Uppfriskande med en riktig våldtäkt för en gångs skull.
Nu för tiden, med sosselagstiftningen, är ju våldtäkt även när en tjej ångrar ett ligg dagen efter.
I detta fall rör det sig dock om en riktig våldtäkt. Dessutom med Rohypnol. Det blir svårt för honom att snacka bort. Sådär beter sig en riktig våldtäktsman, söver sina offer. Obehagligt.
Förmodligen toppen av ett isberg. I och med sitt yrke har han ju haft daglig kontakt med mängder av kvinnor och unga tjejer i säkert minst 20 års tid. Många har säkert drogats utan att de vetat om det, och andra har inte anmält.
nu var det väl inte en tjej/kvinna som skulle blivit våldtagen utan en kille.
Yrke/känd för:
- Välkänd hästprofil
- Ledde SVT:s "Ponnyakuten". Programmet pågick i 5 säsonger.
- "Hästartist"
- Driver Tobbe Camp, lägerverksamhet för ungdomar som vill rida
- "Uppträtt på de flesta stora arenor, från Wembley Arena i London till Nelson Mandela Forum i Florens. Bland barn och ungdomar är han en stor förebild efter flera år med tv-programmet Ponnyakuten."
Sägs ha drogat en anställd ukrainsk kille med Rohypnol och sedan våldtagit honom.
Efter händelsen uppgav den anställa att övergreppet skedde på en fest för personalen. "Han hällde ett vitt pulver i mitt glas och sedan minns jag ingenting förrän jag vaknade. Då hade jag chefens kalsonger på mig, uppger anmälaren."
(Obekräftat om brottsoffret är man och från Ukraina)
Försök till grov våldtäkt 2025-05-09
Försökte våldta sin mäklare. (Obekräftat om BO är mäklare)
Domstol m.m. Ystads tingsrätt Målnummer: B 2074-24 Mannens försvarsadvokat: Behrang Eslami Häktningsprotokoll: https://gofile.io/d/un8k8s
Anhölls i sin frånvaro 4/6 och verkställdes 9/6 och häktning kom in 12/6
Tidigare brott/rättsfall:
- Flitigt återkommande hos Kronofogden. Vägrar betala fakturor
- Har stämt och stämts av tidigare leverantörer, anställda m.fl gällande betalningar
- Genomgått två arvstvister.
- Anklagas för att försöka komma över miljonarv 2 gånger som skulle gått till välgörenhet (Cancerfonden m.fl). Experter säger att Tobbe har förfalskat namnteckningar för att komma åt stora miljonarv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!