2025-06-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Känns som att den här 21 åriga incelen bara ville ha en tjej, oavsett ålder.

Min magkänsla säger att han inte hade gått på yngre.
14 är inte byxmyndigt men många tänker nog "snart är hon 15 så det gör inget", tänket finns kring att håll sig runt den lagliga 15 års åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Jag är benägen att hålla med er.
Det hade räckt med en rejäl utskällning utan kamera, och sen satt som villkor att om dom ser honom sexchatta och komma till träff med en fiktiv minderårig en gång till: DÅ skulle han bli publicerad på Dumpen. Det skulle nog räcka som en avskräckande läxa tror jag.

Ja, sådana gäddor bör blurras och vid upprepande beteende så är det en annan femma.
Citera
2025-06-15, 19:46
Medlem
Protonic75s avatar
Kunde ha publicerat #628 en gång till en dubbel publicering, hade varit rätt åt honom. Tycker förövrigt #628 ger mig Nylongäddan vibbar. Bägge är prakt pedofiler, bägge hade thai fru och var ungefär lika gamla.
Citera
2025-06-15, 19:50
Medlem
Håller med, han är nog bara ensam

Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja jag tycker inte han skulle blivit publicerad dom kunde ha hoppat honom.
Citera
2025-06-15, 20:06
Medlem
KaninHitlers avatar
Japp kan bara instämma. Den senaste 629 känns bara som en överkåt yngling som chansar lite här. Hade iallafall kunnat blurra ansiktet....det hade skrämt honom och fått honom att sikta på högre ålder omedelbart skulle jag tro.
Sånt här som gör dumpen så jävla osympatiska.
Citera
2025-06-15, 20:20
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Jag är benägen att hålla med er.
Det hade räckt med en rejäl utskällning utan kamera, och sen satt som villkor att om dom ser honom sexchatta och komma till träff med en fiktiv minderårig en gång till: DÅ skulle han bli publicerad på Dumpen. Det skulle nog räcka som en avskräckande läxa tror jag.

Ja det skulle ha räckt. Men stålarna ska ju in.
Citera
2025-06-15, 20:25
Medlem
Läste i chatten, 629. Grabben är både ledsen och deprimerad innan konfrontationen. Detta blir inte alls bra.

Tyckte mig se Sara hånflina i filmens sista sekund. Skadeglädje? Att killen får exakt samma behandling som tidigare knappt mänskligt avskräde som går "full pedo" känns abstrakt.
Senast redigerad av Uff99 2025-06-15 kl. 20:31.
Citera
2025-06-15, 20:36
Medlem
Crankyshake2s avatar
#629 är orolig och rädd flera ggr i chatten över att det är olagligt och att han är pedofil om det kommer ut. Han är orolig innan de ska ses. Han är så otroligt medveten om att det han gör är fel.
Citera
2025-06-15, 20:38
Det förefaller onekligen som att de flesta som hittills har uttalat sig om #629 inte skulle ha något emot att deras 14-åriga dotter blev sprutad i munnen av denna sluskgäddan. Ok, got it. Själv skulle jag ha en hel del emot det.
Med det sagt så håller jag dock med om att störst fokus fortfarande bör ligga på #628, då denna djävul är något utöver det vanliga.
Citera
2025-06-15, 20:43
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Ung kille med hela livet framför sig, tragiskt allting.

Som med allt finns det grader i helvetet.
Unga killar som aldrig fått till det och utvecklingsstörda bör hanteras annorlunda än de monster som som vill/har knulla/knullat småbarn.
Fast denna snubben var ju inte utvecklingsstörd
Citera
2025-06-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
Läste i chatten, 629. Grabben är både ledsen och deprimerad innan konfrontationen. Detta blir inte alls bra.

Tyckte mig se Sara hånflina i filmens sista sekund. Skadeglädje? Att killen får exakt samma behandling som tidigare knappt mänskligt avskräde som går "full pedo" känns abstrakt.

Verkar jobba på bygge enl klädseln, kommer inte gå att jobba kvar där. Tror självmord här är överhängande.

Edit: Står ju att han är mekaniker. Kanske lättare att smälta in där.
Citera
2025-06-15, 20:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Fast denna snubben var ju inte utvecklingsstörd

Det lär han vara, med tanke på hur han skriver. Iof borde utvecklingsstörning vara runt 95IQ inte så lågt som det är idag.
Citera
2025-06-15, 21:03
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Verkar jobba på bygge enl klädseln, kommer inte gå att jobba kvar där. Tror självmord här är överhängande.

Edit: Står ju att han är mekaniker. Kanske lättare att smälta in där.

Smälta in i Bjurholm med 928 invånare efter denna publicering ? Det verkar som han har ett stort bilintresse också. 19 gamla bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in