2025-06-15, 14:29
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag är ingen barnunge, jag är en mogen kvinna och jag ser inte Bianca som någon "gudinna". Jag säger bara att jag beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet. Hon är faktiskt en ganska skör person som borde lyftas upp istället för att tryckas ner. Jag hoppas att hon hittar en snäll man och får ett par barn och bildar familj för det är nog vad hon verkligen längtar efter.

Märkligt!!!
För ett tag skrev du, citat:
”det mest skrämmande är att hon är en förebild för unga tjejer. Ett torftigt språk med ständiga svordomar och sex. Tragiskt”

Kan du förklara ovanstående med att du samtidigt, citat:
”beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet”

Va?
Citera
2025-06-15, 16:05
Medlem
Hjälp! Såg nya vloggen på YT idag. Vad har hänt med hennes överläpp. Nu är den överpumpad så det ser så stelt och svullet ut. Synd när hon var så vacker innan.
Citera
2025-06-15, 16:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Märkligt!!!
För ett tag skrev du, citat:
”det mest skrämmande är att hon är en förebild för unga tjejer. Ett torftigt språk med ständiga svordomar och sex. Tragiskt”

Kan du förklara ovanstående med att du samtidigt, citat:
”beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet”

Va?
Det måste ha varit längesedan, hon har vuxit upp och vårdar sitt språk idag. Jag tycker att hon är en bra förebild, stark och drivande.
Citera
2025-06-15, 19:06
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Tänk att ägna så mycket tid åt att studera huruvida en känd kvinnas bröst har blivit större, fastare och rundare. Det är naturligtvis viktigt för henne att se bra ut när hon dessutom är modell för Caia. Hon får väl göra vad hon vill med sina pengar och om hon vill bättra på sitt utseende är det väl upp till henne?

Hon är förebild för unga kvinnor och tycker du hon är en bra sådan?!
Citera
2025-06-15, 19:23
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hon är förebild för unga kvinnor och tycker du hon är en bra sådan?!
Jag tycker faktiskt det och inte för att hon förändrar sitt utseende eller tycker om att festa. Hon är stark och målmedveten och tar för sig, det borde fler göra.
Citera
2025-06-15, 19:46
Medlem
Citat:
Jag tycker faktiskt det och inte för att hon förändrar sitt utseende eller tycker om att festa. Hon är stark och målmedveten och tar för sig, det borde fler göra.
Men om hon är så stark är det ju konstigt att hon inte får något förhållande att fungera.
Citera
2025-06-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men om hon är så stark är det ju konstigt att hon inte får något förhållande att fungera.
Tar emot att säga men du har en poäng där.
Citera
2025-06-15, 20:12
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:

Det håller jag med om utan att känna till henne nämnvärt, men att ta för sig ska kvinnor kunna göra och bra med målmedvetenhet även om jag personligen tycker hon är ytlig och utseendefixerad.
Citera
2025-06-15, 21:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippens
Märkligt att hon varit ute och festat flera gånger i veckan och varit aspackad. Hon även har lagt ut flertalet klipp där hon även verkar påtagligt påverkad av något annat med.

Hon berättar även att hon tagit hem ragg som hon inte fått iväg på morgonen.

Hur vågar man göra allt detta när man har en stalker efter sig? En vän till mig som hade en stalker vågade knappt ta sig ut för att handla mitt på dagen, bara att öppna dörren och gå ut i trapphuset innebar en fara då stalkern kunde befinna sig där. Hon flyttade hem till en släkting ett tag, vågade inte vara ensam.

Bianca verkar inte ha varit rädd, undrar hur det kan komma sig?

Håller med dig, en väninna till min moster träffade fel man och blev förföljd, hon var inte heller ute och festade.
Något skumt är det och ligger mer bakom än vad vi fått veta.

Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hon har ju haft vakter.

Ja självklart men vakterna var förhoppningsvis inte med i sovrummet och de var inte på plats dagen efter när hon inte blev av med nattens ligg.

Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Kombination av att hon tror gott om folk, inte vill låta sig styras av rädsla och att hon betalar för vakter, ganska dyra summor. Antagligen bara hon som vet hur det vaktbeskyddet ser ut, vid vilka tillfällen och kan vara civilklädda som rör sig i periferin och/eller uppenbart närvarande vakter.

Men det hjälper inte att ha vakter med sig ute när hon tar hem folk hon inte känner och har sex med dem.
Då är hon ju totalt utelämnad.
Handlar inte om att tro gott om folk när hon själv säger att hon är fyllekåt och sedan kollar runt för att hitta något ligg för natten som hon sedan ångrar.

Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Men det framgår väl ingenstans att hon inte har blockat honom? Hade det varit så enkelt att bli av med oönskad kontakt hade det inte vatit ett problem.
De flesta stalkers ordnar nya konton samma sekund som de märker att de blivit blockerade och så fortsätter de bara kontakta den de förföljer.

Jo det framgår i en intervju som jag har länkat här i tråden där hon säger att FS både skickat flera meddelanden och sedan styrt hennes liv.

Givetvis kan det vara som du säger men då alla i hennes närmaste familj är extremt aktiva på sociala medier och ingen har ens antytt att de blivit kontaktade så tror jag inte det.

Men vi får se när uppgifterna blir offentliga vad som är vad och om jag och några till har fel så är det inte några problem att skriva det senare.
Citera
2025-06-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hon har ju haft vakter.
Nej det tror jag inte på. Var har du fått det ifrån?
Citera
2025-06-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Nej det tror jag inte på. Var har du fått det ifrån?

Pernilla sa det i hennes pod nyligen. Tror inte hon skulle ljuga mitt i en pågående polisutredning. Men du får naturligtvis tro att det är något hon hittat på om du vill.
Citera
2025-06-16, 02:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Håller med! Dessa barnungar inkl ”enfindam” som försvarar B till den siste blodsdroppen och ser B som en ny gudinna som kommer erövra världen med fred, sång och allsköns härlighet, är mer än himla sorgligt.

B är inte ”en hårt arbetande affärskvinna som har lyckats”, hon är kort å gott ett av alla dessa kändisbarn som försöker sig på att vara Sveriges Kardashian och facit blir en blekt, solkig, urkramad, färglös och sorglig kopia-trash som står där och ist liknar en utmärglad ätstörd nolla med flottigt hår, jättebröst med noll karriär, noll utbildning, noll yrke, noll körkort, noll intelligens, noll barn, en massa aborter och misslyckade förhållande som byts ut mot one night stands på löpande band.
Men visst, säkert massa nollor på kontot, det får vi hoppas gör flickstackarn lycklig för vad kan annars göra det?

Väldigt sorgligt med så många aborter som hon har gjort, borde väl vara en läxa och använda flera preventivmedel när man har så lätt att bli gravid.
Hon har ju också tagit flera dagen-efter piller.

Lägger till källor:
https://www.expressen.se/noje/bianca...r-hon-beratta/
"Tidigare har jag varit gravid ett par gånger."
"tagit ganska många dagen efter-piller,"
"abort tre gånger"

Och här gjorde hon ännu en abort, då var hon gravid med sitt ex Phillipe Cohen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share

Nu vill hon ha barn med Lucas Armando Feola
https://www.hant.se/noje/biancas-bes...-barn/10844917
"I Wahlgrens Värld fortsätter Bianca med att berätta att om inte hon och Lucas skaffar barn tillsammans har vännen Lovisa Worge lovat att ställa upp på bära Lucas barn."

Trodde inte att Lovisa Worge var en sådan kvinna, hon har ju en relation sedan några år tillbaka med Gullek Nilsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in