2025-06-13, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag minns den där händelsen. Det pinsamma var var inte så mycket att Schenström var gift (sådant händer ju), utan att hon hade utseendet emot sig, medan reportern hon hånglade med var väldigt snygg. Därför tänkte många att hon borde ha fattat att det låg en hund begraven - men hon gjorde inte det, hon blev alldeles till sig av den här snygge karl'n och munnen gick utan kontakt med hjärnan. Som grädde på moset visade det sig senare att reportern var homosexuell... Han är till och med GIFT med en annan man idag.

Måååna hade inte bara köpt någon Toblerone, det var hennes egen underdrift. Hon hade handlat massor för skattebetalarnas pengar.
Men snälla rara. Hon och Anders Pihlblad var vänner och givetvis visste hon om att han var bög.
Jag tror alla kan vara rörande överens om att Anders Pihlblad inte behöver berätta vilken sexualitet han har för att man ska förstå det.
Citera
2025-06-13, 11:56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Men snälla rara. Hon och Anders Pihlblad var vänner och givetvis visste hon om att han var bög.
Jag tror alla kan vara rörande överens om att Anders Pihlblad inte behöver berätta vilken sexualitet han har för att man ska förstå det.

Hon betedde sig inte som att de skulle ha varit "bara vänner". Och det var uppenbart att han spelade på sin attraktionsförmåga för att få henne att babbla på. Som sagt - jag minns den där scenen.
Citera
2025-06-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priffe
Det är för jävla ointressant om nån hånglar på en krog och en annan köper Toblerone med fel kreditkort.

Det intressanta för oss är om de är kompetenta eller inte.

Och - hur visste Aftonbladet att Schenström satt på krogen? Att hon hade jour?
Hur visste Expressen att Sahlin köpt Toblerone med Eurocard?
Journalister gör inte sitt jobb och ställer inte de rätta frågorna.
Men normalbegåvade människor borde förstå att det pågår mörka intriger bakom kulisserna.
Ändå har vi här dom som upprört säger att hon var dyngfull på jouren, och hånglade med nån fast hon var gift.
18 år senare.
Skärpning för fan.
Kan man inte tänka sej att Pihlblad tipsade aftonbladet.
Citera
2025-06-13, 17:41
Medlem
Citat:
Hon betedde sig inte som att de skulle ha varit "bara vänner". Och det var uppenbart att han spelade på sin attraktionsförmåga för att få henne att babbla på. Som sagt - jag minns den där scenen.

Du förstår väl själv att alla kan räkna ut vad han har för sexuell läggning?
De var vänner även efter detta, fram till hennes död.
Citera
2025-06-13, 19:37
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Var du där eftersom du "minns scenen och att han spelade på sin attraktionsförmåga"? Alla har alltid vetat att Anders är bög och hon hade en pojkvän/man som också visste att han var bög, så han var inte minsta orolig för otrohet.
https://www.vi.se/artikel/drevet-gar...bar-en-anhorig
Citera
2025-06-13, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Att din första tanke är alkohol, och inte starka mediciner på grund av sjukdom, säger mer om dig än om henne.

Nej dumma jävla Clown, var ej vad jag sa...

Jag har följt podden slaviskt sen -11 (jag följer alla politik poddar slaviskt) kan lova dig att ingen i detta avlånga snedknullade bananland är ens nära mig där.

Ulrika har ju alltid haft humorn som vapen (trots att jag hatar hennes moderat vänsterflum)...alltid gillat hon som person

Därför blev jag så förundrad redan i slutet på April när Anders hela tiden sa att Ulrika är ej i studion, utan alltid på resande fot...hon lät svårt påverkad i flera poddar..

Vem tror tråden blir hennes efterträdare, och du din fittunge behöver ej svara.

//Forza Edmonton Oilers
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2025-06-13 kl. 21:35.
Citera
2025-06-13, 23:09
Medlem
Citat:
Nej. Den enda familj hon hade kvar var en bror. Men hon hade enormt mycket vänner så hon var allt annat än ensam.

Vet du varför maken avled?
Citera
2025-06-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Vet du varför maken avled?

Ja, jag har anhöriga som var på hans begravning (eller kanske minnesstund? Minns inte vilket). Men eftersom dödsorsaken aldrig läckt i media och de verkar ha velat hålla det någorlunda privat vill jag tyvärr inte sprida det.
Citera
2025-06-14, 05:33
Medlem
Var viktnedgången frivillig?
Citera
2025-06-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ja, jag har anhöriga som var på hans begravning (eller kanske minnesstund? Minns inte vilket). Men eftersom dödsorsaken aldrig läckt i media och de verkar ha velat hålla det någorlunda privat vill jag tyvärr inte sprida det.
Självmord alltså!
Citera
2025-06-14, 10:21
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Nej Polisen hämtar inga döda.
Vid mord eller olyckfall som kräver obduktion är det Politi som hämtar liken.
Du blandar kanske ihop Politi med Polisen?
Jag kände inte till den benämningen alls, faktiskt. När far min gick bort så hämtades han varken av ambulans eller begravningsbyrå, så jag antog att det var reguljära polisen bara. Tack för info.
Citera
2025-06-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Självmord alltså!

Nej det var det inte. Det var ett akut sjukdomsfall helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in