2025-06-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Vems är dom andra barnen och finns det skolor som kör dygnet runt?

Vad fan yrar du om?

De andra barnen är väl anhöriga till de som tog studenten och vadå dygnet runt?
Citera
2025-06-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Blicka vill få det till att Jocke lurade iväg barnen någonstans inne på Maxi och sedan sprang iväg och festade 17 timmar med 19 åriga tjejer.
Var han på Maxi. Det hade jag ingen aning om. Lämnade han barnen där?
Jag vill ha det till att han valde att festa med 19 åriga tjejer istället för att vara med sina barn när deras mamma ligger inlagd på sjukhus eftersom det är vad han gjort.
Citera
2025-06-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Var han på Maxi. Det hade jag ingen aning om. Lämnade han barnen där?
Jag vill ha det till att han valde att festa med 19 åriga tjejer istället för att vara med sina barn när deras mamma ligger inlagd på sjukhus eftersom det är vad han gjort.

Några saker vi nog bör reda ut.

Var var barnen?
Hur länge festade Jocke?
Ska Jocke vara hos Jonna på.sjukhuset 24/7?
Citera
2025-06-15, 14:10
Medlem
Citat:

Var var barnen?
Hur länge festade Jocke?

Lägga till frågan:
Hur länge får Jocke vara ifrån barnen utan att bli anklagad för att välja bort dom?
Citera
2025-06-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Jag ser mycket väl vad han gör.
Men det varken du eller jag ser är vad barnen gör när han gör det vi ser!

Barnen kanske VALDE att åka till sin mormor. Måste Jocke då åka efter?
Kan det va så att det va planerat att barnen skulle va hos någon annan?

Du verkar tro att barnen va helt ensamma hemma och han åkte och gjorde sin Student-grej.

Dummare människa får man ju leta efter, förstår inte hur man tänker när man skriver som användaren gör.

Jag tror att barnen var med Olivia eller mormor vilket säkerligen är roligt för barnen.
Och Jocke & Jonna jobbar ihop så Jonna lär ju vara med på noterna att Jocke ska jobba samtidigt som han gör något han vill uppleva.
Citera
2025-06-15, 14:18
Medlem
Citat:
Lägga till frågan:
Hur länge får Jocke vara ifrån barnen utan att bli anklagad för att välja bort dom?

Vad jag har sett var Jocke med på utspringet kring 12 och flakåkandet. Inte på nån nattklubb vid 1 väl?

Så vi kan räkna 2 timmar ca totalt.

Barnen kan vart i skolan/förskolan, hos mormor eller så kanske de var med där. Olivia, Oliver eller Lotta kan ju ha varit med. Barnen gillade säkert se studenten och pappa hoppa runt där.

Men nej Jocke bör sitta fint på en stol och glo in i väggen bara. Man kan anklaga Jocke för att vara där. Men att han skulle övergivit barnen och Jonna är ju bara löjligt.
Citera
2025-06-15, 14:21
Medlem
Citat:
Vad jag har sett var Jocke med på utspringet kring 12 och flakåkandet. Inte på nån nattklubb vid 1 väl?

Så vi kan räkna 2 timmar ca totalt.

Barnen kan vart i skolan/förskolan, hos mormor eller så kanske de var med där. Olivia, Oliver eller Lotta kan ju ha varit med. Barnen gillade säkert se studenten och pappa hoppa runt där.

Men nej Jocke bör sitta fint på en stol och glo in i väggen bara. Man kan anklaga Jocke för att vara där. Men att han skulle övergivit barnen och Jonna är ju bara löjligt.

Tror ALLA barn (som har bra kontakt med sina mor/farföräldrar) hellre är hos dom än sina föräldrar.
Dom blir inte nådigt bortskämda hos mormor/farmor.

Blinka har nog någon bra förklaring till detta.
Citera
2025-06-15, 14:30
Medlem
Citat:
Tror ALLA barn (som har bra kontakt med sina mor/farföräldrar) hellre är hos dom än sina föräldrar.
Dom blir inte nådigt bortskämda hos mormor/farmor.

Blinka har nog någon bra förklaring till detta.

Blinka kan också förklara varför Annika skiter I 2 av sina barnbarn (3 nu) bara för hon har problem med sin son Joakim. Finns nästan inget värre än folk som låtar problem gå ut över andra. Jag har 2 kusiner som inte klarar av varandra och de låter det gå ut över barnen och med det kusinerna. Efterblivet och egoistiskt.
Citera
2025-06-15, 14:33
Medlem
Citat:
Så han skulle sitta med Lunabell i klassrummet under skoltid menar du?

Det verkar som att grundskolebarnen i Norrköping hade sin sista skoldag den 12 juni dvs. en dag innan gymnasieeleverna, så varför skulle då Joakim och flickan sitta i ett klassrum den 13 juni...
Citera
2025-06-15, 14:58
Medlem
Citat:
Blinka kan också förklara varför Annika skiter I 2 av sina barnbarn (3 nu) bara för hon har problem med sin son Joakim. Finns nästan inget värre än folk som låtar problem gå ut över andra. Jag har 2 kusiner som inte klarar av varandra och de låter det gå ut över barnen och med det kusinerna. Efterblivet och egoistiskt.
Jocke har sagt att hon inte får träffa dom så det får du lägga på honom
Citera
2025-06-15, 15:02
Medlem
Citat:

Var var barnen?
Hur länge festade Jocke?
Tycker du att det är okej att vara ute festa när barnens mamma ligger på sjukhus.
Du sa själv att du tyckte det var patetiskt och tragiskt.
Citera
2025-06-15, 15:04
Medlem
Citat:
Vad fan yrar du om?

De andra barnen är väl anhöriga till de som tog studenten och vadå dygnet runt?
Okej jag trodde Jocke var pappa till alla tre men om du säger att han inte är det så tror jag dig, för du verkar ju känna till allt om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in