2025-06-16, 21:38
Medlem
Mesiga killar med fula kompensationsskägg. Klart det går åt skogen för allihop.
Citera
2025-06-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Men Ebba jobbade sista tiden hårt för att Pontus skulle säga ja. Hon blåste honom totalt och hon njöt av det. Häxa.

Onekligen kontroversiellt beteende vid slutvalet. Efter partnerns avslöjande om sitt val, sken någon upp. Att dölja det var allt annat än prioriterat. Sken i några få sekunder, sedan dyster mimik-spel med besked. Det undgick i varje fall inte mig, att denna någon blev överlycklig av att bli vald, trots ett efterföljande avvisande mot sin partner...
Citera
2025-06-16, 21:42
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Folk som letar fel på andra kommer tyvärr alltid finnas.
Sam har både ett vackert språk och ett rikt ordförråd.
Han är helt värdelös. Att säga artikulera känslor är på en nivå som är för låg.

Han svänger sig med ord o försöker sätta ihop meningar han inte förstår innebörden av. Skulle han vara min läkare skulle jag kasta ut honom.
Citera
2025-06-16, 21:45
Medlem
Bara jag som är helt övertygad att Sam är en closeted homosexual? Hela hans väsen skriker att han gör saker för att hålla upp fasaden, inklusive att låtsas vara hetero för att göra sina föräldrar (gissningsvis utländska pappan) nöjd.
Citera
2025-06-16, 21:45
Medlem
Vad är det för problem Dennis har i sänghalmen? Att han inte kan komma?
Citera
2025-06-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Bara jag som är helt övertygad att Sam är en closeted homosexual? Hela hans väsen skriker att han gör saker för att hålla upp fasaden, inklusive att låtsas vara hetero för att göra sina föräldrar (gissningsvis utländska pappan) nöjd.

Det var min första tanke också
Citera
2025-06-16, 21:47
Medlem
picapicans avatar
Varför sökte judotjejen ens till programmet?
Citera
2025-06-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vad är det för problem Dennis har i sänghalmen? Att han inte kan komma?
Han får inte upp snoppen
Citera
2025-06-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Han får inte upp snoppen

Märkligt när man inte har testobrist, är det en sjukdom?
Citera
2025-06-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Men Ebba jobbade sista tiden hårt för att Pontus skulle säga ja. Hon blåste honom totalt och hon njöt av det. Häxa.

Ja, hon förde Pontus bakom ljuset in i det sista med en obehaglig kyla. Jag förstår inte poängen med det. Jämför då också med Alexander som var uppriktig direkt när han hade bestämt sig (han valde att inte låtsas och dra ut på det i onödan).

Det blev ju också tyvärr som jag skrev nedan att de lät Pontus lämna sitt besked först, så även produktionen visar på en kyla. Man kan undra om de hade pratat ihop sig med Ebba:
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Ebba själv kommer däremot säga nej. När experten börjar lindra smällen till Pontus redan på förhand, ja då är det ganska tydligt. Jag hoppas de låter Ebba ge sitt besked först, annars framstår teamet som rejält effektsökande (på Pontus bekostnad).

Pontus är oförställd, genuin och snäll (var öl det enda de två matchades på?). Vi får hoppas att han snart hittar någon som visar honom att relationer kan vara bättre. Han är den som har vunnit på Ebbas nej, och med tiden kommer han att se det.
Senast redigerad av jandals 2025-06-16 kl. 22:22.
Citera
2025-06-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Märkligt när man inte har testobrist, är det en sjukdom?
Jag har ingen aning
Citera
2025-06-16, 21:51
Medlem
SnutteFia03s avatar
Denise's motivering till varför hon inte ville fortsätta vara gift med Sam var insiktfull och bra formulerad tycker jag. Det var också intressant att se Sam's reaktion, när han blev tårögd. Reagerade på det på lite samma sätt som Denise gjorde, även om jag tycker att han har visat genuina känslor tidigare, dvs ilska på ett rätt obehagligt sätt.

"Jag kommer säga ja." Säger Pontus med en liksom suckande ton i rösten. Han försöker in i det sista att lura sig själv, och det är smått tragiskt att se honom sitta där och vara så obekväm med hela situationen. Ebba säger att "det är någonting som saknas", och ja, det har vi vetat länge. Pontus är inte den typen av kille som hon attraheras av. Tråkigt att hon verkar ha gett Pontus falska förhoppningar när det varit tydligt vad hon har kännt för honom sedan lång tid tillbaka. Det är tungt för Pontus just nu, men tro mig, det är bättre för honom att gå vidare från Ebba. Ett förhållande mellan de två hade inte varit bra för honom i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in