Citat:
Ursprungligen postat av
blicka364
Ja han hade dålig ekonomi när han var med Julia det är precis det jag säger.
Du blir väldigt provocerad av att han fortsätter med sitt liv njuter av det han har och hånar er.
Har du sett hur de bodde i Stockholm...? Han var lika utblottad när han bodde i det där möglande kyffet. Fattigdomen bestod till mars, sen fick han ca sex månader med bra inkomster innan allt tog slut igen.
Nej, jag blir faktiskt inte alls provocerad av att kräket har länsarrest när det enda-enda-enda han vill är att resa.