Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Men Ebba jobbade sista tiden hårt för att Pontus skulle säga ja. Hon blåste honom totalt och hon njöt av det. Häxa.
Ja, hon förde Pontus bakom ljuset in i det sista med en obehaglig kyla. Jag förstår inte poängen med det. Jämför då också med Alexander som var uppriktig direkt när han hade bestämt sig (han valde att inte låtsas och dra ut på det i onödan).
Det blev ju också tyvärr som jag skrev nedan att de lät Pontus lämna sitt besked först, så även produktionen visar på en kyla. Man kan undra om de hade pratat ihop sig med Ebba:
Citat:
Ursprungligen postat av
jandals
Ebba själv kommer däremot säga nej. När experten börjar lindra smällen till Pontus redan på förhand, ja då är det ganska tydligt. Jag hoppas de låter Ebba ge sitt besked först, annars framstår teamet som rejält effektsökande (på Pontus bekostnad).
Pontus är oförställd, genuin och snäll (var öl det enda de två matchades på?). Vi får hoppas att han snart hittar någon som visar honom att relationer kan vara bättre. Han är den som har vunnit på Ebbas nej, och med tiden kommer han att se det.