Citat:
Ursprungligen postat av
blicka364
Nej det är öga för öga så har inte Jocke gjort något så behöver han ju inte vara rädd för att få tillbaka något. Jag skiter i vad du tycker är okej varför tror du att jag bryr mig om det
Om du ska köra snacket om vem som började får du allt gå tillbaka från deras början i barndomen och se vem av dom som kastade sand på den andre i sandlådan. Var det Jocke eller var det Chrippa?
Det är viktigt att veta om du ska köra den retoriken. Så vem var det? Bevis avkrävs av dig.
Kan du inte bevisa det är dina ord bara tomma. Har ingen bäring. Är rent hittepå. Detta är Chruppisarnas sätt att debattera så nu är det dags att det blir fastslaget vem det var som började.
Jag förstår att det är svårt för dig att ta in att Chrippa kanske inte är den lille pojk med ljusa lockar som du verkar se medan andra ser en man som inte har fått lära sig att ta motgångar, inte fått lära sig rätt eller fel, som inte fått lära sig ditt och mitt, som inte fått lära sig var gränser går, som inte fått lära sig normer, som inte fått lära sig hur lagen fungerar, som inte fått lära sig att hota är olagligt osv osv.
Du kan omöjligt vara så blind att du inte ser detta utan försvarar honom intill dumhet.