2025-06-14, 15:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Instagram har gått från 40,1k följare till 39,8k.

Det går bra nu, för Rask?
Citera
2025-06-14, 15:34
Medlem
Tortellis avatar
Jag förstår inte att familjens ekonomi går runt! Men en sak, aldrig att Rask pratar om någon kompis eller bekant, har bajsmannen gjort sig hopplös hos alla? Han pratar om Anjo och Jocke som nära vänner men det är skitsnack. Det är misär och elände hos åtminstone Rask själv.

När jag tycker livet suger då tittar jag 10sek på en Rask video och inser att jag har bra koll på livet.
Citera
2025-06-14, 16:27
Citat:
Instagram har gått från 40,1k följare till 39,8k.

Ja, han spammar med kassa stories om halloween och annat boomer skräp vad konstigt
Citera
2025-06-14, 16:50
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Ja, han spammar med kassa stories om halloween och annat boomer skräp vad konstigt

Vad har halloween med boomers att göra?
Citera
2025-06-14, 16:53
Medlem
Citat:
…och hur många personer i hans ålder publicerar så många selfies?
Martin Melin är nog värre
Citera
2025-06-14, 16:56
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vad har halloween med boomers att göra?

Inget, menar sånt här skit:
https://imgur.com/a/HjriTwJ

"Roliga" bilder/memes.

Borde formulerat mig på något annat sätt.

Edit: känns som att Rask trollar mig genom att pröva mitt tålamod med honom
Citera
2025-06-14, 19:36
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag förstår inte att familjens ekonomi går runt! Men en sak, aldrig att Rask pratar om någon kompis eller bekant, har bajsmannen gjort sig hopplös hos alla? Han pratar om Anjo och Jocke som nära vänner men det är skitsnack. Det är misär och elände hos åtminstone Rask själv.

När jag tycker livet suger då tittar jag 10sek på en Rask video och inser att jag har bra koll på livet.
Om du kollar på gamla filmer så är stora ludde med dagligen, mamman, pappan, lets feast. Sen ibland Tessan ute med sitt kompisgäng. Händer aldrig längre.
Baronen sitter hemma för alla andra är dumma i huvudet.
Morsan har han sagt att hon inte vill vara med barnen och har sagt ”vill man inte ha barn så skaffar man inte barn” när dom frågar om barnvakt.

Har nämnts tidigare att många av Tessans kompisar har tagit avstånd från henne pga Alex.

Förra sommaren så slutade tessan jobba för att satsa helhjärtat på sin kanal.

Så i Alex deklarerade inkomst så stod han för hela familjens inkomst.
Citera
2025-06-14, 20:24
Medlem
mephedrons avatar
(FB) Carl Fredrik Alexander Rask

Såhär ser Alexander på sin trognaste följarskara.
Citera
2025-06-14, 20:40
Runkbaronen har ju fuckat upp sitt liv totalt. Även om han mot förmodan skulle få för sig att söka sig ett jobb i framtiden, så är han ju helt jävla rökt på arbetsmarknaden. Hans CV är ju helt tomt de senaste 10 åren. Dessutom är han dömd för förtal. Äckelbaronen är nog dömd att sitta i sitt runkbås och pytsa ut skitvideos på Youtube för resten av livet. Såvida han inte tar livet av sig (vilket iofs inte kan uteslutas). Herregud, vilket patetiskt jävla kräk han är.
Citera
2025-06-14, 20:45
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Såvida han inte tar livet av sig (vilket iofs inte kan uteslutas).

Jo det kan uteslutas. En människa som är så kär i sig själv som Rask tar inte livet av sig, finns inte på kartan helt enkelt.
Citera
2025-06-14, 21:11
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Runkbaronen har ju fuckat upp sitt liv totalt. Även om han mot förmodan skulle få för sig att söka sig ett jobb i framtiden, så är han ju helt jävla rökt på arbetsmarknaden. Hans CV är ju helt tomt de senaste 10 åren. Dessutom är han dömd för förtal. Äckelbaronen är nog dömd att sitta i sitt runkbås och pytsa ut skitvideos på Youtube för resten av livet. Såvida han inte tar livet av sig (vilket iofs inte kan uteslutas). Herregud, vilket patetiskt jävla kräk han är.
Världen gick vidare men baronen sitter kvar.
Rask på anställningsintervju -
”Jag har varit nästan störst på svenska ju-tjub. Gjort analyser av andra kreaktörer”
Vilka filmer tror ni han visar när dom vill se några exempel vad han gjort under 10år?

Skulle säga att Baronen kan styra upp sig så han blir anställningsbar om han hade velat.
Men som det är idag tror jag inte han kan prata med dom som bor på boende. Känns som man måste kunna hålla röd tråd då.

Skulle kunna jobba i café om han skulle ta på sig en skjorta och höll käften konstant.

Skulle kunna vara lokalvårdare men har fått en känsla att han är lite för lat och rädd för smuts. Städat maniskt lådor tills färgen lossnar.

Jobba på fritidsgård tror jag inte kommer gå. Han skulle försöka impa på barnen genom att berätta hus han sexuellt ofredat olika kompisar.

Telefonförsäljare hade nog funkat. Dock tror jag inte det är en bra idé att sitta hemma då han är så jävla lat och tappar fokus om någon cyklar förbi.

Viktigt är rutiner, moral och ett mål tex lön.
Skulle nog behövas en daglig verksamhet för att bygga upp Baronen till medmänniska i samhället.
Kanske skulle vara bra om han fick sitta på kåken ett halvår för bryta mönster.
Citera
2025-06-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Världen gick vidare men baronen sitter kvar.
Rask på anställningsintervju -
”Jag har varit nästan störst på svenska ju-tjub. Gjort analyser av andra kreaktörer”
Vilka filmer tror ni han visar när dom vill se några exempel vad han gjort under 10år?

Skulle säga att Baronen kan styra upp sig så han blir anställningsbar om han hade velat.
Men som det är idag tror jag inte han kan prata med dom som bor på boende. Känns som man måste kunna hålla röd tråd då.

Skulle kunna jobba i café om han skulle ta på sig en skjorta och höll käften konstant.

Skulle kunna vara lokalvårdare men har fått en känsla att han är lite för lat och rädd för smuts. Städat maniskt lådor tills färgen lossnar.

Jobba på fritidsgård tror jag inte kommer gå. Han skulle försöka impa på barnen genom att berätta hus han sexuellt ofredat olika kompisar.

Telefonförsäljare hade nog funkat. Dock tror jag inte det är en bra idé att sitta hemma då han är så jävla lat och tappar fokus om någon cyklar förbi.

Viktigt är rutiner, moral och ett mål tex lön.
Skulle nog behövas en daglig verksamhet för att bygga upp Baronen till medmänniska i samhället.
Kanske skulle vara bra om han fick sitta på kåken ett halvår för bryta mönster.

Det fetade kan vara det bästa jag läst i den här tråden någonsin. Nu vill jag att alla dons i tråden listar förslag. Jag tror att han visar ångestdagboken. Ett av få projekt Rask ändå löpte linan ut på. Många godbitar där, han pratar om sig själv i timmar, kastar Tessan och farsan under bussen, sover med sin PET flaska och vaknar upp mitt på dagen.

Nu måste vi reda ut ekonomin. Rask drar in 5 lax efter skatt, Tessan kanske något mer då rask är hemmapappa. Sen 3 barnbidrag på det. Det täcker precis hyran och mat.

Hur blir det med Tessan skulder, vi i tråden får inte släppa det. Nu är det mer än två år sen hans började låta som Alfons Åberg med hans ”jag ska bara”.

Även Trobo fakturan hade förfallodatum den 12:de juni. Vi måste till botten med alla dessa mysterium. Blir det ett skadestånd för förtal på det så är ju rask rökt.

Kul hur hans kapitalförsäkring är mer ett hinder än en lösning. Han kan ta ut den vid 60 eller så. Har man pengar kan man inte få garantipension och bostadsbidrag. Så han kommer behöva spendera den innan han kan mygla på staten och han får tillgång till försäkringen innan han får pension. Det kommer bara ställa till problem för honom.

Vi måste upp en nivå i tråden. Många skribenter här brukar hålla en mycket högre nivå. Nu är ju Rask där vi alltid visste att han skulle hamna. Sluta vara tvåa på bollen alla legendarer i tråden, kärlek till er!
Senast redigerad av DonCarlo 2025-06-14 kl. 22:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in