Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
Jag älskar att driva med dessa jävla bedragare! Ofta brukar jag dilla om vad som helst, gärna knäppa Kalle sändare citat (sjuka). Och ofta med mycket stavfel så att deras översättning inte fungerar! :-)
Bra att du tog upp detta!
Intressanta inlägg i tråden som förklarar mycket.
Råkat ut för en sådan, dock inget om "hon" var läkare, blev ingen långvarig messande då jag förstod det var bluff.
Det skumma var att man kan ju se en grön punkt när någon är aktiv , var "hon" offline och öppnade "hennes" mess så efter ca 10sek blev det grönt, då fattar man ju det var något skumt , finns ju ingen jäkel som sitter och kollar vem som är online på facebook hela tiden.
Raderades direkt
Men nu efter denna tråd fattar man ju det var något robot / chatt boot grej som var orsaken