2025-06-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jocke har sagt att hon inte får träffa dom så det får du lägga på honom

Nej Jocke har varit väldigt tydlig att hon får träffa de men nån han litar på måste vara med.
Citera
2025-06-15, 15:13
Medlem
Citat:
Tycker du att det är okej att vara ute festa när barnens mamma ligger på sjukhus.

Det är väl nåt mellan de 2.
Citera
2025-06-15, 15:15
Medlem
Citat:
Okej jag trodde Jocke var pappa till alla tre men om du säger att han inte är det så tror jag dig, för du verkar ju känna till allt om honom.

Ok. Du menar hans 2 andra barn. Trodde du menade massa andra randombarn som var där.

Men kan du förklara vad du menar med dygnet runt?
Citera
2025-06-15, 15:33
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej Jocke har varit väldigt tydlig att hon får träffa de men nån han litar på måste vara med.
Nej Jocke har inte sagt det där. Jocke låter inte hans mamma/barnens farmor träffa hans barn.
Citera
2025-06-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Nej Jocke har inte sagt det där. Jocke låter inte hans mamma/barnens farmor träffa hans barn.

Ok bevisa det? Måste vara nåt nytt då.
Citera
2025-06-15, 15:36
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Kämpa!
Det är bara i ditt huvud som det har hänt för du ogillar Jocke och VILL att det ska va så.
Det är inte i hans huvud det hänt. Det personen säger är ju 100% sant, Jocke har ju själv berättat det
Citera
2025-06-15, 15:36
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Vad fan yrar du om?

De andra barnen är väl anhöriga till de som tog studenten och vadå dygnet runt?

Citat:
Okej jag trodde Jocke var pappa till alla tre men om du säger att han inte är det så tror jag dig, för du verkar ju känna till allt om honom.

Gissningsvis pratar ni inte om samma barn.
Men rent praktiskt så skulle nog Jocke kunnat vara pappa till studentjejerna också, ja.
Citera
2025-06-15, 15:40
Medlem
Citat:
Det är inte i hans huvud det hänt. Det personen säger är ju 100% sant, Jocke har ju själv berättat det

Har Jocke sagt att han valde bort barnen för att va ute och festa?
Sa han "Jag väljer bort mina barn nu för jag ska ut och festa"?

Eller är det så att ni gör en tolkning av vad ni ser?
Citera
2025-06-15, 15:40
Medlem
Citat:
Tycker du att det är okej att vara ute festa när barnens mamma ligger på sjukhus.
Du sa själv att du tyckte det var patetiskt och tragiskt.

Men snälla är väl upp till Jocke & Jonna, och varför ska inte en person i ett par kunna gå ut och festa? i normala förhållanden så kan man göra något utan den andra man sitter inte ihop.
Man har också rätt att vara barnfri.
Tror du Jocke skulle göra detta utan att han & Jonna är överens? dom arbetar och driver kanalen tillsammans.
Citera
2025-06-15, 15:42
Medlem
Citat:

Ja det så är det och han kontaktade även mamman när dom äldsta föddes.
Citera
2025-06-15, 15:45
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Du sa själv att du tyckte det var patetiskt och tragiskt.
Jag tycker det mest sjuka är att om Chrippa hade gjort samma sak, hade chrippa lämnat dottern hos mormor och festat med 19 åringar medans Julia låg på sjukhus, då hade användare skrikit, stackars barn, han är en dålig pappa, grooming, pedofil varning.
Men när Jocke gör det, då skriks det istället, och? Barnen tar ingen skada av det.

Att bete sig och tycka så olika baserat på olika personer, och inte pga det personen gör är fan INTE normalt.

Jag hatar ju alla som behandlar ett barn illa, det är ju inte okej ifall ni idol skulle behandla ett barn illa bara för att det är min idol
Citera
2025-06-15, 15:50
Medlem
Citat:
Jag tycker det mest sjuka är att om Chrippa hade gjort samma sak, hade chrippa lämnat dottern hos mormor och festat med 19 åringar medans Julia låg på sjukhus, då hade användare skrikit, stackars barn, han är en dålig pappa, grooming, pedofil varning.
Men när Jocke gör det, då skriks det istället, och? Barnen tar ingen skada av det.

Att bete sig och tycka så olika baserat på olika personer, och inte pga det personen gör är fan INTE normalt.

Jag hatar ju alla som behandlar ett barn illa, det är ju inte okej ifall ni idol skulle behandla ett barn illa bara för att det är min idol

Tycker du att Chrippa och Jocke beter sig på samma sätt?
Hade dom gjort det hade dom väl blivit behandlade på samma sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in