Citat:
Ursprungligen postat av
Flippens
Märkligt att hon varit ute och festat flera gånger i veckan och varit aspackad. Hon även har lagt ut flertalet klipp där hon även verkar påtagligt påverkad av något annat med.
Hon berättar även att hon tagit hem ragg som hon inte fått iväg på morgonen.
Hur vågar man göra allt detta när man har en stalker efter sig? En vän till mig som hade en stalker vågade knappt ta sig ut för att handla mitt på dagen, bara att öppna dörren och gå ut i trapphuset innebar en fara då stalkern kunde befinna sig där. Hon flyttade hem till en släkting ett tag, vågade inte vara ensam.
Bianca verkar inte ha varit rädd, undrar hur det kan komma sig?
Håller med dig, en väninna till min moster träffade fel man och blev förföljd, hon var inte heller ute och festade.
Något skumt är det och ligger mer bakom än vad vi fått veta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Champinjoner
Hon har ju haft vakter.
Ja självklart men vakterna var förhoppningsvis inte med i sovrummet och de var inte på plats dagen efter när hon inte blev av med nattens ligg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Temporary5
Kombination av att hon tror gott om folk, inte vill låta sig styras av rädsla och att hon betalar för vakter, ganska dyra summor. Antagligen bara hon som vet hur det vaktbeskyddet ser ut, vid vilka tillfällen och kan vara civilklädda som rör sig i periferin och/eller uppenbart närvarande vakter.
Men det hjälper inte att ha vakter med sig ute när hon tar hem folk hon inte känner och har sex med dem.
Då är hon ju totalt utelämnad.
Handlar inte om att tro gott om folk när hon själv säger att hon är fyllekåt och sedan kollar runt för att hitta något ligg för natten som hon sedan ångrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
dalia83
Men det framgår väl ingenstans att hon inte har blockat honom? Hade det varit så enkelt att bli av med oönskad kontakt hade det inte vatit ett problem.
De flesta stalkers ordnar nya konton samma sekund som de märker att de blivit blockerade och så fortsätter de bara kontakta den de förföljer.
Jo det framgår i en intervju som jag har länkat här i tråden där hon säger att FS både skickat flera meddelanden och sedan styrt hennes liv.
Givetvis kan det vara som du säger men då alla i hennes närmaste familj är extremt aktiva på sociala medier och ingen har ens antytt att de blivit kontaktade så tror jag inte det.
Men vi får se när uppgifterna blir offentliga vad som är vad och om jag och några till har fel så är det inte några problem att skriva det senare.