Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
I grund och botten är du bara en sjuk fundamentalistisk stalker och du vet det lika bra som jag.
Iran utför lika många brott mot mänskligheten mot sin egen befolkning som de gör mot världen i övrigt och bör som sådan skurkstat utrotas. Det lustiga är att det kommer att göras inom kort, din och Irans falska offerkoftor till trots. Inte för att det krigiska motståndet är så stort, men för att ni håller på fel gud. Iran är liksom du svaga.
Jag stalkar inte. När jag ser någonting korkat i en och samma tråd jag verkar i så ger jag svar på tal tills den korkade lägger av med att skriva korkade saker. Vilken annan tråd har jag pratat med dig i? Har jag någonsin skickat dig ett PM? Nej just det. Och det tänker jag inte göra heller.
Jag är varken fundamentalist eller sekulär. Jag är ateist på riktigt. Jag står inte kvar halvvägs in i hallen till valfritt abrahamiskt dödstempel och låtsas att jag är upplyst och fri trots att jag inte ens kan komma ut hela vägen. Det är du. Mullorna och du själv som är svagsinta. Du/Israel och mullorna som bägge sitter i offerkofta. Ni förtjänar varandra.
God kväll. Färdigdiskuterat med dig för evigt nu.