2025-06-13, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Fan vad folk brinner här. Varför är det så svårt och att bara njuta av ett program utan att dra era äckliga fördomar in i det för att en svensk inte vann? Alla är människor vafan. Prata om programmet och spelet och sluta vara så rasistiska, skäms över att vara svensk pga sånna som er.

Du är ju själv rasistisk som kallar de två vinnarna för blattar.
Citera
2025-06-13, 00:54
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Förstår inte slutet helt.

Borde inte Kaeli och Samir göra en sista röstning där man kastade röd och grön lapp, eller avslutas spelet automatiskt när alla förrädare är ute?

Så fall vet ju alla 4 som står i finalen att det finns förrädare kvar.

Här avslutades finalen bara med två pers, utan att Kaeli och Samir fick ställas mot varandra. Man hade ju velat se att en av dem kastade röd och tog alla pengar från den andra.
Citera
2025-06-13, 00:57
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Så arg hahahahahha hon va grym punkt slut! Jobbigt att se två blattar vinna så mkt pengar över Sara?
Oj vad arg jag är! Jag kan knappt kontrollera mig. Mycket pengar? Jovisst. Det är väl en månadslön för Sara som politiker? Det kan hon säkert undvara.
Citera
2025-06-13, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino

Borde inte Kaeli och Samir göra en sista röstning där man kastade röd och grön lapp, eller avslutas spelet automatiskt när alla förrädare är ute?

Här avslutades finalen bara med två pers, utan att Kaeli och Samir fick ställas mot varandra. Man hade ju velat se att en av dem kastade röd och tog alla pengar från den andra.

Om det bara är två spelare kvar så avslutas spelet automatiskt, eftersom det inte går att ha en omröstning på två personer. Om någon av dem är förrädare så vinner den, om ingen är det så vinner båda.
Citera
2025-06-13, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Oj vad arg jag är! Jag kan knappt kontrollera mig. Mycket pengar? Jovisst. Det är väl en månadslön för Sara som politiker? Det kan hon säkert undvara.

Var väl så Kaeli också resonerade.
Citera
2025-06-13, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino

Spelet avslutas antingen när alla väljer grön lapp eller när det är två spelare kvar. Är det då en förrädare kvar tar den hela prissumman. Är det två förrädare eller två trogna delar de.
Citera
2025-06-13, 01:03
Medlem
Sjukt kul final. Min tjej är övertygad om att detta var riggat, håller inte med.

Btw dom som åker ut under sista dagen borde få se på the end game, kul att se deras reaktioner. Tycker också dom borde vara med i gravkammaren med vinnarna och förrädaren och diskutera allt. Gör sista avsnittet av gravkammaren längre.

Hur blir nästa säsong? Är det kändisar och "vanliga" människor? Eller endast "vanliga" människor?
Citera
2025-06-13, 01:05
Medlem
Tycker att man inte ska få mörda någon första kvällen, alltid den "starkaste" som åker ut.

Sen borde man få värva bara 1 gång som förrädare. Eventuellt en gång till om man är helt ensam som förrädare. Detta är för upplagt för att förrädarna ska vinna enkelt. Även om förrädarna inte vann denna gång.
Citera
2025-06-13, 01:09
Avstängd
Lite konstigt upplägg att en ensam trogen inte kan vinna hela vinstsumman. Synd att man inte fick se Mr Mrsic som tävlande innan han blev ledare för programmet.
Citera
2025-06-13, 01:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Sjukt kul final. Min tjej är övertygad om att detta var riggat, håller inte med.

Btw dom som åker ut under sista dagen borde få se på the end game, kul att se deras reaktioner. Tycker också dom borde vara med i gravkammaren med vinnarna och förrädaren och diskutera allt. Gör sista avsnittet av gravkammaren längre.

Hur blir nästa säsong? Är det kändisar och "vanliga" människor? Eller endast "vanliga" människor?

Produktionen ville nog helst se trogna vinna denna gången, tredje gången gillt med förrädare som vinnare hade nog tappat tittarsiffror till nästa säsong.
Citera
2025-06-13, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Lite konstigt upplägg att en ensam trogen inte kan vinna hela vinstsumman. Synd att man inte fick se Mr Mrsic som tävlande innan han blev ledare för programmet.

Vore väl jättekonstigt upplägg om en ensam trogen kunde vinna. Vem är den trogen mot då?
Citera
2025-06-13, 02:15
Medlem
Citat:
Fyfan vad jobbigt det måste vara att va rasist år 2025. Bara att ge upp, du är inte bättre än någon annan bara för att du föddes med mindre melanin asså herregud. Skaffa inte barn med din iq

Han är rädd. Stackarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in