuka "profetior"? När kommer ni börja syna rabbinatet för att bara vara samma skrot och korn som mullorna i slutändan?

Ni sekulära ger ju bara fundamentalisterna ett alibi och livlinor.
I grund och botten är du bara en sjuk fundamentalistisk stalker och du vet det lika bra som jag.
Iran utför lika många brott mot mänskligheten mot sin egen befolkning som de gör mot världen i övrigt och bör som sådan skurkstat utrotas. Det lustiga är att det kommer att göras inom kort, din och Irans falska offerkoftor till trots. Inte för att det krigiska motståndet är så stort, men för att ni håller på fel gud. Iran är liksom du svaga.
Citera
2025-06-17, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
I grund och botten är du bara en sjuk fundamentalistisk stalker och du vet det lika bra som jag.
Iran utför lika många brott mot mänskligheten mot sin egen befolkning som de gör mot världen i övrigt och bör som sådan skurkstat utrotas. Det lustiga är att det kommer att göras inom kort, din och Irans falska offerkoftor till trots. Inte för att det krigiska motståndet är så stort, men för att ni håller på fel gud. Iran är liksom du svaga.

Jag stalkar inte. När jag ser någonting korkat i en och samma tråd jag verkar i så ger jag svar på tal tills den korkade lägger av med att skriva korkade saker. Vilken annan tråd har jag pratat med dig i? Har jag någonsin skickat dig ett PM? Nej just det. Och det tänker jag inte göra heller.

Jag är varken fundamentalist eller sekulär. Jag är ateist på riktigt. Jag står inte kvar halvvägs in i hallen till valfritt abrahamiskt dödstempel och låtsas att jag är upplyst och fri trots att jag inte ens kan komma ut hela vägen. Det är du. Mullorna och du själv som är svagsinta. Du/Israel och mullorna som bägge sitter i offerkofta. Ni förtjänar varandra.

God kväll. Färdigdiskuterat med dig för evigt nu.
Senast redigerad av KlusterBSverige 2025-06-17 kl. 21:41.
Citera
2025-06-17, 22:33
Medlem
glimmandes avatar
Iran är en stark stat och stödjer palestiniernas kamp för frihet och land. Därför så hatas de.

Då Israel är judisk och judarna är enormt inflytelserika i USA/UK/Frankrike/etc så får de USA/UK/Frankrike att involvera sig. Israels inflytande är en kombination av nepotism, ägande, mutor och ideologisk kontroll via judeägd media.

De kontrollerar helt enkelt tillräckligt många maktbaser i västvärlden för att få igenom krig och politik som är raka motsatsen till länders egentliga nationella intressen. Västländers politik gentemot Iran blir därefter.
Citera
2025-06-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Du kan ge dig fan på att över hälften av dårens väljarbas själva är olika varianter utav kristna sionister.

Och han behöver inte bli omvald längre. Smällen får resten av GOP ta 2026 och 2028 istället. Och de kommer förlora på grund av ekonomin. Inte Israel. För angående Israel är bägge partierna ungefär lika hopplösa. Psykhögern i USA som bara tror att Hamas tagit över kongressen med Ilhan Omar eller något. För att psykhögern i USA är i princip hjärndöd.
Han kommer förlora sitt stöd för att han pga Israel drar in Usa i ännu ett krig.
Tror dom flesta väljarna litade på honom när han sa att han är fredens president, judarna har något på honom och idioten förlorar nu det mesta gällande förtroende.
Skulle låtit fåraherdarna utplåna varandra ifred istället.
Citera
2025-06-17, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JamesPund
Han kommer förlora sitt stöd för att han pga Israel drar in Usa i ännu ett krig.
Tror dom flesta väljarna litade på honom när han sa att han är fredens president, judarna har något på honom och idioten förlorar nu det mesta gällande förtroende.
Skulle låtit fåraherdarna utplåna varandra ifred istället.

Han finns förmodligen med i Epstein files. Han är skuldsatt av Rothschild's bokstavligen sedan Wilbur Ross bailade ut honom på 90-talet.

De flesta högerväljarna i USA stöttar Israel fanatiskt. Det var bara en grift det där med att Trump inte kommer fortsätta stöka runt i Mellanöstern som hans föregångare. Det är allt det var.
Citera
2025-06-17, 22:40
Medlem
Samma bakgrund som till vår inställning till Ryssland och Kina.

Det är en imperialistiska diktatur som dessutom är allierad med och bistår andra imperialistiska diktaturer.

Vi i Väst avskyr diktaturer som försöker sprida sin diktatur över allt annat. Vårt främsta mål är att göra världen demokratisk.
Citera
2025-06-17, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Samma bakgrund som till vår inställning till Ryssland och Kina.

Det är en imperialistiska diktatur som dessutom är allierad med och bistår andra imperialistiska diktaturer.

Vi i Väst avskyr diktaturer som försöker sprida sin diktatur över allt annat. Vårt främsta mål är att göra världen demokratisk.

Mer förprogrammerade ytligheter.

Ryssland och Kina som överger Iran till Trump och Israel nu.

Citat:
The world is a business, Mr. Beale

Det här drivs inte utav ideologi från vare sig erat eller era konkurrenter som Ryssland och Kinas håll. Religion till stor del dock. Men också lika mycket bara "marknaden". Du och Putin har egentligen samma synsätt på världen. Resten är smink och TV.
Citera
2025-06-17, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Iran är en stark stat och stödjer palestiniernas kamp för frihet och land. Därför så hatas de.

Då Israel är judisk och judarna är enormt inflytelserika i USA/UK/Frankrike/etc så får de USA/UK/Frankrike att involvera sig. Israels inflytande är en kombination av nepotism, ägande, mutor och ideologisk kontroll via judeägd media.

De kontrollerar helt enkelt tillräckligt många maktbaser i västvärlden för att få igenom krig och politik som är raka motsatsen till länders egentliga nationella intressen. Västländers politik gentemot Iran blir därefter.

Mullornas Iran är inte starkt. Israel har på egen hand totalt förudmjukat Iran senaste dagarna.
Citera
2025-06-17, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jaså, jag förmodar att du kan dela med dig av en källa på det?
Om något så är det Turkiet som ansvarar för knarkgängen och ger dem en fristad.
Har du inte följt några media senaste 10åren, det är ju som dom säger....
Att man sedan tar invånare från Väst som fångar och hotar med avrättning för absurda brott gör ju inte saken bättre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in