2025-06-15, 11:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu yrar du om saker du inte har någon aning om, fakta är att hon är född in i en roll där manegen är krattad tack vare familjens kändisstatus.

De unga kvinnor som följer henne på sociala medier kommer aldrig att ha samma förutsättningar att glida på en räkmacka som hon haft.

Du pratar dessutom om "frispråkig", jo tack. Alla som hörde hennes högljudda gräl med dåvarande pojkvännen för några år sedan fick höra hennes frispråkiga gapande som trängde genom väggarna.
Nej, jag yrar inte. Hon är kändisbarn och inte inom showbiz men har ändå lyckats inom sitt område genom att kämpa hårt. Hon är "outspoken", säger rakt ut vad hon tycker med en stor portion humor. You go girl!
Senast redigerad av enfindam 2025-06-15 kl. 11:29.
Citera
2025-06-15, 11:25
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Fascinerade att du är så intresserad av Bianca på en nivå att du är inne i tråden och vill diskutera. samtidigt är du så oupplyst att du helt missat att hon gått ut med officiellt att det är bröstimplantat. Hon har opererat brösten 2 ggr dessutom, då hon inte blev fullt ut nöjd efter första operationen.

Till lika fascinerande hur man kan tro att en kvinna kan förlora 10 (till kanske t om 15) kg i kroppsvikt under ett par års tid, men brösten samtidigt under denna period blivit större, rundare och fastare.

Jag ger upp hoppet om mänskligheten ärligt talat hahaha…

Det här är en stor del i att unga tjejer, tonåringar likväl kvinnor i alla åldrar utvecklar ouppnåeliga, sjuka kroppsideal. Ideal som enbart går att få genom plastikoperationer.

Vakna.
Tänk att ägna så mycket tid åt att studera huruvida en känd kvinnas bröst har blivit större, fastare och rundare. Det är naturligtvis viktigt för henne att se bra ut när hon dessutom är modell för Caia. Hon får väl göra vad hon vill med sina pengar och om hon vill bättra på sitt utseende är det väl upp till henne?
Citera
2025-06-15, 12:13
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu yrar du om saker du inte har någon aning om, fakta är att hon är född in i en roll där manegen är krattad tack vare familjens kändisstatus.

De unga kvinnor som följer henne på sociala medier kommer aldrig att ha samma förutsättningar att glida på en räkmacka som hon haft.

Du pratar dessutom om "frispråkig", jo tack. Alla som hörde hennes högljudda gräl med dåvarande pojkvännen för några år sedan fick höra hennes frispråkiga gapande som trängde genom väggarna.

Håller med! Dessa barnungar inkl ”enfindam” som försvarar B till den siste blodsdroppen och ser B som en ny gudinna som kommer erövra världen med fred, sång och allsköns härlighet, är mer än himla sorgligt.

B är inte ”en hårt arbetande affärskvinna som har lyckats”, hon är kort å gott ett av alla dessa kändisbarn som försöker sig på att vara Sveriges Kardashian och facit blir en blekt, solkig, urkramad, färglös och sorglig kopia-trash som står där och ist liknar en utmärglad ätstörd nolla med flottigt hår, jättebröst med noll karriär, noll utbildning, noll yrke, noll körkort, noll intelligens, noll barn, en massa aborter och misslyckade förhållande som byts ut mot one night stands på löpande band.
Men visst, säkert massa nollor på kontot, det får vi hoppas gör flickstackarn lycklig för vad kan annars göra det?
Citera
2025-06-15, 12:30
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Håller med! Dessa barnungar inkl ”enfindam” som försvarar B till den siste blodsdroppen och ser B som en ny gudinna som kommer erövra världen med fred, sång och allsköns härlighet, är mer än himla sorgligt.

B är inte ”en hårt arbetande affärskvinna som har lyckats”, hon är kort å gott ett av alla dessa kändisbarn som försöker sig på att vara Sveriges Kardashian och facit blir en blekt, solkig, urkramad, färglös och sorglig kopia-trash som står där och ist liknar en utmärglad ätstörd nolla med flottigt hår, jättebröst med noll karriär, noll utbildning, noll yrke, noll körkort, noll intelligens, noll barn, en massa aborter och misslyckade förhållande som byts ut mot one night stands på löpande band.
Men visst, säkert massa nollor på kontot, det får vi hoppas gör flickstackarn lycklig för vad kan annars göra det?
Jag är ingen barnunge, jag är en mogen kvinna och jag ser inte Bianca som någon "gudinna". Jag säger bara att jag beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet. Hon är faktiskt en ganska skör person som borde lyftas upp istället för att tryckas ner. Jag hoppas att hon hittar en snäll man och får ett par barn och bildar familj för det är nog vad hon verkligen längtar efter.
Citera
2025-06-15, 14:29
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag är ingen barnunge, jag är en mogen kvinna och jag ser inte Bianca som någon "gudinna". Jag säger bara att jag beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet. Hon är faktiskt en ganska skör person som borde lyftas upp istället för att tryckas ner. Jag hoppas att hon hittar en snäll man och får ett par barn och bildar familj för det är nog vad hon verkligen längtar efter.

Märkligt!!!
För ett tag skrev du, citat:
”det mest skrämmande är att hon är en förebild för unga tjejer. Ett torftigt språk med ständiga svordomar och sex. Tragiskt”

Kan du förklara ovanstående med att du samtidigt, citat:
”beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet”

Va?
Citera
2025-06-15, 16:05
Medlem
Hjälp! Såg nya vloggen på YT idag. Vad har hänt med hennes överläpp. Nu är den överpumpad så det ser så stelt och svullet ut. Synd när hon var så vacker innan.
Citera
2025-06-15, 16:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Märkligt!!!
För ett tag skrev du, citat:
”det mest skrämmande är att hon är en förebild för unga tjejer. Ett torftigt språk med ständiga svordomar och sex. Tragiskt”

Kan du förklara ovanstående med att du samtidigt, citat:
”beundrar hennes styrka och framåtanda samt hennes frispråkighet”

Va?
Det måste ha varit längesedan, hon har vuxit upp och vårdar sitt språk idag. Jag tycker att hon är en bra förebild, stark och drivande.
Citera
2025-06-15, 19:06
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Tänk att ägna så mycket tid åt att studera huruvida en känd kvinnas bröst har blivit större, fastare och rundare. Det är naturligtvis viktigt för henne att se bra ut när hon dessutom är modell för Caia. Hon får väl göra vad hon vill med sina pengar och om hon vill bättra på sitt utseende är det väl upp till henne?

Hon är förebild för unga kvinnor och tycker du hon är en bra sådan?!
Citera
2025-06-15, 19:23
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hon är förebild för unga kvinnor och tycker du hon är en bra sådan?!
Jag tycker faktiskt det och inte för att hon förändrar sitt utseende eller tycker om att festa. Hon är stark och målmedveten och tar för sig, det borde fler göra.
Citera
2025-06-15, 19:46
Medlem
Citat:
Jag tycker faktiskt det och inte för att hon förändrar sitt utseende eller tycker om att festa. Hon är stark och målmedveten och tar för sig, det borde fler göra.
Men om hon är så stark är det ju konstigt att hon inte får något förhållande att fungera.
Citera
2025-06-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men om hon är så stark är det ju konstigt att hon inte får något förhållande att fungera.
Tar emot att säga men du har en poäng där.
Citera
2025-06-15, 20:12
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:

Det håller jag med om utan att känna till henne nämnvärt, men att ta för sig ska kvinnor kunna göra och bra med målmedvetenhet även om jag personligen tycker hon är ytlig och utseendefixerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in