2025-06-14, 18:51
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Jag baserade det dels på att jag inte riktigt ser vad en republikan/MAGA har att vinna på dessa dåd samt att jag läste att någon av offren hade röstat emot att illegala immigranter skulle få gratis vård (om det är sant vet jag givetvis inte). Mina antaganden är på lösa boliner liksom alla andra som skriver här.
The House kicked off Monday’s special session with probably one of the most politically charged bills.

After hours of emotional debate, a bill to end undocumented adult immigrants’ eligibility for MinnesotaCare passed 68-65 with Speaker Emerita Melissa Hortman (DFL-Brooklyn Park) providing the lone DFL vote.
https://www.house.mn.gov/sessiondaily/Story/18830
Citera
2025-06-14, 18:51
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Förvirrat .. skytte sköt demokrater med hade anti -trump flyers i bilen?
Kanske har med Gaza att göra. Men sköt väl nån Jude på ett museum tidigare.
Citera
2025-06-14, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
"Det som hände 2020", du får nog vara mer specifik.

2021 menade nog klappträt. 2020 var ju sommaren B(urn) L(oot) M(urder) brände ner typ hälften av USA:s storstäder. "Fiery but mostly peaceful"
Senast redigerad av KlusterBSverige 2025-06-14 kl. 19:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Det förklarar allt och du låtsas bara som att du inte förstår vad jag menar.

Nej det gör jag verkligen inte. Om du kan producera mer än några få meningar kanske vi kan ha en diskussion annars lägger jag ned för tillfället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
The House kicked off Monday’s special session with probably one of the most politically charged bills.

After hours of emotional debate, a bill to end undocumented adult immigrants’ eligibility for MinnesotaCare passed 68-65 with Speaker Emerita Melissa Hortman (DFL-Brooklyn Park) providing the lone DFL vote.
https://www.house.mn.gov/sessiondaily/Story/18830
Whoopsie! Tack.
Citera
2025-06-14, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Nej det gör jag verkligen inte. Om du kan producera mer än några få meningar kanske vi kan ha en diskussion annars lägger jag ned för tillfället.

Bra. Tack. För du är ändå inte intresserad i en givande diskussion med mig om något. Du ville bara tramsa.
Citera
2025-06-14, 18:55
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Första frågan är vem gjorde detta?
Och varför.

Är det fascisterna, eller egna?
Och varför såklart igen.
"Är det fascisterna"

Vilka är det? AOC med anhang?
Citera
2025-06-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Minnesota.., finns det inte sådana där sk. "militia-grupperingar" där ?
(kanske gm har en bakgrund i dessa)

Annars, gm mera välklädd och sluppit undan tills nu.., verkar vara en hel del planering med i detta.
Tror du e något på spåren. Att det e ett högerextremistisk attentat känns ganska givet.
Citera
2025-06-14, 18:58
Här påstås det att denna person är skytten, om det verkligen stämmer är lite oklart.
https://x.com/Julio_Rosas11/status/1933930061062942990
Citera
2025-06-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Hon som dog var 100% j. Vi kan anta att han som överlevde också är det.
Citera
2025-06-14, 18:59
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Tror du e något på spåren. Att det e ett högerextremistisk attentat känns ganska givet.
A verklien, ja tro ru e nåt på spåre.
Citera
2025-06-14, 19:00
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte

Kommer väl fram att skytten är Iranier snart också. Och Trump-supportrar kommer svälja skiten utan att någonsin tvivla.

Judinnan Laura Loomer satt ju på x igår och spådde att Iran kommer utföra terrordåd på amerikansk mark snart. Samma judinna som tidigare sagt att Palantir borde användas mot demonstranterna i LA.

Ni är ju lika korkade som boomers var back in the day när de gick på det där om Saddams massförstörelsevapen.

Nu tänker dock inte Israel försöka få USA att invadera Iran egentligen. För det behövs inte. Inte så skit fungerar längre nu när det massproduceras drönare och sån skit istället. Men självklart vill de få amerikaner att hata Iran mer. Propaganda är fortfarande viktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in